A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

Név:
Email cím:*
Szektor:*
 

Egy megahajszárító az irodafőnök

A hajformázási eszközökre szakosodott GHD új központba költözött Londonban. Az új iroda egyszerre funkcionál munkahelyként és impresszív látogatóközpontként.

A GHD egy professzionális hajápolómárka, amelyet 2001-ben alapítottak. Olyan hírességek voltak a reklámarcaik, mint például Katy Perry. A termékkínálatukban hajtisztító, hajformázó és hajápoló termékek egyaránt találhatóak, így például sütővasakat vagy éppen hajszárítókat gyártanak. Mivel meglehetősen innovatív és felsőkategóriás termékekről van szó, ezért a tervezők nyíltnak bevallották, hogy az új európai cégközpont kialakításánál fontos szempontként merült fel a látványosság, hogy az ide látogatót a külcsín rögtön meghódítsa. Ez igen, mondja ki halkan vagy hangosan a belépő, miközben tágra nyílt szemekkel körbecsodálkozik. Ennek megfelelőn a fogadóhelyiség igazán impozáns terem, ahol egy orbitális hajszárító néz velünk farkasszemet, miközben a tér dinamizmusa és nagyvonalúsága lefegyverez.

A cégközpont azonban nem csak a vállalati dolgozók munkaállomásait rejti, hanem egy fodrászakadémia tréningjeihez is biztosítja a helyszínt. Itt a plafonig érő tükrök jelenítik meg az igényes fodrászszalon belső terét. Mindezek a dizájnelemek persze marketingcélokat is szolgálnak. Az iroda kialakítása a Margolis tervezőihez kötődik, és igazán nem volt könnyű dolguk, hiszen azt a bizonyos fogadótermet igencsak multifunkcionálisra kellett tervezniük, ahol a végfelhasználók széles rétegeitől kezdve egészen a szalontulajdonosokig számos ügyfél megfordul. Mindenesetre a varázslat sikerült, hiszen a hajszárító mindent überel, és ezek után ki ne mondaná, hogy még kánikulában is megszárítom a hajam.