A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Az EATON legújabb irodaterei idén is indulnak Az Év Irodáján

Lezárult Az Év Irodája verseny nevezési periódusa, javában tart a szavazási időszak. Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét. Ezúttal az EATON Business Service Center Expansion enged betekintést a kulisszák mögé.

Az EATON neve sokak számára már ismerősen cseng. A töretlenül fejlődő amerikai vállalat vezető szerepet tölt be a villamosipari termékek, a minőségi áramellátást biztosító gépek, a hidraulikus berendezések valamint a repülőgép- és autóalkatrészek világpiacán. A cég több mint 175 országban képviselteti magát és több mint 99 000 ezer alkalmazottat foglalkoztat.

Az EMEA Business Service Center 2015 óta van Magyarországon és az elmúlt 4 év alatt már 7 fázisban bővült és 650 alkalmazottat foglalkoztató központtá nőtte ki magát.

A cég növekedésével és megváltozott igényeivel párhuzamosan az elmúlt évben a budapesti iroda két ütemben bővült. A vállalati filozófiához igazodva mindkét ütem nagyszerű példája annak, hogy milyen módon tükröződnek egy vállalat mottói és értékei a belsőépítészetben is:

„we do what matters work”
fenntarthatóság
innováció
sokszínűség


Az alaprajzi elrendezés a bérlői igényeknek megfelelően kimondottan ergonomikus, nyitott, egyterű irodából és zárt tárgyalói zónákból áll. A munkaállomások és a dolgozói területek az egész térben egységesek.

 

MI VOLT AZ ÁTALAKÍTÁS/ÚJ TÉR KIALAKÍTÁS FŐ CÉLJA?

Az EATON 2015-ben költözött a Krisztina Palace Irodaházba, nagyjából 1000 négyzetméterre és a dinamikus létszámbővülés miatt mostanra a 7. fázisos bővüléssel már mindegy 5500 négyzetméter irodaterületünk van. Az Év Irodája versenyre nevezett 6. és a 7. fázist új belsőépítészeti koncepcióval alakítottuk ki, ami jobban tükrözi az évek alatt megváltozott EATON employer branding értékeit.

MIRE VAGYTOK A LEGBÜSZKÉBBEK AZ ÚJ TÉRBEN?

A 6. fázisnál az újrahasznosításra próbáltunk törekedni, így újra beépítettük az előző bérlőtől hátrahagyott burkolatokat, és kissé átalakítottuk a bútorokat.

A 7. fázisnál pedig legfőképp a sokszínűségre törekedtünk, például a lounge-ra és a baba-mama szobára, ami egyben egy kis tárgyaló is. A közeljövőben ez a helyiség mini napköziként is tud majd üzemelni, leginkább az iskolai szünetek alatt, a kollégáink nagy örömére.

HOGYAN TUDTÁTOK BEVONNI A MUNKAVÁLLALÓKAT A FOLYAMATBA?

Az EATON-nál a tárgyalók, a kollaboratív terek és a kiszolgáló helyiségek mind egyedi, pozitív hatású neveket kapnak, például ENGAGE, BELIEVE, BALANCE, RESPECT, stb.

Ezeket a szavakat/helyiségneveket a munkavállalók küldhetik be a projektcsapatnak, akik kiválogatják a legjobbakat.

VAN VALAMI, AMI UTÓLAG MÁSHOGY VALÓSÍTANÁTOK MEG?

A 6. fázis kapcsán merült fel, hogy a meglévő bútorokat és a burkolatokat újrahasznosítsuk, amit a fenntarthatóság jegyében be is tartottunk, ugyanakkor a kivitelezőnek az állagmegóvás miatt ez nagy kihívást jelentett.

TERVEZITEK, HOGY EMPLOYER BRANDING ESZKÖZKÉNT TOBORZÁSRA ÉS MUNKAERŐ MEGTARTÁSRA IS HASZNÁLJÁTOK MAJD AZ IRODÁT?

Az 1-5. fázisra az EATON elnyerte Az Év Irodája verseny Employer Branding Különdíját, amit szeretnénk a 6-7. fázisra is kibővíteni.

A TERVEZÉS SORÁN SZEMPONT VOLT, HOGY INDULNI SZERETNÉTEK AZ ÉV IRODÁJA VERSENYEN?

Alapvetően nem, de tekintve, hogy az első 5 fázis döntőbe jutott a 2017-es Az Év Irodája gálán Nagyvállalat kategóriában, a következő 2 fázis design váltása miatt úgy érezzük, hogy esélyes lehet az Evolúciós díjra vagy a baba-mama szoba miatt a Családbarát iroda címre.

SZERETNÉTEK MÁS MINŐSÍTÉSEKRE IS PÁLYÁZNI?

Igen, jelenleg már egyeztetünk egy WELL tanácsadóval is.

ITT megnézheted az irodát és szavazhatsz is!