A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



A kollégák bevonásával külön office move csapatot dedikált új irodájának megvalósítására a Ceetrus

Lezárult Az Év Irodája verseny nevezési periódusa, javában tart a szavazási időszak. 

Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét. Ezúttal Szemeredi Dóra Diána, a Ceetrus Hungary Kft. marketingért és CSR tevékenységekért felelős kollégája válaszolt.

Az új iroda igazán inspiratív, jó hangulatú és dinamikus munkakörnyezet lett, ahová minden nap nagy kedvvel és lelkesedéssel járnak be munkatársak. Ennek érdekében egy olyan irodatér került kialakításra, amely összemossa a határokat a természetes és az épített környezet között.

MI VOLT AZ ÁTALAKÍTÁS/ÚJ TÉR KIALAKÍTÁS FŐ CÉLJA?

A megváltozott víziónkhoz kapcsoltan szerettünk volna egy olyan irodát a csapatnak, ami tükrözi az értékeinket, hitvallásunkat: #co #care #innovate #committed.

Olyan tereket szerettünk volna létrehozni közösen, ahová a dolgozók szívesen és örömmel jönnek be, ahol inspirálódhatnak, ahol nincsenek elszigetelődve egymástól, mégis úgy tudják intézni az ügyeiket, hogy nem zavarják egymást. Ehhez a kreativitást és a modern technikát hívtuk segítségül és sok-sok pozitív érzelmet tettünk bele.

HOGYAN TUDTÁTOK BEVONNI A MUNKAVÁLLALÓKAT A FOLYAMATBA?

A tervezés legelejétől bevonásra kerültek a Ceetrus dolgozói. Külön kis office move csapatot hoztunk létre, akik egy projekt manager segítségével (aki szintén egy erre a feladatra dedikált munkatárs volt) felosztották egymás között a feladatokat és levezényelték a teljes irodakialakítást - a helyszín kiválasztásától kezdve, a hatékony helykihasználáson keresztül, a bútorokig, stb. A vezetőségnek jóformán csak a validálási feladatok maradtak, minden operatív és koordinációs munkát a projektcsapat végzett.

Interjú készült minden szervezeti egységgel, illetve a különböző csoportok képviselőivel is, hogy felmérjük a munkavállalók igényeit. A folyamat során kikristályosodott, hogy a munkatársaink olyan irodát szeretnének, amely tükrözi a cég arculatát, ingatlanfejlesztési tevékenységét, vízióját, ugyanakkor friss, otthonos, barátságos, valamint környezettudatosságra és kreativitásra inspirál.

VAN VALAMI, AMI UTÓLAG MÁSHOGY TERVEZNÉTEK/MÁSHOGY VALÓSÍTANÁTOK MEG?

Időközben növekedett a csapat létszáma, így szükség lesz egy kis átszervezésre annak érdekében, hogy plusz munkaállomásokat alakíthassunk ki, illetve szeretnénk még egy recepciós pultot is.

TERVEZITEK, HOGY EMPLOYER BRANDING ESZKÖZKÉNT TOBORZÁSRA ÉS MUNKAERŐ MEGTARTÁSRA IS HASZNÁLJÁTOK MAJD AZ IRODÁT?

Természetesen igen!

SZERETNÉTEK MÁS MINŐSÍTÉSEKRE IS PÁLYÁZNI?

Mi külön nem tervezzük, de a Mill Park Irodaház, ahol az irodánk található, rendelkezik LEED GOLD környezetvédelmi minősítéssel is.

Ha megnéznéd az iroda képeit és szavaznál rá, ITT megteheted!