A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Hogyan építsünk második otthont az irodában? Miből lesz a közösség?

A február 20-án az Akvárium Klubban megrendezésre kerülő OfficeUP konferencián, ahol átadják Az Év Irodája bérlői díjait, sok-sok izgalmas előadásra, csoportos beszélgetésre kerül sor. „A közösség irodája. Hogyan építsünk második otthont?” című kerekasztal-beszélgetés résztvevőit szólaltattuk meg a témával kapcsolatban.

Klementz Katát, a Loffice társalapítóját kérdeztük, hogy milyen alapvető szempontok merülhetnek fel a közösségi irodákkal, közösségi terekkel kapcsolatban?

–  Fontosnak tartom, hogy rávilágítsunk arra: melyek a közösségi (munka)terekben rejlő valódi lehetőségek, milyen előnyei vannak egy vállalkozó, és milyen egy multinacionális nagyvállalat munkatársai számára. Az ilyen jellegű munkahelyi környezet hatással lehet-e a dolgozói produktivitásra, és a startupok valóban gyorsabban találnak-e cégtársat vagy befektetőt maguknak, ha egy közösségi térben és nem egy kávézóban dolgoznak?

Egyáltalán mennyire lehet hinni a felméréseknek, hogy a munkavállalók egy ilyen térben sokkal motiváltabbak, illetve intenzívebb, hatékonyabb a munkáltató és a munkavállaló közötti kapcsolat? Azt is nagyon lényegesnek tartom, hogy milyen irányokat vesz a ma már több tízezer közösségi irodát számláló coworking mozgalom, illetve a nagyvállalati közösségi (munka)terek mennyiben szolgálják ki a valós igényeket és támogatják az együttműködést, az elköteleződést, a hatékonyságot és a fejlődést.

– Ön mire kíváncsi a beszélgetőtársai részéről?

– Kíváncsian várom a partnereimtől, hogy egyrészt hogyan tekint a közösségi irodák térhódítására egy közel százezer munkatársat számláló ingatlanpiaci tanácsadó óriás egyik vezetője, egyáltalán szüksége van-e arra az ügyfélkörnek, hogy a trendeket szoros értelemben kövessék; másrészt milyen személyes tapasztalatai vannak egy nagyvállalati marketing szakembernek a közösségi irodamodellel kapcsolatban, és látja-e annak tényleges hatását a közösségönszerveződése vagy elégedettsége szempontjából.

– Mit várhatunk az OfficeUP rendezvénytől?

– Dinamizmust, új irányt, színes arcokat. Nem szokványos, unalmas, hivatalos, feszengős konferenciát remélek, hanem egy interaktív, az egyénre és közösségépítésre fókuszáló, a jövő irodatrendjeit kreatív módon bemutató, izgalmas üzleti fesztivált, sok networkinggel és jó humorral.

Mantuano Mónika, a HP marketingvezetője - mint a panelbeszélgetés másik résztvevője - is megosztotta velünk a gondolatait a személyesség és a közösség fontosságáról:

– Marketingesként nagyon fontosnak tartom a cég általános és marketing stratégiájában is a céges rendezvényeket. Bár egy digitális világban élünk, a személyes kapcsolatokat nem lehet elhanyagolni. A világ azonban változik és mindig újabb megoldások szükségesek. A rendezvények esetében nem feltétlenül az lesz a leghatékonyabb, ami nagyon drága vagy nagyon különleges.

Néha a legegyszerűbb dolgok a legjobbak. Ilyen lehetnek az irodában tartott események, ahol a helyszínen olyan kollégákat is be tudunk vonni a közösségi életbe, akik munkaidőn túl már nem tudnak/akarnak részt venni céges programokon. Természetesen ennek érdekében a munkahelyek tervezésénél fontos, hogy legyenek közösségi helyek, amelyeket használunk is.

+++

A beszélgetés résztvevői lesznek: Klementz Kata, Loffice társalapító; Dr. Würsching Péter MRICS, bérbeadási vezető, JLL; Lovas Gusztáv, ügyvezető igazgató, Decor Floor; Mantuano Mónika, marketing vezető, HP.

+++

A szervezők folyamatosan várják a konferenciára jelentkezőket, sőt, most egy kérdőív kampányt is indítottak Az Év Irodája honlapján. Ha itt kitöltjük a kérdőívet – amely mindössze egyetlen percet vesz igénybe –, akkor kapunk egy 10.000 Ft értékű kupont, amelyet a belépőjegy megvásárlásakor tudunk érvényesíteni, azaz ennyivel olcsóbban juthatunk belépőhöz az OfficeUP konferenciára. Emellett a szervezők 10 db jegyet sorsolnak ki azon kitöltők között, akik ezzel a kuponnal már minimum egy jegyet vásároltak.

Fotók: Az Év Irodája