A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Az Év Irodája címért versengő Cégmenedzser sikeresen használja toborzásra az irodáját

Lezárult Az Év Irodája verseny nevezési periódusa, javában tart a szavazási időszak. Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét. Ezúttal Jagodics Tamás, a Cégmenedzser vállalatvezetési tanácsadója válaszolt.

Nemrég új irodába költöztetek. Mi indította el a folyamatot?  

Kinőttük az előzőt, illetve olyan körülmények között szerettük volna fogadni a leendő és meglévő ügyfeleinket, amely tükrözi cégünk vízióját, küldetését és működését. Például azért választottunk üvegfalakat, mert fontos számunkra a transzparencia, illetve az általunk fejlesztett vállalatirányítási rendszer bevezetése átláthatóságot hoz más vállalatok életébe is. Emellett persze a munkatársak elköteleződése is cél volt, hiszen nem csak az iroda újult meg, hanem nagyon sok díjmentes extra szolgáltatást is bevezettünk számukra, például masszázst.                    

Mire vagytok a legbüszkébbek az új térben?  

Amikor egy leendő ügyfél belép hozzánk, azonnal kér egy „tárlatvezetést”. Az új irodával egy időben a céges arculatunk is megváltozott, és a célunk, hogy növeljük a bizalmat az ügyfeleinkben, teljes mértékben sikeresen teljesült. Ezt igazolja az is, hogy az árajánlataink konverziós ideje az  átlagos 60 napról 35 napra csökkent. Úgy érezzük, hogy ehhez jelentősen hozzájárul az új irodánk.

Hogyan tudtátok bevonni a munkavállalókat a folyamatba?

A kollégákat már a legelején bevontuk a tervezésbe, így minden részleg javasolhatott és választhatott saját idézetet a falalakra, illetve ergonómiai szempontból is kikértük véleményüket (munkafolyamatok, világítás, szék ergonómia, stb.) Ezért nem lett például egyterű irodánk és ezért került bele hangszigetelt telefon box (skypebox).

Van valami, ami utólag máshogy terveznétek/máshogy valósítanátok meg?

Szerintünk telitalálat lett és a kollégák is ezt igazolják vissza.

Tervezitek, hogy employer branding eszközként toborzásra és munkaerő megtartásra is használjátok majd az irodát?

Egyértelműen igen. Éppen most vettünk fel két új kollégát, akik az első három legfontosabb döntési szempont közé sorolták a munkakörnyezetet.

Ha tetszik az iroda, szavazhatsz rá Az Év Irodája versenyen!, ahol további képeket is találhatsz.