A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



A világ legértékesebb márkája

A 2014-es BRANDZ toplistán ismét a Google a világ legértékesebb márkaneve, megelőzve az Apple-t, aki 2013-ban állt a lista tetején. A Google értéke 159 milliárd dollár, 2013-hoz viszonyítva 40%-kal ér többet a márkanév.

Az Apple három éven keresztül volt listavezető. 2014-ben a márka értéke 20%-kal csökkent, ezzel a második helyen áll, 148 milliárd dolláros márkaértékkel. Az Apple jelenleg is kiemelkedően teljesít, de világszerte egyre erősebb az a fogyasztói percepció, hogy az elmúlt évben nem jelentkezett az Apple olyan forradalmi újdonsággal, ami a technológiai cégek vezető márkájától elvárható és megszokott is volt a korábbi években. A lista harmadik helyén a világ vezető B2B márkája áll, az IBM, 108 milliárd dolláros márkaértékkel.

“A fogyasztók világszerte egyre erőteljesebben értékelik a Google innovatív szerepét. 2013-ban egyre többet hallottunk a Google Glassról, a Google kutatásokat folytat a mesterséges intelligencia terén, más termékekben – lásd autóipar – is megjelennek az Android alapú fejlesztések. Ez folyamatosan egy nagyon erős üzenetet visz át a fogyasztók felé a Google innovatív törekvéseiről, az Apple számára sajnálatosan ez egybeesett az Apple viszonylagos megtorpanásával” – kommentálta a listát Nick Cooper – a Millward Brown Optimor ügyvezető igazgatója.

Hosszú évek óta idén minden kategóriában nőtt a vezető márkák értéke, és a Top 100 márka összértéke is növekedést mutat az előző évvel összehasonlítva, többek között ez is a válság végére utaló jel lehet. “Az igazán erős márkák a válságból való kilábalásnak a mozgatórugói voltak. Ha összehasonlítjuk, hogy milyen márkák voltak rajta 2008-ban a Top 100-as listán, és melyek azok, amelyek a 2014-es Top100-ban is benne vannak, 71 márka közös a két listán! Akik komolyan vették a márkaépítést azok kevéssé szenvedték meg a recessziót. Abban az időszakban, amikor a racionális döntések az olcsóbb helyettesítők felé irányítják a fogyasztókat, az erős márkák változatlanul irányadóak a fogyasztók mentális térképén.“ – teszi hozzá Bodnár Krisztina (Üzletfejlesztési vezető, Millward Brown Hungary).

A Millward Brown márkarangsora azért kiemelkedő, mert a márkák pénzügyi mutatóin kívül a rangsor összeállításánál a fogyasztók véleményét is figyelembe veszik.

A Top 100-as listát először 2006-ban állították össze, azóta a 100 legértékesebb márka összértéke közel megkétszereződött.