A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Szektor:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Ki nyeri Az Év Irodáját? Munkában a szakmai zsűri!

Az Év Irodája verseny szakmai zsűrije izgalmas napokat él át, hiszen most zajlik a pályázatok értékelése. Mindenesetre a sokszínűség gyönyörködtet, nagyon nehéz lesz választani az igényes és trendi irodák között.

Idén 84 pályázat érkezett a hét kategóriában, és akkor még nem számoltuk Az Év Ingatlanpiaci Személyisége versenyzőit. Csak a névadó kategóriában negyvenegy pályázó indult, amely rekord a verseny eddigi történetében. Egyrészt jelzi, hogy egyre fontosabb a munkakörnyezet mind a dolgozók egészsége, mind a versenyképesség szempontjából, másrészt a gazdasági élénkülés hatására sok cég pozitív jövőképben és bővülésben gondolkodik. Harmadrészt pedig már mindenki magáénak érzi a munkahelyét, ahol a vezetők és a beosztottak életük jelentős részét eltöltik.

A nagy számú jelentkező miatt a szervező iroda.hu csoport a névadó kategóriában három szakembert is felkért zsűritagnak, hogy minél több szempontot vizsgálva még sokoldalúbban értékeljék az egyes munkahelyeket. Dr. Németh Edit az ergonómia, a funkcionalitás, az alaprajzi elrendezés fő felelőse, Koós Pál a dizájn szempontjából közelít, Tompa Balázs pedig – mint a tavalyi Az Év Irodája verseny egyik győztes alkotója is – belsőépítészeti, kreatív és kommunikációs szemmel mérlegeli a pályázatokat.

Egyre nehezebb…

„Az irodák átlagszínvonala egyre magasabb, ezért egyre nehezebb kiválasztani a győzteseket. A gazdasági fellendüléssel párhuzamosan egyre nagyobb munkahelyekben gondolkodnak a cégek, kevés kis méretű irodával találkoztunk. A dizájnelem már mindennapos kellék, legalább a pihenőkben, az informális-kommunikációs terekben vagy az étkezőkben sok dizájnelem található. Nem csak a vállalat arculati elemei, hanem a dolgozók által motivált kezdeményezések is megjelennek a terekben” – mesél tapasztalatairól Dr. Németh Edit.

„Az irodaház üzemeltetők is kiváló hátteret biztosítanak, nagyon jó színvonalú kialakításokkal találkozhatunk, a bútorok magas minőségű bútorokat képviselnek, a jó irodaszék ma már alap, vagyis szimplán az ergonómia alapján nem lehet kiválasztani a győzteseket. Hozzáadott érték, hogy a dolgozókat egyre több helyen bevonják az irodakialakítási folyamatba, sok helyen már van irodafejlesztésért felelős munkatárs. Szakmai partnereket is bevonnak a projektbe, belsőépítészt, irodabútorost kérnek fel a cégek. Izgalmas folyamat megfigyelni a vállalkozások fő tevékenységi profilját, hiszen tavaly sok IT- és reklámügynökség jelentkezett, most más szegmensek is megjelentek. Sok helyen a dolgozók kérték, hogy jelöljék a munkahelyüket a versenyre, amely nagyon jó érzés számunkra” – összegzi a benyomásait Edit.

Már a jövőn gondolkodnak

Kalmár Zoltán, az iroda.hu csoport alapítója és a verseny ötletgazdája házigazdaként állandó kísérője a zsűritagoknak az értékelések során, mégsem zsűritag, hiszen ezzel is meg kívánja őrizni a szervezők semlegességét. „Nagyon szeretem nyomon követni a zsűri munkáját, hiszen már 16 éve foglalkozom az irodákkal, nekem ez a hobbim és az életem. Nagyon örülök, hogy a számokat nézve ennyire népszerű lett a verseny, és jól jelzi a fejlődést, hogy idén már három szakember értékeli a irodákat, amely még hitelesebbé teszi majd a végső döntést.”

„Az összes kategória szempontjából nagyon fontos továbbra is a szakmaiság, ezt nem győzöm hangsúlyozni. De ez már az alap, ezért idén az összes kategóriában olyan emblematikus személyeket kértünk fel zsűritagnak, akik az eddigi magas színvonalat kiegészítik további szempontokkal. A két kulcsszó az értékteremtés és az értékmegőrzés, hiszen nagyon fontos, hogy az új teljesítmények illeszkedjenek a már meglévő értékeinkhez, épített környezetünkhöz” – teszi hozzá Zoltán.