A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Amikor az irodák birtokba vették a pesti belvárost - Az OfficeUP konferencia tanulságai

Az ingatlan.com és iroda.hu először szervezte meg az OfficeUP irodakonferenciát, amelynek csúcspontján átadták Az Év Irodája verseny bérlői díjait. Az Akvárium Klubban 500 résztvevő hallgatta az előadásokat, kerekasztal-beszélgetéseket és World Café diskurzusokat. A társalgóban kipróbálhatták a trendi munkahelyek slágertermékeit, szakemberekkel beszélgethettek, hogy hogyan kell akár az év irodáját kialakítani. Több mint egy hónap telt el a rendezvény óta, de nem árt ismét felidézni a legfontosabb trendeket, amelyek jellemzik az irodapiacot.

Az Akvárium Klubban az OfficeUP irodakonferencia egy valódi közösségi esemény volt közel 500 résztvevővel, akik számtalan élménnyel és tapasztalattal gazdagodhattak. A jelenlévők a JLL konferenciateremben inspiráló előadásokon és kerekasztal-beszélgetéseken, a Smart Office Café teremben pedig ún. World Café beszélgetésekben vehettek részt. Mindeközben a központi térben irodadesign kiállítást tekinthettek meg, ahol a legújabb belsőépítészeti trendeket és irodabútorokat mutatták be. A rendezvény csúcspontján pedig a szakmai zsűri egy fogadás keretében kihirdette, hogy kik nyerték el Az Év Irodája verseny bérlői díjait.

A rendezvény alapvető célja a tapasztalatcsere és a közös tanulás volt, hiszen a szervezők meggyőződése szerint Az Év Irodája verseny mellett szükség van arra, hogy az új irodát kereső, bővülő vagy átalakítást tervező vállalkozások jó gyakorlatokat, igényes munkahelyi megoldásokat láthassanak, konzultálhassanak a szakértőkkel. A közösségi eseményen számos esettanulmány, kis- és nagyvállalati irodakialakítási projekt – tervezés, költözés, kialakítás, bővülés vagy felújítás – szemléletes bemutatásával ismertették a szakértők, hogy hogyan is lehet a 21. században sikeres és versenyképes munkahelyeket kialakítani. A-tól Z-ig megismerhettük az irodakialakítás folyamatát a tervezéstől kezdve a kialakításon, az office branding szerepén át egészen a költözésig.

Az egyes programok foglalkoztak az irodakultúra változásaival, az aktuális trendekkel, a lehetséges jövőbeni irányokkal, külön fókuszba került az iroda szerepe az adott cég munkáltatói márkaépítő (employer branding) tevékenységében. Az iroda ma már a céges kultúra fontos eleme lett, az office branding az álláskeresés egyik legfontosabb kritériuma, lényeges, hogy milyen munkahellyel szeretnénk a legjobbakat magunkhoz csábítani. Ide kapcsolódva szemléletes módon megismerhettük a munkahelyi élmény fontosságát, amely szintén elősegíti a munkadó iránti elkötelezettséget, a hatékony munkavégzést, és csökkenti a fluktuációt.

A space evolution találkozik a szervezeti evolúcióval: egyre több igény jelenik meg az irodában, ehhez egyre változatosabb tér szükséges, változnak a funkciók is a fizikai térben. Egyre professzionálisabb az irodakultúra Magyarországon is, hatalmas a választék, számtalan kialakítási lehetőség adódik az adott cég tevékenységétől, méretétől és tulajdonosi szemlélétől függően. Már teljes iparág épült az irodakialakítási szakma köré, a hazai piacon működő cégek – tervezők, építészirodák, belsőépítészek, kivitelezők, fitout- és projektmenedzsment vállalkozások, ingatlantanácsadók stb. – közreműködésével világszínvonalú munkakultúra honosodott meg Magyarországon is.

Többek között az irodakialakítás folyamatát és ezt a sokszínű világot az elmúlt évek egyik legfontosabb fejlesztésének, a Telekom új székházának bemutatásával elemezték a felkért előadók, ahol számos világtrend megjelenik. De Az Év Irodája korábbi győztesei közül is többen beszámoltak a kulisszatitkokról, vagyis hogyan lehet olyan munkahelyet létrehozni, amelyet szeretnek a kollégák, ahol jól működnek a terek és a funkciók, valódi közösség formálódik, és a cég is prosperál.

A sikeres vállalatok valódi közösséget építenek a munkahelyeken, a dolgozókkal való törődés jelenik meg az ún. wellbeing során is, ez jelenti egyrészt az egészséges munkakörnyezet megteremtését, másrészt az emberközpontú szemlélet meghonosítását. Az irodai tér fejlesztését számos kutatás vizsgálja, folyamatosan elemzik a szakértők, hogy melyek azok a trendek, amely a vállalkozások sikeréhez egy testreszabott munkahellyel járulhatnak hozzá. Emellett a szakemberek beszélgettek a közösség és közösségi terek szerepéről is az irodában, valamint a közösségi és alkalmazott irodákról.

Miközben az OfficeUP a jelen irodatrendjeit mutatta be, folyamatosan a jövőbe tekintett, hiszen napról napra fejlődik a technológia, változik a munkahelyi környezet, a tapasztalatok beépülnek az új irodakialakítási projektekbe és trendekbe. Nincs idő megállni, folyamatosan előre kell tekinteni. Olyan ez mint egy sakkjátszma, hiszen minél több jövőbeni lépést képes a vállalatunk elraktározni, annál nagyobb az esélyünk a győzelemre, vagyis a versenyképességre.

+++

Nyolc év után megújult Az Év Irodája verseny, hiszen az ingatlanpiac legjobbjai mellett külön rendezvényt szenteltek az irodaházak bérlőinek. Az Év Irodájának és Az Év Közösségi Terének járó díjakat az OfficeUP irodatrend konferencián, az ingatlanszakmát elismerő díjakat pedig a Real Estate Awards Gálán adták át. Folytatás júniusban a PropTech konferencián, ahol szintén interaktív, a bérlőkre és a dolgozókra fókuszáló előadásokra, tapasztalatcserékre kerül sor.