A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

Név:
Email cím:*
Szektor:*
 

A Spotify-nál elegáns romkocsma hangulat uralkodik

Színek, minták, anyagok minden mennyiségben. De nem ám, csak úgy összedobálva, hanem egy elegáns, de mégis fiatalos kivitelben.

A Spotify egy ingyenesen is használható, kereskedelmi zene-streamelő szolgáltatás. A Spotify fejlesztését 2006-ban kezdte meg a Spotify AB csapata Stockholmban, Svédországban. A céget Daniel Ek alapította, a Stardoll korábbi műszaki igazgatója, a TradeDoubler társalapítója és Martin Lorentzon. Az anyavállalat már a Spotify Ltd., londoni székhellyel, míg a kutatás és fejlesztés továbbra is a Spotify AB kezében van. A vállalat igen gyors ütemben növekedik, így Londonban egy nagyobb irodát kellett létrehozniuk még több alkalmazottal. Mivel a már meglévő irodát kellett újragondolni, így nem volt egyszerű dolga a tervezőknek; a márka sokat fejlődött a legutóbbi felújítás óta, így mind hangulatában mind a funkciókat tekintve egy teljesen más irodát kellett megalkotniuk. Az egyik hívószó, mely mentén a tervezés elindult, az innováció volt.

Az ezer négyzetméteren nemcsak a munkatereket, hanem a hozzá tartozó recepciót, a tárgyalókat, a brainstorming szobákat, és a közösségi tereket is újra kellett gondolni, és a Tétris tervezőcsapatának ezekre csupán nyolc hét állt rendelkezésére. Az előadó kreatívan a városháza nevet kapta, amelyhez ráadásul egy színpad is tartozik – a szedett-vetett (de természetesen pontosan megkomponált) bútorok miatt a hely leginkább egy kávéházi est hangulatát idézi, így az előadások és prezentációk is jóval kötetlenebbül és barátságosabban telnek. Az iroda arculatát a stockholmi központ ihlette, melyben a bársony, a bőr és a fa az uralkodó elemek. A különleges anyagok használata eklektikus megjelenést kölcsönöz a tereknek, a díszes fali csempék és festések csak még jobban megbolondítják az iroda megjelenését. Az egyik falon egy látványos grafika mutatja be a Spotify sikereit és az elmúlt évek mérföldköveit. Természetesen a cég profiljából adódóan egy profi beépített hangrendszer gondoskodik az állandó jó hangulatról.