A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Irodaházak Éjszakája VI. – WELL IRODA

A VI. Irodaházak Éjszakáján az Europa Design először nyitotta meg új irodaházának kapuit az érdeklődő nagyközönség és a szakma előtt. Az elmúlt évben több nemzetközi díjat is nyert cég és épület bemutatásának az aktualitásához az is hozzájárult, hogy az Europa Design irodaháza Magyarországon elsőként kapja meg hamarosan a WELL minősítést.

Az Irodaházak Éjszakájára érkező szakmai érdeklődők és a designkultúra szerelmesei a nyárutót idéző naplemente utolsó sugarainál regisztráltak az Europa Design irodaházának udvarán, majd a nagyszámú résztvevő egyik csoportja az épületet tervező Mauricio Flores építész élvezetes tárlatvezetésének kíséretében tekintette meg az épületet, és ismerkedett meg a tervezés sokszor nem kis kihívást jelentő részleteivel. Másik csoportjuk az Europa Design alapító-tulajdonosának, Feuertag Ottónak és a WELL minősítéssel foglalkozó MN6 Energiaügynökség képviselőjének, Kovács Emesének az előadását hallgatta meg a WELL sztenderdről és arról, hogy az Europa Design irodák hogyan felelnek meg a munkatársak jó közérzetét vizsgáló minősítésnek.

Feuertag Ottó hangsúlyozta, hogy 2015 őszén, amikor elkezdődött a múlt század elején épült és elég rossz állapotban lévő ház felújítása, akkor még nem volt ismert a WELL sztenderd, hiszen akkoriban kezdte meg működését a IWBI, az International WELL Building Institute™, amely kidolgozta az új minősítési rendszert. Így bár az Europa Design székházának tervezési és kivitelezési munkái során nem követték lépésről lépésre a WELL sztenderd előírásait, mégis a tudatos energiatakarékos szemléletnek és az Europa Design közel 25 éves irodakialakítási gyakorlatának köszönhetően az új minősítésnek nagyrészt már építése során megfelelt az épület.

Feuertag Ottó azt is kiemelte, hogy az épületek energiamutatóit vizsgáló többi minősítési rendszerrel szemben itt valóban az ember áll a középpontban, hiszen az akusztikai, fény, levegő tisztasági szempontok mellett a munkahelyek ergonómikus kialakítása kerül a középpontba olyan elemekkel kiegészülve, mint a dolgozók rendszeres testmozgása, a friss tisztított ivóvíz vagy a gyümölcskosár az irodában. Az érdeklődők az előadás után saját maguk is kipróbálhatták az egy gombnyomásra elektronikusan magasságállítható asztalokat, beleülhettek a kényelmes irodaszékekbe és megkérdezhették az Europa Design munkatársait milyen is a WELL érzés a munkahelyen.

Természetesen az Europa Design WELL irodaházának kialakítása nem öncélú beruházás volt, hiszen a cég hitvallása, hogy ügyfelei magas minőségi színvonalon kialakított irodákban dolgozzanak. Ennek alátámasztásaként került kiválasztásra a VI. Irodaházak Éjszakájának másik két helyszíne, a FrieslandCampina Service Centre EMEA Kft új irodái a CityZen irodaház 6. és 7. emeletén, valamint a Prointerier Kft.nek megújult irodaterei.

A több mint száz résztvevő idén is remek hangulatban tette meg az utat az irodai designtúra helyszínei között, a lelkesebb bulizók partybuszon, míg a visszafogottabbak hagyományos buszokon tölthették beszélgetéssel, ismerkedéssel az időt. A minden érzékszervre ható buszos designtúra szakmai információi és társasági élménye mellett a szervező játékos kvízzel tette még emlékezetesebbé a programot, amely középpontjában szintén a Well iroda állt.

