A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Az otthoni iroda legfontosabb kellékei

A munkahelyed megengedi, hogy otthonról dolgozz, esetleg otthonról irányítod a vállalkozásodat, de még nem alakítottad ki a tökéletes home office-t? Íme, a 13 legfontosabb kellék, amire szükséged lehet.

1. Számítógép

Igazából ez elég egyértelmű, de a legfontosabb dolog az otthoni munkavégzéshez. Asztali vagy laptop, teljesen mindegy, a lényeg, hogy megbízható legyen!

2. Internet

Ez is eléggé adja magát, de azért nem árt, ha a szolgáltatók csomagjait alaposan megvizsgáljuk. Minél gyorsabb a netünk, annál hamarabb fognak átmenni a nagyobb fájlok is!

3. Munkaállomás

Valaki szeret a kanapén vagy a konyhaasztalnál dolgozni, de az a legjobb, ha egy megfelelő asztalnál és egy ergonómiailag jól megtervezett széknél végezzük el a napi munkánkat. Persze váltogatni lehet a helyeket, de próbáljunk meg egy saját kis dolgozósarkot kialakítani.

4. Megvilágítás

Egy jó fényforrás meghatározó eleme lehet a dolgozósarkunknak. Az íráshoz és papírmunkához mindenképp legyen egy asztali lámpánk, aminek a fényerejét és magasságát állítani lehet – napszaktól és fényigénytől függően.

5. Software

Néhány dolgozónak egyszerűen csak szövegszerkesztőhöz, táblázatokhoz és e-mailkezelő alkalmazásokhoz kell hozzáférnie, míg egy vállalkozónak esetleg további szoftverekre lehet szüksége, amely teljesen az igényeihez igazodik. Nézd meg, mi lenne számodra a legideálisabb választás!

6. Router

Elengedhetetlen abban az esetben, ha több számítógépen, esetleg tableten vagy telefonon is megy a munka, amikhez kell internet-hozzáférés.

7. Irodatechnika

Lehet, hogy viszonylag „papírmentes” a munkád és minden iratot a gépen tárolsz, de sohasem tudhatod, mikor kell valamit sürgősen elfaxolni vagy többszörösíteni. Legjobb, ha egy olyan masinát veszünk, ami tud nyomtatni, fénymásolni, szkennel ni és faxolni.

8. Biztonság

Egy tervet kell készíteni az adatok biztonsági mentésére és védelmére. A felhőalapú biztonsági mentési szolgáltatások is jó megoldásnak tűnnek, azonban a külső meghajtók viszonylag megfizethetőek, és számítógépes meghibásodás esetén megmenthetik üzleti tevékenységüket.

9. Szünetmentes tápegység (UPS)

A szünetmentes tápegység korlátozott ideig biztosít biztonsági áramforrást abban az esetben, ha a villamos energia valamiért kialszik. A UPS még egy darabi biztosíthatja a munkát és utána biztonságosan ki lehet kapcsolni a készüléket.

10. Irattartó

Még akkor is, ha papírmentesek akarunk lenni, akarva akaratlanul lesznek olyan dokumentumok (pl. vállalkozási szerződés, könyvelési adatok, számlák, stb.), amiket érdemes egy jó ideig megőrizni. Ezek számára legyen egy külön rekeszünk vagy lefűzhető irattartónk!

11. Tárolás

Az irodai kellékeket, tollakat, post iteket, névjegyeket és egyéb fontos apróságokat tartsuk egy asztalhoz közeli fiókban vagy polcon, hogy mindig kéznél legyenek.

12. Tűzálló széf

Elengedhetetlen a legfontosabb üzleti dokumentumok (estleg céges pénz) tárolására és védelmére. Sok kisvállalkozó használja ezeket a tartós dobozokat, és sokszor tárolják ilyenekben a biztonsági másolatokat.

13. Iratmegsemmisítő

Elengedhetetlenül fontos a bizalmas információk megsemmisítése érdekében. Ma már lehet kisebb-nagyobb verzióban is kapni, válaszd a számodra legjobban kihasználható eszközt.