A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Hatalmas átalakulás a szolgáltató központokban

A magyarországi szolgálató központok közel fele továbbra is a 2000-es évek elején virágzó, mára elavult üzleti modell alapján működik, miközben világszerte egyre inkább megfigyelhető az a trend, hogy az SSC már nem csak kiváltja, de optimalizálja is az anyavállalatok tevékenységeit – hangzott el az EY, a Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség (HOA) és a Budapesti Corvinus Egyetem (BCE) közös konferenciáján. 

A szakértők szerint ahhoz, hogy a szolgáltatók fenn tudják tartani meghatározó szerepüket a gazdaságban, elengedhetetlen, hogy adaptálják az új technológiai megoldásokat, illetve el kell mozdulniuk az end-to-end folyamatszervezés irányába.

A hazai szolgáltató központok jelentős része továbbra is egy közel 20 éves működési modell szerint végzi tevékenységét. Az érettebb SSC-k ugyan már megkezdték szervezetük fejlesztését és képesek komplex, magas hozzáadott értékű üzleti folyamatokat is összehangoltan működtetni, de még ők sem tudnak teljes mértékben eleget tenni a globális anyavállalatok elvárásainak az EY ügyfelei körében végzett elemzése szerint.

A multinacionális cégek a jövőben már olyan szolgáltatókra bíznák folyamataik központosítását, akik nem csak a meglévő ügymenetek kiváltására alkalmasak – például bejövő számlák könyvelése –, hanem arra is, hogy a piaci trendeknek megfelelően optimalizálják azokat. Az említett esetben robotika és mesterséges intelligencia teszi lehetővé a bejövő számlák emberi beavatkozás nélküli könyvelését. A cégvezetők számára ugyanis a hatékonyság akkor növelhető a legdinamikusabban, ha minden kiszervezett tevékenységük összehangoltan működik üzleti szolgáltató központban (Global Business Service, GBS), és a piaci trendekkel párhuzamosan vagy akár azokat megelőzve folyamatosan fejlődik. 

„Ahogy zárul a bérolló Nyugat-Európával szemben, egyre fontosabb, hogy a szolgáltató központok a hatékonyságjavítás élharcosaivá váljanak a nemzetközi hálózatokon belül. Akkor őrizhetik meg versenyképességüket, ha a költségcsökkentésen felül képesek lesznek valódi hozzáadott értéket teremteni az anyavállalatok számára. Ezt két lépésen keresztül tudják megvalósítani. Egyrészt új technológiák alkalmazásával, másrészt globális end-to-end folyamat szervezéssel, ami a jelenlegi helyzetükből az intelligens szolgáltató központok irányába mozdíthatja el a vállalatokat” – emelte ki Komáromi Réka, az EY szakértője.

Az ágazat további növekedését vetíti előre, hogy dinamikusan növekszik azoknak a vállalati funkcióknak a száma, amiket a cégek a jövőben akár teljes mértékben szolgálató központokba szerveznének ki. A pénzügyi folyamatokat a vezetők 100 százaléka, a beszerzési funkciót 71 százalékuk, a HR-t pedig 68 százalékuk a jövőben teljesen átadná az SSC-k számára az EY globális elemzése szerint.

Fotó: StanislauV / shutterstock.com