A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

Név:
Email cím:*
Szektor:*
 

Új iroda 24 órán belül – mítosz vagy valóság?

Beköltözünk, és elkezdünk dolgozni. Valóban ilyen egyszerű lenne? Végeztünk egy próbavásárlást, hogy kiderítsük, az egy napon belüli költözés városi legenda vagy működő irodapiaci szolgáltatás.

“Írj alá ma, és holnap már be is költözhetsz.” – ez annak a szolgáltatónak a mottója, amely az utóbbi 3-4 évben feje tetejére állította a budapesti instant irodák piacát. Ők a NEW WORK Serviced Offices (NWSO).

A céget Hubert Abt vezeti. Telefonon értük utol, mivel gyakorlatilag állandóan úton van; a régió országai között ingázik az NWSO külföldi terjeszkedésének kapcsán. Az ügyvezető szerint a ’24 órán belüli költözés’ több egyszerű szlogennél, valóban működik. „Az irodát bérlő cégnek semmi mással nem kell foglalkoznia, mint saját üzlete fejlesztésével. A digitalizáció hatása a munkakörnyezetre egyértelmű: a bérlők rugalmas, magas szolgáltatási színvonalat akarnak, kötöttség nélkül.” – nyilatkozta kérdésünkre. Na de hogyan néz ki ez a gyakorlatban?   

„Ha Ön ma aláírja a szerződést az NWSO-val, 24 órán belül a saját íróasztala mögött ülhet, olyan környezetben, ahol minden rendeltetésszerűen működik, és ahol a saját vállalkozására koncentrálhat. A konyhában ott áll a kávéautomata, a szélessávú internet valóban gyors és megbízható, este jön a takarítószemélyzet, és még folytathatnám a szolgáltatások listáját. Ami fontos: semmi sem kötelező, a bérlő dönti el, hogy mire van szüksége.”

Végeztünk egy inkognitó tesztet: ügyfélként jelentkeztünk az Anker-közben lévő NWSO irodánál, azzal a céllal, hogy magunkat bérlőnek álcázva teszteljük a cég szolgáltatásait. Azzal kezdtük, hogy elkértük a szerződést. Mindössze néhány oldal, modulárisan felépített, könnyen értelmezhető szöveg,  apró betűs részek nélkül. Megnéztük a jelenlegi bérlők listáját: elég sok a startup és kisvállalkozás, tele remek ötletekkel és tervekkel. Tetszett, hogy a belső tereket úgy alakították ki, hogy egyedül vagy -a mostanában egyre népszerűbb- coworking környezetben is lehet dolgozni. Aki akar, bérelhet egy egész folyosót vagy akár egy teljes szintet, de az is rendben van, ha valaki mindössze egy csendes sarkot szeretne. (Az Anker gyakorlatilag tele van, pontos részletek: www.newworkoffices.com. - a szerk. )

Azoknak, akik elegánsabb környezetre vágynak, az A100 irodákat ajánlják. Az Andrássy úton lévő NWSO-ban ügyvédi irodák, pénzügyi szolgáltatók is dolgoznak. Ami a két épületben azonos: a bérlőknek nem kell magukkal hozniuk a bútoraikat vagy az irodai berendezéseiket, és úgy tűnik, ez a fajta üzleti modell működik. Azok az irodák, amelyekben mi jártunk, különböznek egymástól, és legalább olyan jó benyomást tettek ránk, mint egy hagyományos iroda bárhol a városban. Az is tetten érhető, hogy a NEW WORK Serviced Offices helyek mindegyikének megvan a maga karaktere és stílusa, ám a szolgáltatási színvonal megegyezik.

Konklúzió

Az NWSO irodák kifejezetten hatékony irodamegoldást jelentenek a kis- és középvállalkozásoknak, függetlenül attól, hogy melyik szektorban tevékenykednek. Bónusz: az első e-mailünkre 30 percen belül kaptunk választ; ám ennél talán még fontosabb, hogy a bérleti feltételek valóban rugalmasak, és mindezt rejtett feltételek nélkül élvezhetjük. A levélváltások és a telefonbeszélgetések során azt éreztük, hogy törődnek velünk. Nem lihegtek, de értették a dolgukat, profin dolgoznak.

Hubert Abt-tól azt is megtudtuk, hogy a legrövidebb irodabérlési periódus 4 hét, de ez inkább egy elméleti lehetőség. Azért elméleti, mert eddig még senki sem hurcolkodott ki egy hónap után; a bérlők 80%-a egy évre vagy tovább marad valamelyik NWSO irodában. A helyek különböznek stílusban és dizájnban, de a lényeg ugyanaz: valamennyi helyen egyszerű, gyors, kimagaslóan hatékony és jól érthető szolgáltatásokkal várnak.

„Meg kell értenünk és a magunkévá kell tennünk az ingatlanpiac legújabb trendjeit, különben az üzleti modell nem működik. A kis- és közepes vállalkozások rugalmas szolgáltatásokat akarnak, nem irodabútor-rendelésre időt fecsérelni. Azzal szeretnének foglalkozni, amihez értenek, a saját növekedésükbe akarnak invesztálni, nem az irodájukba. Az egyszemélyes cégeket is szívesen látjuk: nekik a coworking irodáink valamelyikében kínálunk helyet. Ennek a szolgáltatásnak a NEW WORK Labs nevet adtuk.”

A címben feltett kérdés tehát megválaszolva: az ’új iroda 24 órán belül’ szolgáltatás valóban létezik, nem csak egy urban legend. A NEW WORK Serviced Offices ráérzett egy eddig kiaknázatlan piaci igényre, és tökéletes, egyedi választ ad rá. A bérlők pénzt spórolnak, és megvalósítják üzleti elképzeléseiket,  pontosan úgy, ahogyan Abt úr és csapata teszik: hiszen decemberben Varsóban, jövő év elején pedig Kijevben nyitnak új NWSO központot.