A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



A Bank Centerben rendezte be reprezentatív irodáját a Forestay

Lezárult Az Év Irodája verseny nevezési periódusa, javában tart a szavazási időszak.

Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét.

Ezúttal a Forestay Group új irodáját mutatjuk be, amit a Nanavízió tervezett.

A vállalat ingatlanbefektetéseket és fejlesztéseket hajt végre közép-kelet-európai fókusszal. A cégcsoport tagjai lefedik a befektetés- és vagyonkezelés, az ingatlanfejlesztés, a projekt- és építési menedzsment, ingatlankezelés, valamint a generálkivitelezés területét is.

A megfelelő új helyszín keresése során szempont volt a jó lokáció és a reprezentatív környezet, ezért a választás a belvárosra, azon belül pedig a Bank Centerre esett, egyrészt az épület által kínált magas színvonalú szolgáltatások, másrészt a központi elhelyezkedése miatt, hiszen az épület a Szabadság téren, Budapest pénzügyi-igazgatási központjában található.

A 27 fős iroda az épület 10. emeletén, 350 m2-en került kialakításra. Ebben az egységes megjelenésű térben egyszerre kellett megoldani a csoportot alkotó cégek fizikai elválasztását, egyúttal megteremteni a funkcionális kapcsolódások és a szinergikus együttműködés lehetőségét, mely a szervezeti felépítésből adódó központi szolgáltatások miatt is elengedhetetlen volt.

MI VOLT A KÖLTÖZÉS FŐ CÉLJA?

A Forestay Group dinamikus növekedése miatt szükségünk volt egy nagyobb alapterületű irodára, ahol hosszú távon biztosított a működés a cégcsoport valamennyi társasága számára.

MIRE VAGYTOK A LEGBÜSZKÉBBEK AZ ÚJ TÉRBEN?

Az iroda stílusa nagyban tükrözi a Forestay csoportot, mind formákban, mind színvilágban, illetve lehetőséget teremt arra, hogy az összes divízió egy, a számára megfelelő környezetben végezze napi munkáját. A kellemes munkakörnyezet érdekében a kialakítás során magas minőségű, természetes anyagokat használtunk. A Bank Center 10. emeletéről egyedülálló panoráma tárul elénk, amit igyekeztünk a figyelem középpontjába állítani.

HOGYAN TUDTÁTOK BEVONNI A MUNKAVÁLLALÓKAT A FOLYAMATBA?

A munkavállalóink a tervezés első fázisától kezdve részt vettek a folyamatban, így azonnal kiderült, hogy mikre kell hangsúlyt fektetnünk. Nálunk például mindennaposak a közös ebédek, így a konyhát is úgy alakítottuk ki, hogy minél többen tudjanak egyszerre együtt ebédelni. Ugyanilyen sarkalatos pont volt a tárgyalók és telefonáló szobák kialakítása is (ez utóbbi kifejezetten munkavállalói igény volt). A munkatársak kérésére alakítottunk ki zuhanyzót és mobil álló munkaállomást is.

TERVEZITEK, HOGY EMPLOYER BRANDING ESZKÖZKÉNT TOBORZÁSRA ÉS MUNKAERŐ MEGTARTÁSRA IS HASZNÁLJÁTOK MAJD AZ IRODÁT?

Egy neves irodaház gyönyörű irodájában dolgozunk, ahol teljes panorámában csodálhatjuk a várost. Ez önmagában ad egy pluszt a mindennapi munkavégzéshez, ezért bízunk benne, hogy ez is hozzásegít minket a munkaerő megtartáshoz. Amióta átköltöztünk, az interjúra érkező jelentkezőktől folyamatosan pozitív visszajelzést kapunk az irodára vonatkozóan, ami véleményünk szerint jelenthet versenyelőnyt számunkra a toborzási folyamatokban.

A TERVEZÉS SORÁN SZEMPONT VOLT, HOGY INDULNI SZERETNÉTEK AZ ÉV IRODÁJA VERSENYEN?

Bár a tervezés során nem volt szempont, már évek óta indítjuk projektjeinket ezen a versenyen, így abban biztosak voltunk, hogy a saját irodánkat is nevezni fogjuk.

Ha érdekel, hogy miként fest az iroda vagy szavaznál rá, ITT megteheted!