A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



A virtuális tárgyalók átvették az irodák szerepét

A járvány miatt előtérbe került a távmunka, ahol a munkatársak csevegő programokat használnak és videokonferenciát bonyolítanak le. A virtuális tárgyalók átvették az irodák szerepét. Idén Az Év Irodája verseny díjátadóját is online szervezték meg a Visual Europe Group technológiai támogatásával.

Távmunka és távmunka

Számos iparágban és tevékenységi körben a válság miatt előtérbe került a távmunka, egyre többen dolgoznak otthonról, amelyek átalakítják a vállalatok szervezeti működését. Meg kell azonban teremteni a megfelelő eszközparkot, technológiai támogatást, átláthatóságot és adatbiztonságot, hogy a cégek sikerrel működhessenek részben az online térben. Az érintett hazai vállalkozások többsége is gyorsan döntött az otthoni munkavégzés mellett, hiszen jelentősen növekedett a kereslet a távmunkát támogató szoftverek és eszközök iránt, miközben a munkavállalók és a vezetők sincsenek teljes mértében felkészülve a virtuális működésre.

De az irodapiac általánosságban is támogatja az új törekvéseket, hiszen az elmúlt évtizedben sorra épültek az okos irodaházak, amelyek intelligens üzemeltetési rendszerei nagy előrelépéseket tettek azért, hogy a bérlők biztonságosabb és egészségesebb körülmények között dolgozhassanak. A távmunkával együtt fejlődő irodaházak a rugalmas munkavégzési formák új központjai lehetnek, lehetővé téve a gyors átállást a home office-ra olyan válsághelyzetekben, mint a mostani.

Az Év Irodája is a virtuális világba költözött

A változást kiválóan szemlélteti Az Év Irodája versenysorozat, amelyet a szervezők tíz évvel ezelőtt azért hoztak létre, hogy bemutassák az új irodatrendeket, a progresszív belsőépítészeti és HR-megoldásokat, illetve felhívják a cégek figyelmét a munkahelyi környezet fontosságára. A jelenlegi helyzethez alkalmazkodva a jubileumi díjakat április 30-án ingyenes online műsor keretében adták át, vagyis a szervezők is igazodtak a nagybetűs élethez, hiszen a járvány miatt megerősödtek a proptech megoldások.

„Szeretnénk élenjárni a változásokban e téren is, hiszen a járvány után várhatóan az irodai élet megváltozik, más elemekre kerül a nagyobb hangsúly, és új szempontokat is figyelembe kell majd venni a munkakörnyezet kialakításakor. Erősebb tendenciává válhat a rugalmasabb munkavállalói környezet, az iroda mellett a távmunka szerepe felértékelődhet. Éppen ezért, a díjátadó keretében online szakma beszélgetések során olyan kérdésekre kerestük a választ, hogy vajon mi lesz a tömeges home office után, miként fogunk dolgozni fél év múlva” – mondta Fodor Dániel, Az Év Irodája verseny főszervezője.

Online tárgyalások

A távmunka bevezetése a mindennapos irodai folyamatokat is átalakította, többek között a meetingek is átkerültek az online térbe, ahol az információk átadása és a dokumentumok megosztása szintén virtuálisan zajlik. Felértékelődik a csevegő programok vagy éppen a felhőalapú rendszerek szerepe. Az új megoldások később a vállalatok egy részénél még inkább előtérbe helyezik majd a költségmegtakarítást, az irodai terek optimalizálását és a rugalmas munkakultúrák hosszú távú meghonosítását.

„A koronavírus-járvány utáni időkben nagy valószínűséggel módosulnak az irodákban a technológiai elvárások és a munkakörnyezet. Megváltozik az irodák belső kialakítása, szigorodnak a higiéniai szabályok, a személyes megbeszélések mellett a videokonferenciákat és online munkavégzést is támogatni fogják. Mivel a hagyományos tárgyalások szerepét egyre inkább átveszi a streaming, a videokonferencia, a 21. századi tárgyalótermi technológia is ezt a folyamatot segíti, amely lehetőséget biztosít több helyszín összekapcsolására is a virtuális térben” – magyarázza Botond Szabolcs, a modern rendezvény- és konferenciatechnológiákat biztosító Visual Europe Group vezérigazgatója.