A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



A Fellowes Hungary szerint az irodai környezet legalább annyira befolyásolja a munkavégzés hatékonyságát, mint kollégák

Lezárult Az Év Irodája verseny nevezési periódusa, javában tart a szavazási időszak. 

Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét.

A Fellowes Hungary Kft. a 102 éves Fellowes Brands nagyvállalat magyarországi képviselete 2011. áprilisában kezdte meg működését. Elsősorban irodai, otthoni munkavégzést hatékonyabbá, biztonságosabbá tévő, saját gyártású termékmegoldásokat kínállnak a vásárlóik számára.

Az iratmegsemmisítő, lamináló, spirálozó és vágó gépek értékesítése mellett igen nagy hangsúlyt fektetnek az irodai ergonómiai megoldásokra is. Ebből adódóan állítható magasságú asztalokat és közösségi terek légtisztítására alkalmas eszközöket is értékesítenek, valamint fejlesztenek.  

Természetesen nem csak az ügyfeleik számára kínált megoldások terén, hanem a saját munkakörnyezetük kialakításakor is nagy figyelmet fordítottak ezekre a pontokra.

Kreautz Lászlóval beszélgettünk a budapesti irodáról.

MI VOLT AZ ÚJ TÉR KIALAKÍTÁSÁNAK FŐ CÉLJA?

Alapvetően már a régi irodánkban is szerettünk volna egy sokkal modernebb, ergonomikusabb környezetet létrehozni, de közben az irodaház értékesítése miatt el kellett költöznünk, így gyakorlatilag az ölünkbe hullott a lehetőség, hogy egy minden szempontból sokkal jobb, tágasabb, inspirálóbb irodát hozzunk létre.

MIRE VAGYTOK A LEGBÜSZKÉBBEK AZ ÚJ TÉRBEN?

A legbüszkébbek talán a pub hangulatú konyhára vagyunk, amit az étkezések mellett informális megbeszélések lebonyolítására is tudunk használni.

HOGYAN TUDTÁTOK BEVONNI A MUNKAVÁLLALÓKAT A FOLYAMATBA?

Az alapkoncepció megalkotása után a munkaállomások elhelyezésében és a végső design elemek kiválasztásában is kikértük a munkavállalók véleményét. Minden a mi elképzeléseink szerint történt. 

TERVEZITEK, HOGY EMPLOYER BRANDING ESZKÖZKÉNT TOBORZÁSRA ÉS MUNKAERŐ MEGTARTÁSRA IS HASZNÁLJÁTOK MAJD AZ IRODÁT?

Szerencsére egy nagyon stabil csapattal dolgozunk, bár épp az idén volt egy toborzásunk, amiben jelentős szerepet kapott a munkahelyi környezet és az ezzel szorosan összefüggő támogató cégkultúra kiemelése.

A TERVEZÉS SORÁN SZEMPONT VOLT, HOGY INDULNI SZERETNÉTEK AZ ÉV IRODÁJA VERSENYEN?

Már az elején tudtuk, hogy indulni szeretnénk, de a döntések során nem volt befolyásoló tényező. Összességében hiszünk abban, hogy az irodai környezet minősége legalább annyira befolyásolja a munkavégzés hatékonyságát, mint a csapatot alkotó kollégák, ezért egy mai, ergonomikus, kifejezetten emberközpontú környezetet szerettünk volna kialakítani kollégáink számára.

Ha érdekel, hogy miként fest az iroda vagy szavaznál rá, ITT megteheted!