A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



InstantPlace, azaz irodabérlés az Y generáció nyelvére fordítva

Könnyen, gyorsan, rugalmasan, rövidtávra is bérelhető, minőségi üzleti helyiségek. Ezt kínálja első körben szabadúszók számára a tavaly szeptemberben indult InstantPlace.


A két fős csapat saját tőkéből, nagyjából egy év tervezés és előkészítés után startolt. Azóta az online rendszerük térképes keresőjével, az ország egyre több pontján már 40 bérbeadó partner, immár 100 helyisége közül válogathatnak a felhasználók. Faludi Nórával, az egyik alapítóval beszélgettünk.

Fél éve vagytok a piacon, mik az első tapasztalatok?

Szeptember óta 250 felhasználó regisztrált a rendszerbe, akik több mint 200 foglalást bonyolítottak le rajtunk keresztül. Jelenleg olyan freelancerek körében népszerű a szolgáltatás, akik tényleg rugalmasan, akár 1-2 órára foglalható helyszínt keresnek, legyen szó irodáról, tárgyalóról vagy akár workshop szervezéséről.

Az elejétől fogva minden folyamatot ketten vittünk végig, ezért lassan haladunk, ugyanakkor ennek is megvan az előnye. Rengeteget tanulunk, és a visszajelzések alapján, a felmerülő igények szerint formáljuk a rendszert. A felhasználói és a bérbeadói oldal edukációja időigényes folyamat, de töretlenül hiszünk a sikerben és türelmesek vagyunk.

Miért választanak Titeket egy coworking irodával szemben?

Fontos kihangsúlyozni, hogy az InstantPlace rendszerében is elérhetők a közösségi irodák. Rajtunk keresztül is érkeznek hozzájuk foglalások, tehát inkább támogatást nyújtunk számukra, hogy növeljék a kihasználtságukat. Mi abban segítjük a felhasználókat, hogy egy átlátható rendszert építettünk, amiben könnyen megtalálják az igényeiknek megfelelő helyszínt, anélkül, hogy elvesznének a keresés útvesztőjében.

És mi a helyzet a bérbeadókkal, milyen konstrukcióval dolgoztok?

Alapvetően jutalékos rendszert kínálunk a cégeknek. Az InstantPlace-n keresztül beérkező foglalások után 20%-os díjat kérünk, de fontos tudni, hogy ez csak akkor működik, ha a felhasználók azonnal lefoglalhatják a kiválasztott helyiséget. Amikor ez a vállalat által használt rendszerből adódóan nem lehetséges, és csak foglalási kérés fut be, akkor a havidíjas elszámolás lép életbe, amiben a platformon való megjelenést biztosítjuk. A bérbeadó minkét esetben jobban jár, mintha üresen állna a szóban forgó helyiség. A felhasználók számára pedig díjmentes a szolgáltatás.

Jelenleg a szereplők bevonásán és a szolgáltatás széles körű megismertetésén dolgoztok. Ezen kívül milyen célokat tűztetek ki?

Manapság egyre nagyobb verseny tapasztalható a vállalatok által alkalmazott employer branding eszközök terén. 2025-re 4 munkavállalóból 3 az Y generációból kerül ki. Érthető tehát, hogy az őket célzó megoldások kerültek a figyelem központjába. A jól működő szolgáltatások gyorsan meghódítják a piacot, ami elősegíti a kínálati oldal fejlődését is.

Magyarországon egyre több vállalat vezeti be a rugalmas munkaidőt, bár a világ többi pontjához képest még jelentős elmaradásban vagyunk. Az a tervünk, hogy amíg lezajlik a hazai munkáltatók felzárkózása, mi felépítjük az InstantPlace a b2b szekcióját, azaz egy all you can work rendszert hozunk létre, ami egy rendkívül hatékony Y generációt célzó eszközt jelent majd béren kívüli juttatásként. Ebben az ágazatban tehát átkerül a fókusz a szabadúszókról, a cégek dolgozóira. Nekik szeretnénk létrehozni egy olyan bérletet, amivel igénybe vehetik a bérbeadóink helyiségeit. Úgy gondoljuk, hogy az odáig vezető út még rengeteg új kihívást rejteget, de készen állunk a feladatra.

A beszélgetés során tovább erősödött bennünk, hogy az InstantPlace nem csak a PropTech Hungary Konferencián, hanem a mindennapokban is egy izgalmas színfoltot jelent. Próbáljátok ki a szolgáltatásukat Ti is, és írjátok meg nekünk a tapasztalataitokat!