A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Hogyan kell győzni Az Év Irodája versenyen?

A hazai ingatlanpiac legfontosabb megmérettetése Az Év Irodája verseny. Most a tavalyi nyertesek osztják meg velünk a kulisszatitkokat, hogy vajon hogyan kell kialakítani és berendezni egy győztes irodát, ahol a munkatársak is nap mint nap győztesnek érezhetik magukat. Ez is az OfficeUP irodakonferencián derül ki február 20-án az Akvárium Klubban.

„Az Office Branding ereje. Az Év Irodája verseny tavalyi győztes irodái visszatérnek” elnevezésű kerekasztal-beszélgetés során a tavalyi győztesek mesélik el, hogyan lehet olyan irodát kialakítani, ahol jól érzik magukat a kollégák, ahol eredményes és kreatív munka folyik, és ahol a vállalat versenyképessége is növekszik. Erről kérdeztük Lajos Bernadettet, a Grundfos Shared Services irodavezetőjét. Mi a legfontosabb egy irodakialakítási folyamatban?

– Az irodakialakításnál a projekt komplexitását és a szinergiák megfelelő összehangoltságát tartom nagyon lényegesnek, hogy legyen megfelelő az igények felmérése minden szinten, az előkészítés, a projektvezetés és a rugalmasan kezelendő utómunkák, hiszen egy iroda sosincs készen. A munkaszervezet összetétele, illetve a munkafolyamatok egyaránt folyamatosan változnak, és ezeket tudni kell rugalmasan kezelni, amellett, hogy a cégre szabható trendeket implementáljuk. A trendek kapcsán megjegyezném, hogy kizárólag azokat hasznosítjuk, amelyek számunkra megfelelők, és ezt nem a divattól tesszük függővé.

– Önt általában mi foglalkoztatja a legjobban az iroda- és munkakultúra témában?

– Személy szerint a hangcsillapítás már NASA szinten érdekel, de emellett olyan mélyebb környezetpszichológiai elemzések is izgatnak, hogy a dolgozó hangulatát mivel és hogyan tudjuk szofisztikáltan úgy javítani, hogy ő ezt akár direktben ne is feltétlenül érzékelje, csak arra gondoljon, hogy egyszerűen jó abban a térben létezni.

– Mit kérdezne a beszélgetőpartnereitől?

– Arra vagyok kíváncsi, hogy voltak-e olyan tervek, amelyeket elvetettek, de utólag már megbántak, és persze fordítva: megvalósították, de nem feltétlen működik az elvárásoknak megfelelően. Érdekel, hogy máshol hogyan zajlik a változás dinamikája, ezeket a folyamatokat és változásokat nyomon tudják-e követni, vagy szimplán csak megvalósították az irodaprojektet, és lezárták a témát.

– Miért lehet hasznos az OfficeUP rendezvény?

– Inspirációt várok a többi résztvevőtől, szakmai hozzáértést, új látásmódokat, és akár olyan ötleteket is szívesen fogadok, amelyeket jómagam is tudok hasznosítani mind egy újabb átalakításnál a fizikai térben, vagy akár a személyes szakmai fejlődésemben.

+++

Résztvevők:

Blaskó Nikolett - ügyvezető, ACG reklámügynökség; Lajos Bernadett - irodavezető, Grundfos Shared Services; Blik Dániel - társtulajdonos, kreatív producer, 235 Productions; Bettson Hungary

+++

A szervezők folyamatosan várják a konferenciára jelentkezőket, sőt, most egy kérdőív kampányt is indítottak Az Év Irodája honlapján. Ha itt kitöltjük a kérdőívet – amely mindössze egyetlen percet vesz igénybe –, akkor kapunk egy 10.000 Ft értékű kupont, amelyet a belépőjegy megvásárlásakor tudunk érvényesíteni, azaz ennyivel olcsóbban juthatunk belépőhöz az OfficeUP konferenciára. Emellett a szervezők 10 db jegyet sorsolnak ki azon kitöltők között, akik ezzel a kuponnal már minimum egy jegyet vásároltak.

Itt olvashatunk részletesen az OfficeUp konferenciáról.

Fotók: Az Év Irodája