A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Az ÁSZF-et és az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*
Üzenete szövege:*

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

Név:
Email cím:*
Szektor:*
Az ÁSZF-et és az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom
 
   


Ezek a cégek és szektorok érdeklik legkevésbé a fiatalokat

Az Y generáció fogyasztási szokásai hamarosan eddig prosperáló iparágakat és márkákat dönthetnek romba – hívja fel a figyelmet a Business Insider.

 

Milyenek az Y-osok?

E preferenciák komplex folyamatok következtében fejlődtek ki, de minden bizonnyal meghatározó hatással volt rájuk a közelmúlt pénzügyi válsága, amelyben az Y-osok felnőttek. Napjaink fiataljai, egyben a közeljövő markáns fogyasztói

- nem néznek tévét, inkább letöltenek vagy streamelik a filmeket,

- nem fordítanak sok figyelmet a pénzügyi biztonságra, többek között, mert látták, hogyan úszhatnak el akár néhány nap alatt is a megtakarítások,

- nem becsülik a tulajdont, inkább megosztják egymás között a javaikat,

- elismerik és támogatják viszont a felelősen működő vállalkozásokat.

 

Ezen ismeretek birtokában érdemes a cégeknek meghatározni, hogy megéri-e nekik az Y generáció felé fordulni vagy sem. Nézzük meg, mely szektorok és márkák azok, akik veszélyben érezhetik magukat.

Kikre vannak hatással?

Ennek következtében a Business Insider szerint veszélybe kerülhetnek olyan ipari tevékenységek, mint például az olajkitermelés, a banki szolgáltatások, vagy épp a papírszalvéta-gyártás, valamint csökken az érdeklődés olyan, korábbi generációk által kedvelt szórakozási lehetőségek iránt, mint például a motorozás, a fitnesztermezés vagy a golfozás.

Business Insider felsorol néhány példát azon cégek közül, amelyek már most érzik a váltást. Ilyenek többek között az étteremláncok, a fiatalok szeretnek ugyanis otthon főzni, rendelni vagy gyorséttermekben enni. De könnyen bajban találhatják magukat a kultikus motorok gyártásában utazó Harley-Davidson, a luxustáskákat gyártó Michael Kors, valamint a Macyhez és a Searshez hasonló nagyáruházak. Az Y-osok előnyben részesítik ugyanis az online elérhető, olcsóbb ruhákat áruló áruházakat, és inkább gyorsabban pörgetik ruhakészletüket.

 

 

forrás: HVG business