A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Merre fejlődik a közösségi iroda? Miért a LOFFICE lett a győztes?

Idén 2. alkalommal rendezték meg a Central European Startup Awards versenyt, amely az egyik legnagyobb startup-fesztivál Közép-Európában. Közel 1000 pályázó indult 10 országból 8 kategóriában. A Legjobb Közösségi Iroda kategóriában a LOFFICE nyert, amely Budapesten négy, Bécsben egy irodát működtet. A győzelem kapcsán kérdeztük az irodahálózatot családi vállalkozásban üzemeltető Klementz Kata társalapítót.

– Magyarországon korábban elnyertétek már Az Év Irodája Design Díjat a Distinctionnal együtt, később pedig bezsebeltétek Az Év Coworking Irodája Díjat is. Most pedig Bécsben győztetek, ahol Kalmár Zoltán, az iroda.hu csoport vezetője zsűritagként a coworking kategóriáért volt felelős. Mit gondoltok, mivel érdemeltétek ki a díjat?

– Ami miatt a díjra érdemesnek találtak minket, az az újító szemlélet, mely sokakat ösztönzött arra, hogy saját vállalkozását elindítsa. A régióban elsőként megvalósítottuk és pár év leforgása alatt nemzetközi szintre fejlesztettünk egy tér- és tudásmegosztáson alapuló modellt, amely a vállalkozói kedvet ösztönzi, a vállalkozók hasznára és örömére válik, hatékony és támogató.

Amivel szakmai kitüntetéseink mellett kiemelkedtünk a mezőnyből, az a sokszínű, egyedi, két országban megtalálható lokáció. Újgenerációs ipari tereinkkel – melyek között kottanyomda, cipőgyár és műanyagfeldolgozó üzem is megtalálható – ma már négy budapesti és egy bécsi helyszínen vagyunk jelen. A pesti és bécsi belváros frekventált pontjain található iroda- és rendezvénytereinket a letisztult design, izgalmas belsőépítészeti megoldások, újrahasznosított elemek és berendezési tárgyak, a környezettudatosság, az ergonómia, illetve elismert képzőművészek munkáinak irodatérbe való integrálása jellemzi. Egyaránt nagy hangsúlyt fektetünk a fenntarthatóság, a hatékonyság, a flexibilitás, az innováció és a dinamizmus témakörére.

– Egy közösségi iroda hogyan képes ellátni egyfajta katalizátorszerepet a fiatal vállalkozók számára, mi a titka a működéseteknek?

– A vállalkozók elindulását, hazai és külföldi bemutatkozását, piaci integrációját szakmai csapatunk és partnereink révén segítjük, összekötve a kreatív oldalt a gazdasági szereplőkkel és biztosítva a magyar startupok nemzetközi érvényesülését. Egyébként a vállalkozói szférában történő aktív szerepvállalásunk volt a másik fontos szempont az értékelésnél. Kiemelt célunk a magyar startup vállalkozások támogatása.

Pitch versenyeink során a vállalkozókat az európai startup világ olyan vezető fesztiváljaira sikerült már eljuttatnunk, mint a bécsi Pioneers Festival vagy a párizsi LeWeb, ahol a résztvevőknek lehetősége nyílt arra, hogy több ezer fős szakmai közönség és több száz befektető előtt mutatkozzanak be. Idén tavasszal az OXO Labs-el közösen elindítottuk a CEE Lift Off! névre hallgató regionális startup verseny-sorozatunkat. További szempont, mely szintén kiemelt minket a mezőnyből, hogy a cégek növekedési és egyéb felmerülő igényeit házon belül igyekszünk kielégíteni, lehetővé téve számukra, hogy felépített közösségüket megtartva fejlődjenek, bővüljenek. Arra ösztönözzük a dolgozókat, hogy sajátjuknak érezzék a munkatereket, hogy megosszák egymással ötleteiket, tapasztalataikat, tudásukat, hogy merjenek együttműködni, alkotni, továbblépni, haladni.

– Milyen előnyök származhatnak abból, hogy egyszerre két országban is jelen vagytok?

– Ausztriai jelenlétünkkel még szélesebb körben igyekszünk hirdetni országunk kreatív értékeit, és ösztönözni a két szomszédos ország intenzív kooperációját. Határon átnyúló vállalkozói és kulturális programjainkkal, nemzetközi konferenciákon való szereplésünkkel és hazai egyetemeken tartott előadásainkkal célunk a fiatalok vállalkozói kedvének serkentése és a nemzetközi együttműködés erősítése.

– A közösségi irodák az egész világon egyre népszerűbbek. Hogyan lehet egyedivé válni ezen a virágzó és folyamatosan fejlődő piacon?

– Konkrét recept nem létezik. A véget nem érő aktivitásainkkal és értékalapú szolgáltatásainkkal, amelyek egy részét már felsoroltam, igyekszünk kiemelkedni a versenytársak közül. A mi mindennapjaink arról szólnak, hogy mások, érvényesülésén, sikerén dolgozunk és a törődés meghálálja önmagát.

– Milyen új igényeket láttok, ami jelentkezik a coworking piacon? Az elmúlt egy évben van-e érzékelhető változás vagy tendencia, hiszen villámgyorsan növekszik a közösségi irodakultúra?

– A megosztás alapú gazdaság fejlődése megállíthatatlan. Ezt bizonyítja az a rengeteg modell, amely az elmúlt évben/években a “sharing economy” témakörében napvilágot látott. Emberek millióit kapcsolja össze nap mint nap, ami azt bizonyítja, hogy valós igény van rá. Ezek az emberek egyrészt egymást támogatják, másrészt maguk is jövedelemre tesznek szert a modellek által, és az így kialakult win-win szituáció motiválja őket a továbblépésben és fejlődésben.

– A nemzetközi helyzet fokozódik, nyugaton a helyzet sohasem változatlan, folyamatosan meg kell felelni.

– Így van. Egy utópikus, ám bizonyos országokban és szinteken már létező tendenciát láthatunk. A közösségi irodák piacán a természetes kiválasztódás mellett fontossá válik a specializálódás. A coworking terek gombamód szaporodnak és megfigyelhető egyfajta céhesedés. A kifejezetten egyes szakmákra kialakított irodák és “makerspacek” tagjaik bizonyos mértékű érdekképviseletének ellátására is szakosodnak. Ami nagy álmunk és amely modellen már régóta dolgozunk, az olyan közösségi terek létrehozása, melyek a gyermekmegőrzést és a nyugdíjasok ellátását is végzik, ezzel tehermentesítve a vállalkozókat, segítve piaci integrációjukat. Bölcsöde, óvoda, gyermekmegőrző, játszóház, illetve nyugdíjas klub, idősek otthona, ápolószolgálat egy fedél alatt. A nonprofit modellek egy részének finanszírozását azonban még megoldatlan problémának látjuk Magyarországon.