A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Jelentős ingatlanportfóliót nyert el a Rustler

A Rustler Kft. egy nagyobb megbízást nyert el az S IMMO csoporttól, így négy budapesti „A” kategóriás irodaház műszaki üzemeltetését fogja végezni összesen 28 000 m2 irodaterületen. Az új megbízásról kérdeztük Langbein Valentint, a Rustler Kft. ügyvezető igazgatóját.

– Az S IMMO számos budapesti irodaházát felújította, illetve felújítja, amely a műszaki tartalom korszerűsítését is tartalmazza az esztétikai megoldások mellett. Ez hogyan befolyásolja a létesítménygazdálkodási tevékenységet?

– Mindenképpen pozitívan befolyásolja a facility menedzsmentet, hiszen az S IMMO olyan tulajdonos, aki hosszú távon gondolkodik, projektjein nemcsak esztétikai, de a műszaki rendszerek tekintetében is nagyszabású beruházásokat hajt végre. E fejlesztések céljai összhangban vannak a Rustler szolgáltatási céljaival, hiszen szeretnénk minél attraktívabbá, vagyis biztonságosabbá, komfortosabbá tenni az irodaházakat a bérlők részére. Természetesen az épületek műszaki felújítása egy használatban lévő háznál szervezést és odafigyelést igényel, hiszen a bérlők a felújítási munkákat nem érezhetik, csak a végeredményét. Összességében egy műszaki felújítás plusz feladatokat állít az üzemeltető elé, de a végeredmény segíti a célja elérését, hiszen új rendszerekkel magasabb színvonalon lehet a bérlők igényeit kiszolgálni.  

– Négy irodaházról beszélünk – Pódium Irodaház, City Center, Buda Center és a Maros utca Business Center –, amelyek belvárosi lokációkban helyezkednek el Budán és Pesten egyaránt. A helyszínek mennyire jelentenek új kihívást a Rustler számára, hiszen például a már régóta üzemeltetett Laurus Irodaházak a külvárosban található a reptér felé vezető úton?

– A házak lokációi nagyon jók. Mi szeretünk Budapesten dolgozni, azon belül nincs különbség a lokációk között, a műszaki csapataink fél órán belül minden helyszínt elérnek. A City Centert tudnám üzemeltetési tekintetben kiemelni, amelynek az érdekessége a sok bérlő – jelenleg 47 bérlő van a házban. Mivel számunkra a bérlői elégedettség kiemelkedően fontos, ezért január elsejével bevezettük az ún. Rustler Online rendszerünket. Ez lehetővé teszi számunkra a bérlői és tulajdonosi igények folyamatok mérését, ezáltal a létesítményüzemeltetés ingatlanra, felhasználóra optimalizálását, ami pedig a megoldások színvonalának folyamatos minőségjavulását eredményezi. Január elsejétől bevezettük a Rustler Online hiba- és igénybejelentő rendszert is, ezen keresztül csak kb. 100 bejelentés érkezett januárban, amelyeket gyors reagálással meg is oldottunk. Ez egy közvetlen visszacsatolás a bérlők számára a szolgáltatási színvonalat illetően.

– A Pódium Irodaház nemrég került ki a spekulatív piacra, miközben teljesen új imidzset kapott. Az irodaház „bejáratása”, piaci megmérettetése mennyiben befolyásolja az FM tevékenységet, ebben milyen szerepe lehet a Rustlernek?

– A Pódium irodaház újrapozícionálása és bevezetése a budapesti irodapiacra nem része a feladatunknak. Ami viszont igen, hogy a bérlők beköltözése és munkakezdése  problémamentes legyen, de ebben van tapasztalatunk, hiszen több új, sikeres irodaházat indítottunk el a kezdetektől, így például a GTC Metro irodaházat.  Hasonló körültekintéssel fogjuk ezt a Pódium esetében is végezni, véleményem szerint az irodaház adottságai, lokációja nagyon jók, és ezért gyors feltöltésre számítunk. 

– Az S IMMO épületeinek esztétikai és műszaki megújítása mennyiben érintik az üzemeltetési költségeket, várható-e árcsökkenés?

– Nem az ár az elsődleges szempont, hanem az ár/érték arány. Az érték komfortot, biztonságot és hatékonyságot jelent. Utóbbiban természetesen szerepel az energia hatékonyabb felhasználhatósága is, ami árcsökkentést idéz elő. Lényeges szempont a beszerzési források optimális elérése, ami egy nemzetközi háttérrel és nagy portfólióval rendelkező ingatlantulajdonos esetében kedvezően alakulhat. Bár ma már a hazai piac jelentős költséghatékonyságot ért el, így a jövő inkább a szolgáltatási színvonal további emeléséről fog szólni, illetve az egyes bérlők még inkább személyre szabottabban és tudatosabban képesek a fogyasztásukat kontrollálni.