A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Ilyenek lesznek a jövő munkahelyei

A Kölnben október 21-25. között megrendezett ORGATEC kereskedelmi vásáron a látogatók megismerkedhettek a legújabb munkahelyi koncepciókkal, technológiákkal, irodabútorokkal és kiegészítő elemekkel. Erre halad a világ, jó lesz figyelni.

A nemzetközi irodabútor-ipar aktuális trendjeivel foglalkozó ORGATEC kereskedelmi vásár több mint 50 ezer látogatót fogadott, miközben 41 országból 624 szakmai cég vett részt a nagyszabású rendezvényen, a kiállítók pedig összesen 105 ezer négyzetméternyi területen mutatkozhattak be. A kölni vásárok egyébként nagy hagyományokkal büszkélkedhetnek, hiszen 1924-ben rendezték meg az első szakvásárt, majd a második világháború utáni német gazdasági csoda idején a helyszín nemzetközi rendezvényközponttá nőtte ki magát. A szervező Koelnmesse rendelkezik a világon az ötödik legnagyobb kiállító komplexummal, és évente mintegy 75 vásárt bonyolít le Kölnben és az egész világon.

A résztvevők az innovatív termékek széleskörű kombinációit ismerhették meg, amely a munkahelyek jövőjének lehetséges irányait mutatják be. Egyre több fiatal szakember érkezik évről évre a rendezvényre, hogy a legújabb trendek tapasztalatait átadják egymásnak. Idén négy fő témára – Office, Contract, Space, Mobile – fókuszált a kiállítás, amelyek az iroda és az élő környezet integrált és átfogó koncepcióit mutatták be az irodabútorokon, akusztikai termékeken, világítás-, média- és konferenciatechnológiáikon keresztül. Általános tendenciaként érvényesül, hogy amíg a hagyományos munkahelyekbe egyre kevésbé fektetnek be a munkaadók, addig a társalgók, meeting- és kollaboratív terek mobíliáit előtérbe helyezik.

Az idei rendezvény kulcsszavai a kényelem, a kommunikáció, a technológia és a mobilitás voltak, és a vásáron látható trendek is az ezekre épülő modern munkakörnyezetet helyezték a középpontba. A kiállítás nagy hangsúlyt fektetett az integrált technológiák bemutatására is, vagyis az új megoldásokkal hogyan lehet az információt megosztani és továbbítani. Jelentős szerepet kapott még a dolgozók jólétét megalapozó törekvések bemutatása, hiszen az alkalmazottak egészségének megőrzése növeli a motivációt és a munkaszervezet  teljesítőképességét. A szakértői kerekasztal-beszélgetések az irodákban megjelenő demográfiai változások hatásait is megvitatták – így az Y-generáció változó igényeit, valamint a legjobb nemzetközi példákat is megismerhette a nagyközönség.

A résztvevő trendkutatók és futurológusok szerint a holnap munkavilága a mobilitásra épül, ahol a flexibilis munkavégzési gyakorlatok és információmegosztó technológiák az irodavilág részeivé válnak. Az irodabútor-gyártók tisztán látják az összefüggéseket az irodadizájn, az élő vállalati kultúra és a cégek hosszú távú sikere között, így új technológiákkal, intelligens bútorokkal és integrált koncepciókkal válaszolnak a kihívásokra. A munkakörnyezet növekvő individualizációja egyéni megoldásokat igényel, miközben a munkaállomásokat egyre differenciáltabb feladatokra alakítják ki. A modern iroda flexibilis, mobil és virtuális, amely a kommunikációra és a tudásmegosztásra összpontosít, miközben a visszavonulás, a regeneráció és a koncentráció tereit is biztosítja.

Felértékelődik a változásmenedzsment szerepe, hiszen a munkafolyamatokban és -kultúrákban bekövetkezett változásokat meg kell jeleníteni az irodákban is. A kreatív munkahely-tervezés ma már megteremti a kapcsolatot az emberek, a hely és a tárgyak között. Egy felmérés szerint van még hová fejlődni, hiszen a kérdezett alkalmazottak mindössze 49%-a mondta, hogy a jelenlegi munkahelyük támogatja a kommunikációt és a kollaborációt a munkaszervezeten belül. 21%-uk szeretné, ha az egészségügyi aspektusok hangsúlyosabb szerepet kapnának, és csak a válaszadók fele volt elégedett a cégük irodabútorainak stílusával.

Az „érezzük jól magunkat” mottó alapján a tradicionális nappali elemei egyre hangsúlyosabban jelennek meg az irodákban, így dizájnos szófákat helyeznek el a recepciónál, a társalgókban, illetve minőségi bútorok jelennek meg a pihenő zónákban is, hogy barátságos és otthonos atmoszférát teremtsenek. Az organikus elvek jegyében a belsőépítészek olyan flexibilis munkahelyeket terveznek, ahol lehetőség szerint hangsúlyozzák a természet és a munkakörnyezet integrációját. A mobilitást és virtualitást jelenítik meg az új eszközök, így a táblagépek és az okostelefonok, kiegészülve költséghatékony videokonferencia-megoldásokkal és egyéb lehetőségekkel. A műszaki fejlődés pedig ma már megengedi, hogy több ember egyidejűleg dolgozzon ugyanazon az interaktív felületen, amely az információforrásokat diverzifikálják és a munkatársak közötti kapcsolatokat is gyorsítják. Összességében tehát az irodabútor-ipar gyorsan képes reagálni az új munkamódszerekhez, olyasféle kínálattal rendelkezik, amelyek ötvözik a funkcionalitást, a dizájnt, az ergonómiát és a fenntarthatóságot.

+++

A képeket köszönjük az Europa Design Hungary-nek.