A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Szektor:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



3 nap a jövő irodáiban. Hogyan kerüljünk versenyelőnybe?

Manapság már nem csak a tőzsdén ér milliókat az, ha az ember nagy pontossággal meg tudja mondani, mit hoz a jövő. A november 3. és 5. között megrendezett Kinnarps Trend Week 2015 azoknak a vállalatvezetőknek kínált betekintést a jövő irodatereibe, akik számára fontos, hogy cégük vonzó legyen a minőségi munkaerő számára. 

Egyre több kutatás erősíti meg, hogy az elkövetkezendő néhány évtizedben gyökeresen megváltozik majd a munkaerőpiac. Az egyik legjelentősebb változás, amely már napjainkban is jelen van, hogy az technológiai fejlesztéseknek köszönhetően bárhonnan, bármikor tudunk dolgozni, a magánélet és a munkavilága egyre inkább összemosódik és ez csak fokozódni fog. A jól képzett munkaerőért vívott versenyben fontos szerepet játszik a kihívásokkal teli inspiráló és flexibilis munkakörnyezet, amely a munkavégzési módok teljes skáláját kiszolgálja az egyéni fókuszált munkától kezdve a kreatív feladatokon át a csoportmunkáig.  Emellett a trend mellett egy másik, hasonlóan fontos átalakulás már most látható: minden eddiginél több generáció (Baby boomer, X, Y, Z) dolgozik egy helyen.

„A Kinnarps közel 20 éve kutatja az irodakialakítási trendeket, s világszintű partnerhálózatának köszönhetően egyre pontosabb képet ad arról, mely körülmények azok, melyek a legideálisabbak nemcsak a munkáltatók, de a munkavállalók számára. Számunkra az iroda nem csak egy dizájn, néhány bútor optimális elrendezése. Trendkutatásunk eredményeire alapozva alkottuk meg a Next Office- Activity Based Working koncepciót. Ennek fő előnye, hogy valódi igényekre épít, amely cégenként különbözik. Ezeket pedig nem lehet egyszerű interjúk és kérdőívek segítségével kideríteni, mert azok egy pillanatnyi állapotot tükröznek. A Kinnarps ezért saját eszköztárat fejlesztett, amely számos online és offline eszközből áll a csoportos workshopoktól elkezdve a mobilapplikációig és meghatározott intervallumban folyamatosan vizsgálja az adott cég működésének minden felhasználói rezdülését" - mondta el Soltész Tiberius a Kinnarps Magyarország ügyvezetője.

"Ezeknek köszönhetően nem csak azt tudhatjuk meg, mit szeretnének a kollégák, hanem ténylegesen megfigyelhetjük, mire milyen arányban van szükség. Az így elkészült cégriportot szolgál alapjául a belsőépítészeti tervezésnek. Ezt követően pedig jöhet a fizikai megvalósítás, amely során kiemelten kell figyelni az IT infrastruktúra kialakítására, akusztikára és a megfelelő bútorzat kiválasztására. A kialakítás elvégzésével nem zárul le a projekt, szakértő partnereink segítségével professzionális segítséget nyújtunk, hogy a változás gördülékenyen menjen és hatékonyan támogassa a vállalati működést. Egyre több cég keres meg minket, hogy segítsünk nekik olyan környeztet kialakítani, amely személyre szabott és több mint sok-sok munkaállomás és pár kreatív break out tér kombinációja. Ők már felismerték az ebben rejlő üzleti előnyöket a mi dolgunk, hogy megoldásainkkal hozzásegítsük őket ezekhez!” - tette hozzá Soltész Tiberius.

Az új generációk munkaerőpiacra történő belépése új kihívások elé állítja a munkaadókat, mivel sokkal tudatosabb munkavállalókkal van dolguk, akiknek a fizetés mellett a munkakörülmények minősége is kiemelten fontos faktor. Míg régen motiváció lehetett a jó kávé, nagyobb asztalok vagy, hogy a munkatárs ablak mellé ülhetett, manapság már az sem számít luxusnak, ha az irodában rekreációs részleg, ping-pong terem vagy alvószoba van. A jó munkahely megteremtése tudománnyá vált.

