A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

Név:
Email cím:*
Szektor:*
 

Elképesztő dizájn a DVM grouptól!

A DVM group közreműködésével friss dizájnnal és hazánk egyik legnagyobb egybefüggő üvegtáblájával gazdagodott a svéd autógyár Váci úti bemutatóterme. 

Mert a bemutatóterem is iroda, nem igaz? Az egyik legfontosabb eszköze a sikeres üzletkötésnek a környezet - nem mindegy, hogy érzi magát az ügyfél, amikor belép, milyen érzés fogja el, mik az első benyomások. A következő értékesítési- és üzletkötési részlegnek azonban semmi oka panaszra: nagyon modern és letisztult irodában folyhat a munka. A Volvo Autó Hungária Kft. a DVM groupot bízta meg Váci úti autószalonja tervezési és kivitelezési munkálataival. A márka központi arculatváltása miatt a Volvo Galéria és Szerviz a belső terek felfrissítése mellett kívülről is megújult: új színt kapott a homlokzat, és az üvegfalakat is átépítették. A közel 2000 négyzetméteres autószalon régi parkettáját nagyméretű hidegburkolat váltotta, amely új ipari parkettával is kiegészült.

Az újragondolt tereket anyaghasználatában és kialakításában a letisztultság, visszafogottság, skandináv természetközeliség jellemzi - ennek érdekében rengeteg faanyagot használtak. Az alapvető koncepció a svéd anyavállalat dizájnereinek munkája, amely a márka biztonsággal, környezetvédelemmel és formatervezéssel kapcsolatos filozófiáját tükrözi. Az általuk megálmodott arculati elemeket a DVM group tervezői hívták életre és szabták a budapesti szalon adottságaira és igényeire, hogy a látogatók itt is a legteljesebb Volvo-élményben részesülhessenek. A munkálatok során a kivitelező figyelmet fordított arra, hogy a szalon és az irodatér átépítése közben a vásárlók nyugalma és a dolgozók munkavégzése, valamint az értékesítés folyamata zavartalan legyen.