A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



38 év tapasztalattal száll ringbe az Imperial Holding a biztonságos irodákért

A járvány utáni időszakot taglaló előrejelzések szerint jelentős változásokra számíthatunk az irodák funkcióját illetően.

Átrendeződik a virtuális és a fizikai tér szerepe, utóbbi esetén pedig új biztonsági előírások jelentik majd a sztenderdet. A munkahelyükre visszatérő dolgozók ugyanis egészen más szemmel fognak tekinteni egy kilincsre, a lift hívógombjára vagy egy kávéfőzőre, ami potenciális veszélyforrás lehet.

A meglévő irodák esetében várható, hogy óvintézkedéseket vezetnek be a komfortérzet biztosítása érdekében, a még kialakítás előtt állók esetében pedig alap elvárás lesz, hogy járványügyi szempontból biztonságos megoldások szülessenek.

A fitout kivitelezők nagyon fontos szerepet kapnak ebben, ugyanis ők gondoskodnak arról, hogy a tervezők által megálmodott tér az új feltételeknek megfelelő módon készüljön el. Nem mindegy azonban, hogy kivel dolgozunk együtt.

Virág Gergő, a járványügyi helyzetben is gördülékenyen működő Imperial Holding egyik cégvezetője kérdésünkre elmondta, hogy az elmúlt közel 40 évben számos olyan megkeresést kaptak, ahol egy korábban megbízott fitout vállalat hibáit kellett orvosolniuk. Az ilyen manőverek azonban súlyos következményekkel járhatnak a jelen helyzetben.

A mások által félbehagyott munkálatok befejezésére sokan a leghálátlanabb feladatként tekintenek, az Imperial Holding azonban kihívást lát ezekben, és az évek során a gyors, rugalmas és kreatív megoldások szakértőjévé vált. Az immár több mint 200 átadott épülettel büszkélkedő cég palettáján szerepel például az Indotech Csoport Hun utcai irodaház felújítása vagy a Duna Plázában kialakított Budapest Bank fiók.

Gergő arról is beszámolt, hogy a válság okán első körben a munkavédelmi körülményeket aktualizálták. Hosszú évek óta saját csapattal dolgoznak, és kiemelt fontosságúnak tartják, hogy biztosítsák a munkatársak számára a megfelelő védőfelszereléseket. A megrendelők részére pedig elektronikus szerződéskötési, egyeztetési, sőt videós bejárási lehetőséget is biztosítanak.

A transzparencia érdekében az e-naplónál részletesebb online dokumentációt vezetnek a kivitelezési folyamatról, amiben a megbízók napi rendszerességgel nyomon követhetik az építkezés haladását, milliméter pontos adatokkal, fotókkal és átlátható ütemezéssel.

Ez nagy segítség egy iroda felújítás vagy kialakítás esetén, hiszen mindkét felet megkíméli a felesleges telefonhívásoktól, azaz értékes időt takarít meg.

Az utóbbi években számos szakmai fuckup story szemtanúi vagy rosszabb esetben részesei lehettünk, éppen ezért értékeljük a megbízható szolgáltatókat, akikkel átlátható, pontos és gördülékeny együttműködésre számíthatunk, felesleges költségek nélkül.

Az Imperial Holding, bár elmondása szerint nem a legalacsonyabb árkategóriában versenyzik, cserébe jól kalkulálható, fix árakat kínál, ráadásul szükség esetén a cashflow terv kidolgozásában vagy a faktorálás terén is segítséget nyújt a megrendelői számára. A pénzügyi és műszaki ütemezés pedig mindkét fél számára megkönnyíti a határidők betartását. Sőt, a 300 millió forintig terjedő felelősségbiztosítással rendelkező cég számára a kitűzött teljesítési idő előtti átadás sem ismeretlen.

Mivel a rugalmasság és a személyre szabott, gyors megoldások nem hatnak újdonságként a vállalat életében, a jelenlegi járványhelyzetben is magabiztosan tekintenek a jövőre. Felkészültek a piaci változásokra, és továbbra is erős bástyaként állnak az átalakítás vagy új iroda kialakítása előtt álló bérlők rendelkezésére.