A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Az Amerika felfedezésekor eldobott műanyag hulladék most bomlana le

Bár fél évezrede még nem a klímaváltozás körül forgott az emberek figyelme, az utóbbi években reflektorfénybe került téma is hasonlóan emlékezetes lesz majd a történelemkönyvek lapjain.

Napjaink sokakat foglalkoztató kérdése a bolygón felhalmozott műanyag összegyűjtése, újrahasznosítása és a további szeméttermelés megfékezése. Emiatt egyre többen kezdenek életmódváltásba, ezen belül például tudatos vásárlásba. Fontos megjegyezni, hogy a hosszú évek alatt berögzült szokások megváltoztatásához idő és odafigyelés szükséges, mégis érdemes fokozatosan elkezdeni, ugyanis már kis lépésekkel is látványos eredményt érhetünk el.

A tucatszám megjelenő újságcikkek útvesztőjében nehéz eligazodni, ezért most egy olyan kérdésre fókuszálunk, ami az irodai dolgozók mindennapjait érinti, elképesztő ökológiai lábnyomot hagy maga után, pedig viszonylag könnyen tehetünk a változásért.

Az elviteles kávés poharakról és ételes dobozokról van szó.

Jól ismerjük a jelenséget, amikor idő szűkében elvitelre rendelünk. Ilyenkor kevesen gondolnak rá, hogy a tároló eszközök előállítása és szállítása rengeteg időt, energiát és nem utolsó sorban pénzt igényelt. Ehhez képest elenyésző az az idő, amíg a funkciójukat betöltik, majd miután a kukában landolnak, kb. fél évezred telik el, mire lebomlanak. Mindezt azért a fél óráért, amíg használtuk őket.

Ha mindig ott lapulna a táskánk mélyén a saját poharunk, azzan látványosan csökkenthetnénk az eldobható eszközökből adódó környezetszennyezést. 

A vállalatok által egyre nagyobb figyelemmel kísért Z generáció tagjait fokozottan érdekli a téma. Körükben a tudatos gondolkodás egyre menőbbnek számít, ezért ritkán halljuk tőlük, hogy másokra várnának. Ők a “think global - act local” jegyében egyre inkább figyelnek azokra a megoldásokra, amikkel tehetnek a klímaváltozás megfékezéséért.

Ezt pedig érdemes figyelembe venni az employer branding újratervezésekor.

Ha cégként azt szeretnénk kommunikálni, hogy fontos számunkra az új generáció jövője, az idősebbek edukálása mellett a fiatalok számára is vonzó üzeneteket kell megfogalmaznunk. Kézenfekvő lehet például már az onboarding csomagba tenni egy saját Huskee cupot, ami mindkét esetben megtestesíti a megoldás első lépcsőjét, és akár csapatépítő játékot is szervezhetünk a munkavállalók számára, amivel egymást is motiválják a használatra.

A kávé héjából készülő, egyszerű, mégis trendi, saját elviteles kávéspohár első ránézésre talán apróságnak tűnhet, a statisztikák azonban mást mutatnak. 

Egy hazai vidéki városban lévő irodaházban naponta akár 2-3.000 elviteles doboz és pohár kerül a szemétbe. Ugyanez Budapesten a többszörösét is elérheti. Naponta, irodaházanként.

A Huskee a környezettudatosság mellett anyagi szempontból is megéri.

Amikor ugyanis eldobható pohárban kérjük a kávét, alkalmanként kb. 50 forintot költünk a csomagolásra. Ez éves szinten átlagosan 18.000 forintot jelent, 3 év alatt pedig 58.000 forintot. Ennek a töredékéért kapható az újrahasznosított, gépben is mosható saját elviteles poharunk, amivel figyelemre méltó mennyiségű szemetet takaríthatnánk meg - és még csak a poharakról beszéltünk.

A Huskee Cup-ot forgalmazó Kitchy Design kínálatában ugyanis találkozhatunk még palackokkal és ételtárolókkal, valamint lebomló, ugyanakkor formatervezett catering eszközökkel is, melyek a haladó környezettudatos fogyasztók és szolgáltatók körében egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek. 

A csapat az élet tudatos élvezetét, a gasztronómia és a szépség szeretetét, a természet tiszteletét és védelmét képviseli. Hisznek  benne, hogy mindannyian tehetünk egy “kitchyt” egy szebb világért. Fogyasztóként könnyű azonosulni a céljukkal, és kis lépésekkel nem is olyan nehéz elérni a változást, tudatosabban élni.