A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Jön, jön, jön az OfficeUP! Mi mindenkit egy asztal mellé ültetünk!

Magyarországon még sohasem rendeztek irodatrend konferenciát, ezért Az Év Irodája szervezői nagy izgalommal várják a február 20-án az Akvárium Klubban megvalósuló első OfficeUP konferenciát. Itt a győztesektől és a legjobbaktól mindent megtudhatunk a nagybetűs irodáról: a megfelelő munkahely keresésétől a költözésen át a kialakításig. Ráadásul az eseményen adják át Az Év Irodája bérlői díjait. Még nem késő jelentkezni a konferenciára.

Az Év Irodája verseny szervezői évről évre újabb ötletekkel, innovatív megoldásokkal bővítik az eseménysorozatot, így idén immár két rendezvényen adják át a díjakat. A bérlői díjakat az első alkalommal megrendezésre kerülő OfficeUP irodakonferencián osztják ki február 20-án az Akvárium Klubban.

Az OfficeUP rendezvényen előadások, kerekasztal beszélgetések és dizájnkiállítások segítségével ismerhetjük meg: hogyan változik a munkahely és az irodatér jövője. Az irodapiac, a HR szakma nagyágyúi és Az Év Irodája verseny tavalyi győztesei mutatják be az új igényeket egy igazán különleges miliőben, hiszen a dizájn kiállítók komplett irodákat fognak berendezni az Akvárium Klubban, hogy valóban minden szinten beleélhessük magunkat a 21. század irodatrendjeibe.

Külön érdekességként említsük meg a World Café beszélgetéseket, ahol a résztvevők egymással és a meghívott előadókkal diskurálnak kis asztaloknál több körben, így mindenki megszólalhat, elmondhatja a véleményét, majd a végén a résztvevők megosztják a legfontosabb gondolatokat. Ez is nagyszerűen kifejezi a szervezők célját, hiszen a résztvevők személyes beszélgetések, tapasztalatcserék során újabb ötleteket, impulzusokat kaphatnak, így még jobbá, hatékonyabbá és versenyképesebbé tehetik az irodájukat, vagy az új munkahely megteremtéséhez kaphatnak szakmai segítséget.

A nagybetűs iroda igazi gyűjtőhely, amelynek létrehozásában számos szereplő dolgozik együtt, így a tervezők, a fitout szakemberek, a HR-esek, a marketingesek, a bérlők, a bérbeadók, az ingatlanfejlesztők mind-mind együtt munkálkodnak annak érdekében, hogy a magyar irodakultúra megőrizze azokat az eredményeket, amelyek a világ élvonalába emelték az elmúlt években. Az OfficeUP konferencia ennek a folyamatnak szeretne a koordinátora és facilitátora lenni, biztosítja a kereteket ahhoz, hogy az érdekelt szereplők összejöjjenek, beszélgessenek, együttműködjenek, hogy a jövőben is olyan munkahelyek jöhetnek létre, ahová egyszerűen jó érzés bejárni.

A szervezők folyamatosan várják a konferenciára jelentkezőket, sőt, most egy kérdőív kampányt is indítottak Az Év Irodája honlapján. Ha itt kitöltjük a kérdőívet – amely mindössze egyetlen percet vesz igénybe –, akkor kapunk egy 10.000 Ft értékű kupont, amelyet a belépőjegy megvásárlásakor tudunk érvényesíteni, azaz ennyivel olcsóbban juthatunk belépőhöz az OfficeUP konferenciára. Emellett a szervezők 10 db jegyet sorsolnak ki azon kitöltők között, akik ezzel a kuponnal már minimum egy jegyet vásároltak.

PROGRAM

13:00-14:00    REGISZTRÁCIÓ & DIZÁJN KIÁLLÍTÁSOK

14:00-14:10    Milyen ma a jövő irodapiaca?

14:10-14:30    Az irodatér múltja és jövője. Hol fogunk dolgozni 10 év múlva?

14:30-14:45    Employer Branding Research - avagy mi alapján választanak céget a munkavállalók?

14:45-15:05    Munkahelyi élmény - Branded Content az irodában.

Office Talks / Workshopok, kerekasztalbeszélgetések

15:05-15:45    A közösség irodája. Hogyan építsünk második otthont?

15:45-16:25    Well being&well office. Jól(l)ét az irodában.

16:25-17:05    Projektmenedzsment: Mit, mikor, hogyan? A tervezéstől a költözésig.

17:05-17:45    Nemzetközi kitekintés. A legújabb HR és workplace trendek.

17:45-18:25    Telekom székház projekt - Az igénytől a megvalósulásig

World Café Terem by Smart Office

15:50-16:50    Irodatér & cégkultúra: Milyen céghez milyen iroda kell?

16:50-17:50    Hogyan legyen az irodánk egész évben Az Év Irodája? Jó példák és fuck up sztorik.

17:50-18:50    Office Branding. Az iroda az új titkos fegyver?

Office Night / Fogadás & Az Év Irodája díjátadó

19:30-20:00    Az Office Branding ereje. Az Év Irodája verseny tavalyi győztes irodái visszatérnek.

20:00-20:30    Mitől lesz igazán menő az irodánk?

20:30-22:30    Az Év Irodája Díjátadó & fogadás

Számos cég, márka támogatja a konferenciát, így a Smart Office Solutions, a  JLL, a Kinnarps, a Bravo Sincord, a DecorFloor, a Blue, a Colliers, a Dome FSG, az Atalian, a Streamnet, a CBRE, a Steelcase, a myhive. A fő szponzor pedig a CPI Hungary.

"Úgy gondoljuk, hogy egy kreatív és innovatív gondolkodású csapattal a megújulás az örömteli kihívások egyike. A CPI nem várt sikereknek örvend a 3 éve elindított Humán Innovációs Program, illetve a meglévő irodaházaink újraértelmezése tekintetében. A piac és a bérlői visszajelzések egyértelműen bizonyítják a bérlőközpontú hozzáállás hosszú távú jótékony hatását, ezért örömmel támogatjuk az OfficeUp konferenciát, amelynek filozófiája a mi vállalati céljainkkal egyezik, így közösen emelhetjük a magyar munkakultúra színvonalát" – mondta Déri Bea a CPI Hungary marketing és PR igazgatója.