A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Új iroda 24 órán belül – mítosz vagy valóság?

Beköltözünk, és elkezdünk dolgozni. Valóban ilyen egyszerű lenne? Végeztünk egy próbavásárlást, hogy kiderítsük, az egy napon belüli költözés városi legenda vagy működő irodapiaci szolgáltatás.

“Írj alá ma, és holnap már be is költözhetsz.” – ez annak a szolgáltatónak a mottója, amely az utóbbi 3-4 évben feje tetejére állította a budapesti instant irodák piacát. Ők a NEW WORK Serviced Offices (NWSO).

A céget Hubert Abt vezeti. Telefonon értük utol, mivel gyakorlatilag állandóan úton van; a régió országai között ingázik az NWSO külföldi terjeszkedésének kapcsán. Az ügyvezető szerint a ’24 órán belüli költözés’ több egyszerű szlogennél, valóban működik. „Az irodát bérlő cégnek semmi mással nem kell foglalkoznia, mint saját üzlete fejlesztésével. A digitalizáció hatása a munkakörnyezetre egyértelmű: a bérlők rugalmas, magas szolgáltatási színvonalat akarnak, kötöttség nélkül.” – nyilatkozta kérdésünkre. Na de hogyan néz ki ez a gyakorlatban?   

„Ha Ön ma aláírja a szerződést az NWSO-val, 24 órán belül a saját íróasztala mögött ülhet, olyan környezetben, ahol minden rendeltetésszerűen működik, és ahol a saját vállalkozására koncentrálhat. A konyhában ott áll a kávéautomata, a szélessávú internet valóban gyors és megbízható, este jön a takarítószemélyzet, és még folytathatnám a szolgáltatások listáját. Ami fontos: semmi sem kötelező, a bérlő dönti el, hogy mire van szüksége.”

Végeztünk egy inkognitó tesztet: ügyfélként jelentkeztünk az Anker-közben lévő NWSO irodánál, azzal a céllal, hogy magunkat bérlőnek álcázva teszteljük a cég szolgáltatásait. Azzal kezdtük, hogy elkértük a szerződést. Mindössze néhány oldal, modulárisan felépített, könnyen értelmezhető szöveg,  apró betűs részek nélkül. Megnéztük a jelenlegi bérlők listáját: elég sok a startup és kisvállalkozás, tele remek ötletekkel és tervekkel. Tetszett, hogy a belső tereket úgy alakították ki, hogy egyedül vagy -a mostanában egyre népszerűbb- coworking környezetben is lehet dolgozni. Aki akar, bérelhet egy egész folyosót vagy akár egy teljes szintet, de az is rendben van, ha valaki mindössze egy csendes sarkot szeretne. (Az Anker gyakorlatilag tele van, pontos részletek: www.newworkoffices.com. - a szerk. )

Azoknak, akik elegánsabb környezetre vágynak, az A100 irodákat ajánlják. Az Andrássy úton lévő NWSO-ban ügyvédi irodák, pénzügyi szolgáltatók is dolgoznak. Ami a két épületben azonos: a bérlőknek nem kell magukkal hozniuk a bútoraikat vagy az irodai berendezéseiket, és úgy tűnik, ez a fajta üzleti modell működik. Azok az irodák, amelyekben mi jártunk, különböznek egymástól, és legalább olyan jó benyomást tettek ránk, mint egy hagyományos iroda bárhol a városban. Az is tetten érhető, hogy a NEW WORK Serviced Offices helyek mindegyikének megvan a maga karaktere és stílusa, ám a szolgáltatási színvonal megegyezik.

Konklúzió

Az NWSO irodák kifejezetten hatékony irodamegoldást jelentenek a kis- és középvállalkozásoknak, függetlenül attól, hogy melyik szektorban tevékenykednek. Bónusz: az első e-mailünkre 30 percen belül kaptunk választ; ám ennél talán még fontosabb, hogy a bérleti feltételek valóban rugalmasak, és mindezt rejtett feltételek nélkül élvezhetjük. A levélváltások és a telefonbeszélgetések során azt éreztük, hogy törődnek velünk. Nem lihegtek, de értették a dolgukat, profin dolgoznak.

Hubert Abt-tól azt is megtudtuk, hogy a legrövidebb irodabérlési periódus 4 hét, de ez inkább egy elméleti lehetőség. Azért elméleti, mert eddig még senki sem hurcolkodott ki egy hónap után; a bérlők 80%-a egy évre vagy tovább marad valamelyik NWSO irodában. A helyek különböznek stílusban és dizájnban, de a lényeg ugyanaz: valamennyi helyen egyszerű, gyors, kimagaslóan hatékony és jól érthető szolgáltatásokkal várnak.

„Meg kell értenünk és a magunkévá kell tennünk az ingatlanpiac legújabb trendjeit, különben az üzleti modell nem működik. A kis- és közepes vállalkozások rugalmas szolgáltatásokat akarnak, nem irodabútor-rendelésre időt fecsérelni. Azzal szeretnének foglalkozni, amihez értenek, a saját növekedésükbe akarnak invesztálni, nem az irodájukba. Az egyszemélyes cégeket is szívesen látjuk: nekik a coworking irodáink valamelyikében kínálunk helyet. Ennek a szolgáltatásnak a NEW WORK Labs nevet adtuk.”

A címben feltett kérdés tehát megválaszolva: az ’új iroda 24 órán belül’ szolgáltatás valóban létezik, nem csak egy urban legend. A NEW WORK Serviced Offices ráérzett egy eddig kiaknázatlan piaci igényre, és tökéletes, egyedi választ ad rá. A bérlők pénzt spórolnak, és megvalósítják üzleti elképzeléseiket,  pontosan úgy, ahogyan Abt úr és csapata teszik: hiszen decemberben Varsóban, jövő év elején pedig Kijevben nyitnak új NWSO központot.