A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



A 8 órás munkanap már a múlté?

Az átfogó kutatás szerint globális szinten a munkavállalók kétharmada dolgozik az irodán kívülről és több mint felük a munkahét felét így tölti – ez pedig komoly változásokat vonhat maga után a vállalati ingatlanok piacán.

Az IWG kutatásában 96 vállalat több mint 18 ezer munkavállalója vett részt. A válaszok alapján a dolgozók 70 százaléka legalább egy napot az irodáján kívül dolgozik és több mint a dolgozók fele (53 százalék) a munkahét felét így tölti. A válaszadók közül minden tizedik (11 százalék) egész héten az irodán kívül dolgozik. A kutatást az IWG, a Magyarországon is működő Regus irodák anyavállalata készítette.

„A munkavállalóknak, legyen szó a világ bármely pontjáról, Seattle vagy Szingapúr, London vagy Budapest, ma már nem kell minden idejüket az irodában tölteni.” - emelte ki Mark Dixon, az IWG csoport alapítója és vezetője. „Rendkívül izgalmas korba lépünk be most, amikor a rugalmas munkavégzés általánossá válik nemcsak az egyéni munkavállalók, hanem a vállalatok számára is. Ez egy hatalmas, világszintű változás, ami a vállalatok ingatlan- portfóliójára is nagy hatással lesz.”

Generációk óta magától értetődőnek vesszük, hogy az irodai munka együtt jár azzal, hogy mindennap 9-től 5-ig ugyanabban az irodában ülünk. Mégis, egyre több vállalat teszi le a voksát egy teljesen eltérő munkamodell mellett, mely a munkáltató és a munkavállaló számára egyaránt előnyökkel jár.

Az IWG kutatása alapján a vállalkozások már felismerték, milyen hasznot jelenthet a rugalmas munkavégzés lehetősége: 89 százalékuk üzleti növekedést, 87 százalékuk a versenyképesség növekedését tapasztalta. 82 százalék szerint nőtt a termelékenység, 80 százalék könnyebben tudta bevonzani és megtartani a tehetséges munkarőt, 83 százalék pedig profitmaximalizálásról számolt be.

Első a munkavállalók elégedettsége és kreativitása

A rugalmas munkavégzés növekvő tendenciája rámutat a munkavállalók változó igényeire és elvárásaira is. A kutatásban résztvevők 80 százaléka egyetértett azzal, hogy a rugalmas munkavégzés hozzájárul a tehetséges munkavállalók megtartásához, 64 százalék pedig arról számolt be, hogy már a kiválasztási folyamat során is előnyt jelent. A válaszadók több mint fele (58 százalék) egyetértett azzal, hogy a rugalmas munkavégzés lehetősége javítja a munkavállalók elégedettségét, ez kiválóan példázza, hogy a vállalatoknak olyan munkakörülményeket kell teremteniük, amely megfelel azon kiemelkedő munkavállalók
igényeinek, akiket olyan nagyon meg akarnak tartani.

A vállalatok rendkívül sokat profitálhatnak a rugalmas munkavégzésre alkalmas irodákból: a válaszadók 91 százaléka állította, hogy ezek a munkaterek nagyban növelik a produktivitást. „A technológiai újítások lehetővé teszik, hogy bárhol és bármikor dolgozhassunk. A vállalatok számára most az a kihívás, hogy hogyan optimalizálják folyamataikat ebben az új környezetben.” – mondta el Ian Hallett, az IWG Group vezérigazgatója és a cégcsoport márkáinak globális vezetője.

Csak azért fizessünk, amire valóban szükségünk van

A kérdőív eredményei alapján kijelenthetjük, hogy a rugalmas munkavégzés és a közösségi munkaterek már nem csak a startup cégek kiváltságai. A világ vezető nagyvállalatai – olyanok, mint az Etihad Airways, Diesel, GSK, Mastercard, Microsoft, Oracle vagy az Uber – szintén igénybe veszik a rugalmas munkatereket és új megközelítést alkalmaznak a munkavégzés szervezésében.

,,A technológiai változások és a digitalizáció miatt a vállalkozások egyre inkább az igény szerinti, on-demand, szolgáltatásokat keresik és szívesen kiszervezik a nem központi folyamataikat.” – mondta Mark Dixon.- ,,Növekszik az igény az on-demand munkaterület bérléssel támogatott rugalmas munkavégzésre olyan területeken mint a kockázatkezelés, üzletfejlesztés, HR és marketing. Nemsokára fordulóponthoz érkezünk a munka világában és hamarosan a „rugalmas munkavégzést” egyszerűen csak „munkavégzésnek” hívjuk majd.”