A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Inspiráló ötletek és DIY megoldások a Makery élettérben

Lezárult Az Év Irodája verseny nevezési periódusa, javában tart a szavazási időszak. 

Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét.

Ezúttal Petrik Csilla mesélt a Makery élettérről.

A csapat end-to-end digitális szolgáltatások fejlesztésével foglalkozik, hazai és nemzetközi innovatív projekteken. Az általuk megvalósított applikációk és platformok aktív felhasználói bázisa ma már eléri a százmilliós nagyságrendet. Samsung Galaxy tulajdonosok már biztosan találkoztak általuk is fejlesztett alkalmazással a telefonjukon, és valószínű, hogy használtatok már olyan elektromos roller-, vagy robogó-sharing platformot is, amelyet ők kódoltak.

MI VOLT AZ ÁTALAKÍTÁS/ÚJ TÉR KIALAKÍTÁS FŐ CÉLJA?

Az új irodánkba 2019 júliusában költöztünk be, miután az előzőt kinőttük. Az új élettér területe több, mint kétszerese a korábbinak, így bőven volt lehetőség kibontakoztatni tervezői és belsőépítészet énünket, természetesen szakember bevonásával. Már az átköltözéskor elhatároztuk, hogy az iroda „második otthonná” tétele elsődleges szempont lesz. A vágyunk egy klasszikus iroda helyett sokkal inkább egy élettér létrehozása volt, ahol szívesen töltjük a dolgos hétköznapokat és a munkaidőn túli órákat egyaránt, akár négylábú kedvenceinkkel együtt.

Fontos számunkra a saját közösségünk összetartása, illetve egy tágabb közösség létrehozása is, ezért a terek kialakításánál kiemelt szempont volt, hogy azok otthont adhassanak az általunk szervezett meetupoknak, közös reggeliknek és egyéb szakmai programoknak.

Szoftverfejlesztő cégként nagy hangsúlyt fektettünk arra is, hogy a különböző helyiségekben kisebb-nagyobb munkacsoportok bárhova letelepedhessenek, de legyenek otthonos sarkok és leválasztott tárgyalók is, ahol lehetőség van elmélyült, egyszemélyes feladatvégzésre, valamint videó hívások lebonyolítására.

MIRE VAGYTOK A LEGBÜSZKÉBBEK AZ ÚJ TÉRBEN?

Összességében vagyunk büszkék arra, hogy valamilyen formában minden helyiségben ott van a saját kezünk munkája. Mindenhol van valami, amit mi készítettünk vagy mi szereltünk össze. Ezen kívül úgy gondoljuk, hogy teljes mértékben sikerült megvalósítani a már korábban említett „élettér-érzést”, azaz egy olyan munkahely megteremtését, ahol mindenki otthon érzi magát és ahova szívesen járnak be a csapattagok nap mint nap.

HOGYAN TUDTÁTOK BEVONNI A MUNKAVÁLLALÓKAT A FOLYAMATBA?

A Makery csapatára egyébként is jellemző a proaktivitás, egyfajta „maker” attitűd. A tervezéstől kezdve, a kivitelezési fázison át, mindenben aktívan részt tudtunk venni, legyen az falfestést vagy akár a bútorok összeszerelése. Több esetben kifejezetten olyan anyagokat és elemeket választottunk, amelynek nem készen érkeznek, hanem nekünk kell őket összeszerelni, esetleg a helyszínen kitalálni, hogy hogyan és hol használjuk fel őket. Így számos alkalommal barkácsoltunk és töltöttünk együtt időt az iroda újragondolásával, berendezésével.

Ezen kívül szintén a cég profiljából adódóan „easter-egg”-ként szerettük volna az irodába csempészni szemmel nem látható értékeinket is, mint a fenntarthatóság, az innovatív technológia és a design iránti szenvedélyünk. Ezt a kiterjesztett valóság segítségével oldottuk meg. Ügyfeleink és meetup vendégeink az általunk fejlesztett instagram filter segítségével tudnak különböző – a csapatunkra és a filozófiánkra jellemző – üzeneteket, effekteket varázsolni fotóikra.

VAN VALAMI, AMIT UTÓLAG MÁSHOGY TERVEZNÉTEK/MÁSHOGY VALÓSÍTANÁTOK MEG?

A kialakítás folyamán minden a terveink szerint alakult. Mondhatjuk, hogy a mostani állapot egy Makery 1.0 és 2020 első negyedévében további tökéletesítéseket tervezünk majd, különös tekintettel az irodai akusztikára.

Ez minden munkahelyen kiemelten fontos, főként a tárgyalókban. Csendes, zárt tereket szeretnénk újrahasznosított, PET palackokból készült akusztikai panelekkel, amelyeket mi szabunk formára és méretre. Felmerült az is, hogy hordozható, hangszigetelt mobil fülkéket szerezzünk be, valamint foglalkozni fogunk a „standing desk” kultúra meghonosításával is.

TERVEZITEK, HOGY EMPLOYER BRANDING ESZKÖZKÉNT TOBORZÁSRA ÉS MUNKAERŐ MEGTARTÁSRA IS HASZNÁLJÁTOK MAJD AZ IRODÁT?

Már az új iroda kiválasztásánál is tudatos döntés volt, hogy nem egy nagy irodaházba költözünk, hiszen az kevésbé passzolna hozzánk. Szeretjük a régi épületeket. Fontos nekünk a csapat, az összetartás, a „második otthon” érzése, és úgy gondoljuk, hogy ez az egyik fő ok, amiért az emberek szeretnek nálunk dolgozni. Éppen ezért a válasz IGEN, sőt, már a kezdetektől ez az egyik alapkoncepciónk.

A TERVEZÉS SORÁN SZEMPONT VOLT, HOGY INDULNI SZERETNÉTEK AZ ÉV IRODÁJA VERSENYEN?

A verseny egy hozzáadott plusz, hiszen remek lehetőség arra, hogy megmutassuk, hol töltjük a hétköznapokat, és a tech-világban is alkalmazott open source elvnek megfelelően mindenki számára hozzáférhetővé tesszük bútorterveinket, hogy minél több hasonló élettér születhessen.

Ha érdekel, hogy miként fest az iroda vagy szavaznál rá, ITT megteheted!