A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Szektor:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Cybergyerek nem kér bocsánatot!

A "Generációk a munkaerőpiacon" sorozatunkban elértünk végre az Y-generációhoz. Ideje tehát, hogy jobban górcső alá vegyük őket. Mit is jelent a multitasking üzemmód, a virtuális kapcsolatrendszer és az újraértelmezett szabadság?

Szeptember 11 hatása alatt

Ahogy azt már korábban megírtuk, a jelenlegi irodaházakban több generáció dolgozik együtt, így jelen van a veterán generáció, a baby-boom generáció és az X-ek. Őket követi a digitális nemzedék, akiket Y és Z generációra is szokás osztani. Az Y-generáció tagjai 1979-95 között születtek, míg 1996 után beszélhetünk Z generációról. Az Y-okat ezen kívül még számos elnevezéssel szokták illetni, így millenniumiaknak, ezredváltóknak, ezredfordulós generációnak, vagy akár 9/11 generációnak is aposztrofálják őket, hiszen számukra 2001. szeptember 11-e sokkoló élmény volt. Morbid módon akkor a globalizmus is új értelmet nyert.

Új szint a telekommunikációban

Ők már gyermekkorukban találkoztak az internettel, magánéletükben is átszövi a világháló. Már megjelentek a munkaerőpiacon, komoly kihívást jelentve az X generáció számára. Telekommunikációs értelemben új szintet képviselnek az X-hez, vagyis a hírnöknemzedékhez képest. Az Y generáció kialakulásában a technológia ugrásszerű fejlődése rendkívül fontos szerepet játszott. Az angolszász szakirodalom szerint okos, értelmes, nyitott, a fejlődést naprakészen követő generációról van szó, ami némiképp ellentmond annak, hogy eközben kissé felszínesnek is tartják őket. Bár ez utóbbi abból is következhet, hogy szimultán több dologra, vagyis technikai kütyüre koncentrálnak. Ez az ún. multitasking üzemmód, amely a magánéletben szétszórtságot jelenthet, míg a munkaerőpiacon a belépő kód az állásinterjún.

A márkák célcsoportjai

Egy felgyorsult, digitális világban nőttek fel, ahol a fogyasztói társadalom az életük legapróbb területét is behálózza. Az Y generáció a fogyasztói társadalom alakítója és húzórétege, akik tökéletesen eligazodva a legújabb trendek között, a legpergőbb ritmusban élik az életüket. A nagy cégek is rájuk építik a reklámhadjárataikat ? mondja valahol Tari Annamária pszichológus, a téma egyik legavatottabb hazai szakértője. Azonban nem márkahűek, náluk inkább a gerillamarketing működik, ezért aztán a multiknak is fel kell kötniük a gatyájukat. Vagyis szinte sokkolni kell őket, akár a gondolatrendőrség, az agyukba kell "égetni" az infót, hogy a pavlovi reflex működésbe lendüljön.

A "koravének"

Az X-generáció még poroszos tekintélytiszteletben szocializálódott. Ellenben egy Y generációs fiatalnál elképzelhetetlen, hogy harminc évet egy helyen legyen, hacsak nem ő a tulajdonos. Olyan villámsebesen pörögnek a mindennapok, hogy ma már egy 35 éves ember vénnek érzi magát, és azt érzékeli, hogy már nem értékes árucikk a munkaerőpiacon. Akkora bennük a becsvágy, hogy az X-ek napjai meg vannak számlálva. 

 

További részek a "Generációk a munkaerőpiacon" sorozatból:

1. rész: A digitális nemzedék lesöpri a régi világot!

2. rész: Juppik és veteránok a virtuális földrengésben

3. rész: Az X-generáció esete az ifigettóval

+++

 Az iroda.hu-csoport internetes felületein megjelenő saját cikkek a kiadó szellemi tulajdonát képezik. Másolásukhoz, utánközlésükhez a kiadó engedélye szükséges. A kiadó saját tartalmak esetében, csak és kizárólag a lead átvételéhez járul hozzá, mely után a cikk linkjét kérjük elhelyezni!