A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Kreatív irodakialakítások, új trendek

​Hogyan érhetjük el, hogy dolgozóink szívesen járjanak be dolgozni? Hogyan teremthetjük meg a második otthon érzését a munkahelyen? Valóban a múlté lesznek a klasszikus irodák?

Az elmúlt egy – másfél évben a bérlők szempontrendszere megváltozott, a munkaerő megszerzése és megtartása soha nem látott kihívást jelent a cégeknek.
A szektoronként eltérő mértékben, ám de emelkedő béreken túl, a cégvezetők a munkahelyi körülmények javításával tudnak versenyképesek maradni. A cégek jelentős részénél elsődleges szemponttá vált a ,,well-being” érzet megteremtése, felváltva a költség központú gondolkodást.

,,Kijelenthető, hogy a munkaerőpiacon végbemenő folyamatok és a cégek fejlődése miatt az elmúlt időszakban kiemelt szemponttá vált a munkakörnyezet és munkakörülmények fejlesztése még akkor is, ha emiatt az irodabérlettel kapcsolatos költségek növekednek. A megfelelően átgondolt terek és a kreatív ötletek együttesen segítik a fluktuáció csökkentését, valamint a dolgozók azon érzését, hogy a munkahelyen töltött idő valóban egy második otthonra hasonlítson inkább, mint sem napi nyűgnek és fejfájásnak tűnjön.” – fejti ki Szapáry Zsolt, a Robertson Hungary ingatlantanácsadó Senior Property Advisor kollégája.

A kreatív és belsőépítész cégek szárnyalása ennek a folyamatnak is köszönhető.
A cégek - profiljuktól függően - sok esetben átlépik a ,,business – look” kialakítást és izgalmas, színes alakzatokat találunk például oszlopokon, a tárgyalók falain, vagy épp a padlóburkolatok mintázatában. A fejlődés folyamatos és sokszínű. A világ minden pontjáról érkező ötletek épülnek be a hétköznapjainkba. A klasszikus irodakialakítás már a múlté, helyét átveszik a kreatív terek. Már nem csak a start-up, kreatív ügynökségek, informatikai cégekre jellemző a csocsóasztalok, babzsákok mindennapos használata.

Új, eddig kevésbé elterjedt irodaterületek válnak elengedhetetlen kellékké ebben a dolgozókért folytatott harcban. Próbaterem az irodában? – IGEN. A kutatások szerint a zene is sok esetben ösztönzően hat a kreativitásra és egyértelműen segíti a dolgozókat csapattá formálni.

Kezd elterjedni, hogy a konyhát úgynevezett work café váltja fel, melynek jellemzői, hogy az ebéd elfogyasztásán túl kisebb meeting-ek, illetve lazább hangvételű megbeszélések megtartására és digitális információ átadására (pl.: televízión céges hírek és közérdekű információk jelennek meg) is alkalmasak. Az újonnan kialakításra kerülő irodák kihagyhatatlan részét képezik az úgy nevezett break out, vagy social hub terek, ahol a dolgozóknak lehetőségük van egy kis kikapcsolódásra, a munkatársaikkal közvetlenebb beszélgetésre, ugyanakkor hatékony, kreatívan ötletelésre is a közös projekteken. Ezen helyiségek jellemző bútorai a babzsákok, fotelek, kanapék, valamint sokszor X-Box segítik a felfrissülést.

,,Ha megvizsgáljuk egy cég működési költségeit akkor láthatóvá válik, hogy az irodabérletre költött összeg töredéke a HR költségeknek, bérköltségeknek. A BNP Paribas Real Estate legfrissebb adatai alapján egy cég költségeinek 60% - 80%-át teszik ki a HR költségek és csak 7-8% az az összeg, amit irodabérletre fordítanak. Az irodakörnyezet fejlesztése viszont lényegében kikerülhetetlenné vált főként a versenyszférában dolgozó vállalkozásoknak. Egyre bátrabb és kreatívabb ötletek jelennek meg melynek eredményeképp a dolgozók jobban funkcionáló, modernebb és változatosabb irodákban tölthetik el a dolgos hétköznapokat.” – mondja Szapáry Zsolt.

Image credits: officesnapshots.com