A VI. Irodaházak Éjszakája második helyszínén a FrieslandCampina Service Centre EMEA Kft.  ügyvezető igazgatója Pieter van der Velden és az irodakialakításért felelő vezető, Karli Róbert fogadta a látogatókat. Pieter bemutatta az anyacéget, amely a tejipari tevékenység teljes folyamatát kézben tartja az álattenyésztéstől a pohárba kerülő tejig a kiváló minőség érdekében. Bár a FrieslandCampina a világ 33 országában van jelen, mindenütt megőrzik a helyi sajátosságokat is, nem véletlen, hogy egyik vezető termékük a nagy népszerűségnek örvendő Pöttyös Túró Rudi. A CityZen irodaházban a világon működő három service center közül az egyik kapott helyet. Az irodaház üzemeletetője, a ConvergenCE által kivitelezett kiépítés projektmanagementjére a JLL –t kérte fel a tejipari szolgáltató központ.

Az eredeti térszervezési és belsőépítészeti alapkoncepciót a Demeter Stúdió állította fel, a végleges, un. „look and feel” berendezési és bútorozási feladatokat pedig az Europa Design végezte, az egyterű irodahelyiségeket és kollaborációs tereket rendezte be. Karli Róbert az irodák kialakításának elsőrendű szempontjaként említette a munkatársak számára vonzó munkakörnyezet kialakítását. Mivel az SSC szektorban nagy verseny folyik a munkavállalók megszerzéséért, olyan irodai környezetet hoztak létre, amely mágnesként vonzza a munkatársakat és ahol a dolgozók jól érzik magukat.

A WELL szellemben kialakított tágas terekben a szokásosnál nagyobb, 13 négyzetméter jut egy dolgozóra, ahol a nyitott teres irodarészeket fotelekkel, kávézósarkokkal és sok zöld növénnyel berendezett break out zónák tagolják.  Az irodáknak nagyon jó a benapozási mutatója, a nagy ablakfelületeken megfelelő mennyiségű természetes fény árad be a munkahelyekre. Lényeges szempont volt a papírmentesség, ezért például a tárgyalókban mágnestáblákra írnak, majd digitalizálják a jegyzeteket. A céglogó színei köszönnek vissza a tárgyalókban és a pihenő sarkokban, amelyek remek színfoltot jelentenek a tágas terekben.

A VI. Irodaházak Éjszakája harmadik helyszíneként a fitouttal, szárazépítéssel, álpadló megoldással, valamint az Interface modul szőnyegek és a Nora padlóburkolatok kizárólagos forgalmazásával foglalkozó ProInterier irodáját látogatták meg az éjszakai utazók. Az iroda felújításának elsőrendű célja volt, hogy megfelelő színvonalon kerüljenek bemutatásra a világ vezető cégeinek padlóburkolatai. A MádiLáncos Stúdiótól Hollósi Katalin és Zimmerer Erzsébet tervezték az irodák belső tereit, ahol a fő koncepció a természetes anyagok és hangulat megjelenítése volt a Biofilic design jegyében. a mintegy 100 éves, korábban vasútállomásként szolgáló ház épített környezetében. Ehhez kapcsolódott az Interface design kollekcióinak, a Human Nature és Human Connectionsnek a bemutatása, amelynek természet közeli mintái jól illeszkednek a belső terek szabadon látszódó tégla és beton felületeihez.

A VI. Irodaházak Éjszakája buszos designtúra végén Feuertag Ottó úgy értékelte, hogy az esemény kiváló alkalom arra, hogy a résztvevő irodák tulajdonosai, fejlesztői, tervezői és berendezői első kézből azonnali visszajelzést kapjanak a látogató szakmabeli közönségtől, amely ily módon közvetlen és őszinte interakciókat jelent.

A jól sikerült buszos designtúra után már csak egy kérdés maradt: vajon milyen helyszínek fogják emlékezetessé tenni a következő, VII. Irodaházak Éjszakáját 2019-ben?

 

g több irodadizájnra vágysz? Látogass el Instagram oldalunkra!