A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



5 érv a coworking mellett

A közösségi irodák fénykorát éljük. Egyre többen választják ezt a munkavégzési formát, de miért? A következőkben eláruljuk, miért is olyan csábító coworkingben dolgozni!

Új munkakapcsolatok

A közösségi irodák kicsit úgy működnek, mint az Airbnb vagy az Uber. Több ismeretlen ember osztozik egy helyen vagy szolgáltatáson, a lényeg pedig egymás segítésén van. Ezek a shared office-ok egy új típusú munkavállalót hoznak létre, olyat, aki nem fél egy más szektorban dolgozótól segítséget kérni vagy éppen neki segítséget nyújtani. Mivel különféle szektorból érkező munkavállalók dolgoznak egy fedél alatt a közösségi irodákban – sokszor közös asztalnál – ezért elengedhetetlen a kommunikáció. Az új emberek pedig nagy segítségünkre lehetnek a munkánk során is, mivel lehet, hogy egy asztalnál ülünk egy ügyvéddel, mérnökkel vagy coach-csal. Ezt a remek lehetőséget egy hagyományos irodában nem lehetne kihasználni, de ez a környezet élő sejtként virágzik és új lehetőségeket teremt az együtt dolgozók számára.

 

Kevesebb ülőmunka

Sokan nem hiszik, de a hatékonyságot nagyban növeli a változatosság. Nem kell azt a napi 8-10-12 órát egy asztalnál eltölteni, lehet ezt másképp is csinálni. Például a coworkingnél nincsen fix időbeosztás, mindenki úgy változtatja a napirendjét, ahogy akarja. Ráadásul ezek az irodák általában frekventált helyeken vannak, így tuti, hogy van a közelben egy edzőterem, ahová, ha kedvünk tartja lemehetünk mozogni egy kicsit. A mozgás nagyon fontos, ugyanis, ha a testünk aktív, a szellemi tevékenységek is sokkal aktívabbak lesznek. Számos tanulmány kimutatta, hogy kiegyensúlyozottabb munkavállaló, ha fitt testileg és friss szellemileg, ez pedig nagyobb kreativitást és hatékonyságot eredményez.

Nagyobb rugalmasság

Bár ma már egyre több hagyományos iroda engedi meg a munkatársaknak, hogy heti 1-2 napot home office-ban dolgozzanak, azért még mindig az a legnagyobb szabadság, ha a magunk ura vagyunk. Sokszor azonban azok számára is kell egy nyugodt, inspiratív hely, akik távoli munkával dolgoznak. Ma már annyi coworking iroda van szerte a világon, hogy bármerre is járunk, nem leszünk „munkahely” nélkül. A digitális nomádok már csak tudják, milyen ez a fajta carpe diem: egyik nap még a kontinens egyik felén dolgozol, másnap azonban utazol egy új városba. A coworkingek nemhogy gátolják, hanem nagyban segítik azokat a munkavállalókat, akik sokat utaznak a munkájuk során.

 

Korrekt szolgáltatások

Aki vállalkozóként dolgozik, de nincs akkora kerete, hogy saját irodát béreljen, azok számára szintén a közösségi iroda a legjobb választás. Ezek az irodák különféle bérletkonstrukciókat kínálnak a munkavállalók számára: van, ahol van napijegy, hetijegy, havi bérlet, éves, stb. Így ott tartózkodásunktól függően választhatjuk ki a legkedvezőbb megoldást. Általában a befizetett pénzért cserébe különböző szolgáltatásokat is kapunk, ilyen például az ingyen wifi, a kávé, a kölcsönözhető technika, és van, ahol ezeket extrázzák, például kedvezményes fitneszbérlettel vagy kedvezményes ebédjeggyel. Alapfelszereltségnek pedig kapunk asztalt, széket, nyomtatási lehetőséget, tárolószekrényt, konferenciaterem használatot és sokszor még ennél is többet.

 

Nagyobb társadalmi élet

Lássuk be, a hagyományos irodákban zajló, reggeltől estig tartó munka nem igazán lendíti fel a társadalmi életünket, ritkán találkozunk új emberekkel és új inspirációkkal, munka után pedig hulla fáradtan esünk haza. A coworking azonban ledönti a munka és a magánélet közti falakat, ezzel egy új műfajt megteremtve. Betölti azt a hézagot, ami abból ered, hogy a munka közben nem szerezhetünk új barátokat, hiszen ugyanazokat az arcokat látjuk nap mint nap. A közösségi irodákban nem telik el nap anélkül, hogy ne találkoznál valaki újjal, aki akár a barátoddá is válhat. A Seattle-i Office Nomads által kiadott 2015-ös (GCUC) Emergent Research Coworking Survey szerint a válaszadók 54%-a találkozik másokkal a munka után és a hétvégéken, és csupán 33% találkozik új emberekkel, barátokkal a munkaidő alatt.