A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



IRODA, AHOL JOBB MINT OTTHON

Egy cég költözése vagy egy irodaház átalakítása mindig remek apropó arra, hogy olyan munkakörnyezetet hozzunk létre, ami támogatja a dolgozók hatékonyságát, garantálja a jó hangulatot és alkalmazkodik a használók igényeihez.

Com-Forth-nál sem volt ez másként, a cég vezetése ezt az alkalmat ragadta meg arra, hogy a 19 munkavállalója számára jobb körülményeket teremtsen. Ehhez pedig az OFFISEVEN-t hívta segítségül.

Az a jó munkahely, amit szeretnek a munkavállalók

A Com-Forth egy több, mint 30 éve alapított, ipari informatikával foglalkozó családi vállalkozás, mely ipari hardverek forgalmazása mellett saját fejlesztésű szoftveres megoldásokkal segíti kisebb-nagyobb megrendelők gyártás-optimalizálását, és az ipar 4.0 felé vezető úton való elindulását. Munkavállalóik jellemzően ülő munkát végeznek, ami alapvetően határozza meg, milyen munkakörnyezetre van szükségük.

A megújulás eszközéül szolgáló költözés célja nem csak az volt, hogy A kategóriás, modern irodaház adjon új otthont a cégnek, hanem az is, hogy a kényelmes, ergonomikus munkaterekkel rendelkező irodában jó érzés legyen eltölteni a napot, a partnerek és ügyfelek számára pedig impozáns helyszín legyen.

Nem volt kérdés tehát, hogy az új munkahely kialakítása a munkavállalók igényeinek összegyűjtésével kezdődik. Szerencsés helyzet volt, hogy a kiszemelt bérleményt gyakorlatilag szinte teljesen lebontották és a kéréseiknek megfelelően falazták, kábelezték és burkolták újra. Így minden adott volt ahhoz, hogy valóban a cég és a munkavállalók igényeire szabott irodát teremtsenek.Kell a szakértelem az ideális munkakörnyezet megtervezéséhez

Rendelkezésre állt egy 350 négyzetméteres tér, amit a cég által kért módon alakított ki a bérbeadó és egy, a munkavállalók által összeállított igénylista.

A kialakítás során szerették volna megtalálni azt a középutat, amelyben érvényesülni tudnak a cég arculatának színei és a tevékenysége, ugyanakkor megmarad a csapatra jellemző családias légkör is. Ezek ötvözeteként született meg egy olyan megoldás, amelyben a dizájn kellően modern, mégsem túlságosan indusztriális, érvényesül a tech hangulat, de mégis otthonos.

Az OFFISEVEN feladata volt, hogy a kívánságokat kreatívan, költséghatékonyan valósítsa meg. A költöztetés költségeivel együtt a cég fejenként kb. 1 millió Ft-ot költött egy olyan munkakörnyezet kialakítására, ami inspiráló, szerethető és legfőképp egy jól használható, a közösség működéséhez igazodó tér.A konyha a közösség központja

Akár egy család otthonában, úgy a Com-Forth irodájában is a konyha a közösségi programok, a nagy beszélgetések helyszíne. Több olyan kolléga is dolgozik ennél az IT cégnél, akik szívesen sütnek, főznek, a többiek pedig még szívesebben fogyasztják el az elkészült finomságokat. Mivel ennek csapatépítő hatását már megtapasztalták, kézenfekvő volt, hogy az új irodában ne csak egy teakonyha, hanem egy valódi, nagy főzésekre és közös étkezésekre is alkalmas helyiség legyen.

Funkcióhoz a design, így jó a munkakörnyezet

A dolgozói igények mellett fontos szempont volt az is, hogy a cég működésének megfeleljen az iroda, vagyis minden tevékenységnek legyen helye a munkakörnyezet tervezésekor. Fontos szempont volt a reprezentatív ügyfélfogadó tér és az oktatásoknak, workshop-oknak és a feltöltődésnek is helyet kívántak biztosítani, mindezt az ergonómia és a design beépítésével.Ha tetszik a projekt, szavazhatsz rá Az Év Irodája versenyen!