A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Automatizálás – az ellenségünk vagy a legjobb barátunk lesz?

A 21. század felgyorsult tempója mellett egyre kevesebb időnk marad a munka mellett magánéletre. Sőt, sokszor még a feladatok elvégzésére sem elég 24 óra, pedig érdemes lenne foglalkozni a témával, mert hosszútávon a teljesítőképességünk mellett az egészségünk is bánhatja.

A munka világában azonban sokan nem engedhetik meg maguknak a rendszeres pihenőt, és a munka-magánélet határainak elmosódása sem segít a helyzeten. A túlhajszolt dolgozók okozta hibák kiküszöbölése már évek óta megoldásra váró feladat sok vállalat életében. Többek közt ennek köszönhető, hogy már eddig is sok rutin feladatot automatizáltak.

Első ránézésre talán nagy beruházásnak tűnhet az élő munkaerő helyettesítése gépekkel, azonban a rendszer gördülékeny, tévedés mentes működése minden esetben viszonylag rövid idő alatt megtérül. Ebből a szemszögből látszik, hogy ilyen módon a hatékonyabbá tehetők a folyamatok, ráadásul a munkavállalóknak több ideje marad a feltöltődésre.

Első körben a gyakran ismétlődő feladatokat, illetve a pénzügyi és ügyfélkapcsolati munkaköröket érintik a változások. Az automatizálás egyik közismert példája az online bankkártyás fizetés elterjedése, ami abból adódóan, hogy kényelmes és rendkívül gyors, növeli a felhasználók elégedettségét és a szolgáltatókba vetett bizalmat is.

Egy másik példa az emberi munkaerő kivonására a Messenger Chatbot, ami az előre betáplált információk alapján, a leggyakoribb kérdésekre azonnal, várakozás nélkül, automatikusan válaszol az érdeklődőknek, szintén az ügyfél élmény növelése érdekében.

Az irodai dolgozók életének megkönnyítésére pedig a már napjainkban is számos helyen alkalmazott CRM rendszereket fejlesztették ki. Ezek a hagyományos, kézzel kezelt Excel táblákat váltották fel, és egy sokkal egyszerűbb, biztonságosabb adatbázist kínálnak. Sőt, a fejlettebb változatok támogatják az értékesítési folyamatot, a kommunikációs és marketing kampányokat, rendszerezik az ügyfélszolgálatra befutó információkat és statisztikákat is készítenek ezek alapján. Az átláthatóságnak köszönhetően hatékonyabbá váltak az említett adatokra épülő feladatok, és emiatt a vállalatok termelékenysége is javult.

Az említett folyamatok valamelyikével biztos, hogy a legtöbben ember találkozott már, de az automatizált kapcsolatépítés fogalma valószínű, hogy még sokak számára újdonságként hat, pedig a 2018. végén bemutatott brillit.com éppen erre hivatott. Pontosabban erre is, hiszen az üzletszerzést, az árajánlatok bekérését és a beszállítók kiválasztását is leegyszerűsíti. Ezen felül a felhasználók egy saját bemutatkozó felületet is létrehozhatnak, ahol bemutathatják a tevékenységüket és a referenciáikat.

Bár első hallásra ijesztő lehet, hogy a gépek bizonyos esetekben átveszik az emberi munkaerő helyét, valójában megkönnyítik az életünket. Emellett pedig sokszor a Magyarországon is példátlan méreteket öltő munkaerőhiányra is megoldást nyújthatnak a toborzással foglalkozó HR szakembereknek. Az automatizált rendszerek ráadásul végtelenül lojálisak, és szó nélkül dolgoznak 24 órát is egy nap, extra bérigény vagy juttatások nélkül is. Érthető tehát, hogy egyre gyorsabban terjednek.

Fotó: shutterstock.com

Ha Téged is érdekelnek a legújabb irodai technológiai megoldások, akkor ott a helyed június 13-án a Proptech Hungary konferencián!