„Mai digitális világunkban mindannyian mobilak vagyunk, állandóan elérhetők, “folyamatos készenlétben”-ek és éppen ezért frusztráltak, háborgók. Kutatások sem kellenek ahhoz, hogy tudatában legyünk annak, ha jól érezzük magunkat a bőrünkben, hatékonyabbak vagyunk minden téren. Ez a munkahelyünkön sincs másképp! Olyan irodai terek kialakításával és biztosításával, amely segít kollégáinknak akárcsak néhány percre kikapcsolódni a napi rutinból, jelentős frusztrációtól – és nem kevés fluktuációtól – óv meg minket. Egy boldog munkavállaló = Egy sokkal eredményesebb munkavállaló!” – ismertette a modern irodaterek előnyeit Varga Judit a CBRE Hungary vezetője.

Az irodamodernizációban, így a Kinnarps  Next Office - Activity Based Working koncepciójának integrálásában a multinacionális hátterű nagyvállalatok az úttörők: SSC központok, szoftver cégek, call centerek. De megfelelő edukáció mellett egyre több KKV is felismeri, milyen nagy üzleti potenciál van az ergonomikus irodaterek kialakításában. A vállalat igényeire optimalizált iroda többé nem csak egy hely, hanem egy eszköz lehet a vállalatvezető kezében, mellyel növelheti a vállalat versenyképességét, a dolgozók hatékonyságát és nagymértékben csökkentheti a fluktuációt is.

A Kinnarps Trend Week-en több terület külföldi szakértője is tartott kis létszámú workshop-ot a résztvevő cégek képviselőinek, ízelítőt adva az Activity Based Working koncepció alkalmazási aspektusaiból. „Amióta a Kinnarps bevezette az Activity Based Working koncepcióját, szorosan együttműködöm velük több országban is. Szakmai tanácsokkal segítem a partnerek vállalati átalakulását, hogy az ezt az utat választó cégek a lehető leggördülékenyebben éljék meg a változást és a legtöbbet profitálhassák a benne rejlő lehetőségekből. Bármilyen mértékű is egy szervezeti változás, fontos, hogy az egyén megtalálja benne magát és a csoportban betöltött szerepét egyaránt. Egy ilyen folyamatnak minden esetben vannak pszichológiai vonatkozásai, amelyekre kiemelt figyelmet kell fordítani és teljes elköteleződést igényelnek vezetői oldalról is. A valódi versenyelőny ugyanis az ő kezükben van és csak akkor tudják kihozni kollégáikból a maximumot ha a változást nem csak logikus okoból, hanem szívvel lélekkel támogatják.  – magyarázta el Sandra Gauer, a változásmenedzsment specialista és gazdaságpszichológus.

Peter Knecht, a Kinnarps AB koncepció menedzsere így foglalta össze az általa tartott workshop-on elmondottakat: „A Kinnarps koncepcióinak kidolgozását komoly kutatások előzik meg, így tudunk olyan emberközpontú megoldásokat kialakítani, melyek valóban élhető irodákat eredményeznek. Fontos, hogy az egyén a munkahelyén megtalálja az egyensúlyt a személyes tér, a másokkal való közvetlen kapcsolatteremetés lehetősége és a munkában való elmélyülés között. Az átalakítás során végigkísérjük ügyfeleinket, hogy a lehető legzökkenőmentesebben tudjanak átlépni az új struktúrába. A munkatársak gyorsan belakják és megszeressék azt. Segítünk optimalizálni a bútorválasztást, lehetőséget adunk arra, hogy ügyfeleink kipróbálhassák a különböző konferencia és meeting room technológiákat, így a legideálisabbat tudják kiválasztani a maguk számára, elkerülve a felesleges kiadásokat. Hiszek abban, hogy egy jól kialakított munkakörnyezet jelentősen növeli a motivációt, hatékonyságot és a lojalítást és örömmel segítek abban partnereinknek, hogy minél többeknek lehessen ilyen munkahelye.”