A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Ha érdekel, hogy mit tehetsz a munkád jövőjéért, akkor ott a helyed az OfficeUp-on!

A rendezvényt az idén 10 éves Az Év Irodája verseny keretében hívják életre a szervezők, hogy támogassák a HR és marketing szakemberek, valamint a cégvezetők munkáját.

Március 26-án napközben egy konferencián vehetnek részt az érdeklődők, ahol megismerhetik a munkakörnyezeti trendeket és elmélyülhetnek az Office Branding, azaz az irodai márkaépítés témakörében. Az eseményig szemezgetünk az impozáns előadói listáról. Elsőként Tilesch Annával, az ingatlan.com mood managerével beszélgettünk, akivel a Humán kerekasztalon találkozhattok majd.

Egyelőre keveset tudunk a mood managerek életről. Mit jelent ez a gyakorlatban, milyen projekteken dolgozol és mi jelent kihívást a munkádban?

Az ingatlan.com-nál korábban még nem dolgozott mood manager, és a HR csapat is átalakult egy kicsit az elmúlt évben, emiatt több folyamat fejlesztésén is dolgozunk.

Ilyen például az onboarding vagy a béren kívüli juttatásaink, illetve újdonságok bevezetését is tervezzük, mint a nyári gyermekmegőrzés. Az érkezésemmel a programszervező csapatnak szeretnék új lendületet adni, illetve egyre több kollégának tudok beszélgetésekkel segíteni.

Nagyon mélyen hiszek abban, hogy nem csak egy álom vagy illúzió az, hogy egy irodában lehet jókedvű, bizalom teli a közösség, ahova öröm bejárni, kiteljesedni, és ahol nem kell várni a pénteket. Az a célom a mood managementtel, hogy minél többen átélhessék ezt a munkahelyükön.

Szerinted milyen egy ideális iroda?

Az ideális iroda számomra olyan érzés, mintha home office-ban lennél a barátaiddal. Biztonságban, otthon érzed magad benne, a szabályok kiszámíthatóak, hiszen együtt alkottátok meg őket. A kommunikáció teljesen transzparens, nincs is ok másra, hiszen az emberek felvállalják a gondolataikat, konfliktusaikat, és nincs is szükség ezeket elfedni, hiszen teljesen nyilvánvaló mindenki számára, hogy egy csapat vagyunk, egy célért megyünk. Nincs szükség helyezkedésre, mindenki azzá válhat, amiben ő a legjobb, és mivel mindenki megteszi a tőle éppen telhető maximumot, rosszindulat sincsen senkiben a másik iránt. 

Ami a fizikai környezetet illeti, nekem személyes szívügyem, hogy sok növényt helyezzünk el a térben és alkalmazzunk minél több természetes anyagot. Számtalan kutatás bizonyítja, a pszichére gyakorolt pozitív hatásukat, amellett, hogy szépek, és nagyon sokat dobnak egy open office-on mind légtisztításban, mind zajcsökkentésben, mind optikailag. 

Mik a kritikus pontok, amik eldöntik, hogy egy iroda boldog lesz?

Azt gondolom, hogy valójában 3 kritikus pont van, amire érdemes odafigyelni. A többi már csak "cherry on top". Egy jó vezető, jó csapat és olyan munka, amiben a kollégák hisznek, és ami megfelelő nehézségű számukra.

Amire érdemes odafigyelni, és amivel véleményem szerint a legtöbb probléma kiküszöbölhető, hogy kialakuljon a munkatársak közti bizalom. Ezt úgy lehet elérni, hogy egyrészt egyértelmű felelősségi köröket kapnak a vezetőiktől, másrészt elengedhetetlen, hogy a csapatba érkező új kollégákat maximálisan be akarják fogadni.

Az is nagyon fontos, hogy ne vegyünk fel vezetőt anélkül, hogy az elődje is megerősítse az érkező alkalmasságát. Illetve jó gyakorlatnak tartom, hogy még az ajánlat kiadás előtt tartsunk 3 próbanapot, amikor mind a csapat, mind a jelentkező eldöntheti, hogy szeretnének-e egymással dolgozni.

Ha ezeket komolyan vesszük – és nem túlzásként tekintünk az ilyen módszerekre -, akkor nagyon sokáig megőrizhető a bizalom teli légkör. Ezzel pedig számos konfliktus elkerülhető, ami csökkentené a munka hatékonyságát. Valljuk be őszintén, hogy amikor valami feszültséget okoz nekünk a munkánkban, akkor az mindig egy másik ember. Kolléga, ügyfél, vezető. 

Van olyan iroda, ahol mindenki boldog?

Többször dolgoztam már ilyen helyen, tehát tapasztalatból tudom, hogy van. Amennyiben a boldogság alatt azt értjük, hogy reggelente mosolygós emberek jönnek be az ajtón, este nem rohannak feltétlen haza, nem várják a pénteket és nem szomorúak amiatt, hogy megint hétfő van.

Az, hogy mindenki egész nap úszkáljon a boldogságban, az nem a munkahely felelőssége, de a lehetőséget meg kell adnia rá, hogy a kollégák jól érezhessék magukat. 

Szerinted miért érdemes eljönni az OfficeUp-ra?

Mert szuper inspirációkat lehet gyűjteni arra, hogy hogyan lehet egyre jobb, egyre ideálisabb munkakörnyezetet teremteni a munkavállalóink számára, és csodálatosnak gondolom, hogy ezzel egyre többen, egyre tudatosabban foglalkoznak. 

A konferencia után díszvacsora és exkluzív díjátadó keretében a résztvevők megtudhatják azt is, hogy kik lesznek a 10. Az Év Irodája verseny győztesei.

Ünnepeljük együtt az elmúlt 10 évet és 2019 legjobbjait a Várkert Bazárban, március 26-án!