A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Közösségi irodák világnapja: a sokszínűség ünnepe

Próbáld ki te is a kapcsolódás, a kooperáció és a megosztás előnyeit!

(Fotó:Kudar Zsolt)

Avokádó, alvás, pacsizás, övtáska, ronda kutyák, csók, ékezetes betűk, radírok, pezsgőfürdőzés, fehér ing, hóember, párnacsata, anyatejes táplálás, szingli csajok, dadogók.

Hogy mi a közös bennük?

Az, hogy mindnek van világnapja, ahogy a közösségben való munkavégzésnek is.
Augusztus 9. a coworking nemzetközi világnapja. Idén ez a nap vasárnapra esik, ezért a Loffice, sok másik irodához hasonlóan, augusztus 7-én, pénteken nyitja ki új, Salétrom utcai közösségi bázisának kapuit a vállalkozó szellemű coworkerekek számára, akik ezen a napon nemcsak egy coworking tér infrastrukturális előnyeit, de a közösséghez való tartozás érzését is megtapasztalhatják.

De miért pont ezen a napon ünneplik a coworking világnapját?

Azért, mert 2005. augusztus 9-én tette közzé kiáltványát egy blog bejegyzésben egy San Franciscó-i szoftverfejlesztő, Brad Neuberg. Közös munkavégzésre hívta össze a világ szabadúszóit, az ő szavaival élve “szabad elméit” - így indult a coworking és kezdődött a flexibilis munkaterek forradalma. Futótűzként terjedt az irodamodell híre  és a DeskMag éves felmérése szerint 2019 végére világszerte már 22.000 ilyen iroda létezett  2,2 millió regisztrált taggal. A coworking eredetileg is azért tett szert ekkora népszerűségre, mert díjazása használat-arányos, és esetében nincsenek hosszú távú bérleti szerződések vagy a cégek fennállását veszélyeztető felesleges kiadások. Emellett a coworkerek a könnyen jött kapcsolati hálóból hosszú távon is profitálnak, és sokkal gyorsabban találhatnak maguknak szolgáltatót, befektetőt vagy barátokat, mintha otthonról vagy egy klasszikus irodából végeznék tevékenységüket.

(Fotó:Kudar Zsolt)

Az elmúlt hónapokban, a coworking irodák célcsoportja hirtelen kibővült.  A pandémia negatív gazdasági hatásai által érintett cégek a szervezeti és munkafolyamataikat az ésszerűség és fenntarthatóság figyelembevételével kezdték el újrastrukturálni. A távmunka működőképessége, a létszámleépítések vagy bevételkiesés miatt sokan költségoptimalizálásra kényszerültek és ezzel párhuzamosan változtatniuk kellett irodahasználati szokásaikon. Ezt könnyen meg is tehették, hiszen a flexibilis irodamodellek, mint amilyen a coworking is, a rövid távú konstrukciókat preferálják, és biztosítékokat, valamint rugalmas irodahasználati lehetőségeket kínálnak a váratlan helyzetek kezelésére is. 

Erre az újkeletű igényre való válaszként dolgozta ki a Loffice a coworking munkamódszert kiegészítve a hibrid irodamegoldást.  Azoknak a cégeknek ajánlják, akik irodabérleti és bérköltségeiket és tereik méretét csökkenteni szeretnék, viszont minőségben, designban és szolgáltatási portfólióban nem kívánnak alább adni, fontos számukra a vállalati kultúra fejlesztése és közösségük megtartása.  Tökéletes megoldás arra az esetre, ha gyakran vagy váratlanul változik a munkaállomány létszáma, így kiszámíthatatlan a szükséges irodaméret. Ezen cégek számára a drága iroda helyett egy olyan hibrid megoldást kínálnak, ami az otthoni munkavégzés és irodai lét kombinációját nyújtja. A hibrid modell lehetőséget nyújt arra, hogy a cégek a számukra szükséges funkciókat és szolgáltatásokat használat-arányos módon összeválogassák, és csak annyit fizessenek, amennyi térre és szolgáltatásra az adott időszakban szükségük van. Ők akár előre meghatározott rotációs rendben egyszerre vehetik igénybe a coworking tér munkaállomásait és tarthatnak fenn egy kisebb, privát irodát. Ha pedig a csapat egy része profi technikai háttérrel szeretne konzultálni az otthonról dolgozókkal vagy ügyfeleikkel, mindezt a tárgyalókban és rendezvényterekben megtehetik. A fizikai infrastruktúra mellett az ügyfelek válogathatnak egy testreszabott szolgáltatási portfólióból is.

(Fotó:Kudar Zsolt)

Az utóbbi hónapokban tehát a világ nagy coworking óriásainak célcsoportja és ezzel párhuzamosan szolgáltatásainak köre is kiszélesedett. A Loffice is ebbe az irányba indult el, melyhez kedvező alapot jelentett és éppen kapóra jött új bázisuk megnyitása. A hat szintes épületben a nyitottság, a sokszínűség, a fenntarthatóság és a megosztás jegyében munka- és életterek kreatív kombinációját kínálják: kertkapcsolatos rendezvénytér, tárgyalók, tetőteraszra kifutó coworking iroda, tartós bérletre kínált coliving apartmanok, szolgáltatott, standard és hibrid irodák.

A nagyobb coworking terekben, így a Loffice-ban is megtalálható co-modellek - coworking, coliving, coworking, coclubbing - bármely felmerülő igényre flexibilis megoldást nyújtanak. A concierge és recepciós szolgálaton és postai levelek átvételén keresztül, a gyümölcskosár bekészítésén át a team-building és gyermekmegőrzés megszervezéséig minden, a működéshez szükséges feltételt egy igényeire szabott csomagban kap meg a bérlő. Ráadásképp az épületen belül lehetőség van egy nemzetközi, színes közösségbe hazatérni és dolgozni.

Gyere el augusztus 7-én, a coworking világnap alkalmából szervezett nyílt munkanapra a Loffice-ba és próbáld ki az idén 15 éves coworking jelenség számtalan előnyét!

Ünnepeljük együtt a közösséghez tartozás, a kooperáció és a sokszínűség előnyeit!

Regisztráció ITT!

További részletek: www.loffice.hu