A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

Név:
Email cím:*
Szektor:*
 

Ismét meghirdették az Employer Branding Awardot

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés izgalmas és új szakterületének hazai intézményi formálója, továbbá az Employer Branding Award létrehozója. Az MPRSZ harmadik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot.

A pályázat egyedülálló, mert a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek. A díjazott kiváló gyakorlatok gazdagítják a HR-kommunikáció speciális területét, amely hozzájárul a munkáltatói márkaépítés hazai fejlődéséhez. Ezt az is bizonyítja, hogy a tavalyi díjátadón már mintegy 100 HR- és kommunikációs döntéshozó képviselte vállalatát. Az Employer Branding Award 2017 azon HR és kommunikációs szakemberek, részlegek együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb éves Employer Branding stratégiákat és kampányokat dolgozták ki, hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind a munkaerőpiacon. A Díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.

Az idei Díjon is közép-, illetve nagyvállalati kategóriákban lehet nevezni. Újdonság azonban, hogy két szakmai kategóriában pályázhatnak a cégek: éves Employer Branding stratégia bemutatásával (legalább 12 hónap), illetve rövidebb munkáltatói márkaépítési kampányokkal lehet nevezni.

„A speciális hazai munkaerőpiaci helyzet a klasszikustól eltérő HR-stratégiát és kommunikációs megoldásokat követel meg. Sok esetben szakítani szükséges az eddigi hagyományokkal és új HR-kommunikációs megoldásokat javasolt alkalmazni a munkaerő-bevonzás és -megtartás érdekében. A pályázattal azt szeretnénk elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak közép- és nagyvállalati kategóriában, így állítva mércét versenytársaiknak, valamint a magyar munkáltatók többségének. Az érdeklődés jelentős, minden évben egyre többen pályáznak, ami azt jelzi, hogy a téma erőteljesen foglalkoztatja a hazai vállalatokat és döntéshozókat. Ez egyértelmű visszaigazolása annak, hogy jó úton haladunk és az Employer Branding Award egyre nagyobb presztízzsel rendelkezik a vállalatok körében” – mondta Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, az Employer Branding Award alapítója.

A Díj idéntől rendelkezik egy saját honlappal is, ahol az összes fontos információt egy helyen megtalálhatják az érdeklődök: www.employerbrandingaward.hu. A pályaműveket az ország meghatározó HR- és kommunikációs szakembereiből álló független szakmai zsűri fogja értékelni. A zsűri összetétele itt látható: http://www.employerbrandingaward.hu/ertekeles/#zsuritagok A jelentkezéseket és a pályázatok leadását 2018. január 31-ig várja a Magyar PR Szövetség kizárólag elektronikus formában az új Employer Branding Award honlapon keresztül. A pályázati kiírás a honlapon egyben is megtalálható pdf formátumban. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2018 tavaszán várható.