A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Szektor:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Mire jó az egyterű iroda? Pletykamagyarázat felsőfokon!

Gondolta volna, hogy a vezetői értekezleten született döntések információi már akár 3 perc alatt is eljuthatnak a dolgozókhoz? Különösen igaz ez akkor, ha egy mindenkit érintő – csoportérdeknek is tekinthető – témáról van szó. A kávézás, a parkoló, az ebéd, a közös aula pedig kiváló helyet, alkalmat ad egy kis céges pletykálkodásra – írja a piacesprofit.hu.

Egyre inkább elvárás az irodapiacon, hogy a munkahelyi épületek belső kialakítása minél inkább megfeleljen a belső információáramlás szabályainak, azaz legyenek működő közösségi terek. Hiszen ne feledjük, a céges közös helyiségek a legalkalmasabbak arra, hogy a kollégák informálódjanak, sztorikat osszanak meg egymással. Az információáramlás szempontjából talán a legfontosabbak a teakonyha, a konyha, a vállalati büfé és az ebédlő, ahol a kávézás, közös étkezések alkalmával a kollégák beszélgethetnek egymással. Hasonló funkciót tölthet be a recepció, az aula vagy a folyosó is, esetleg a céges parkoló, ahol szintén találkozhatnak egymással a cég dolgozói.

Szvetelszky Zsuzsa szociálpszichológus szerint a kávézás például különös szerepet tölthet be egy cég életében, nemcsak pihenőidőt biztosít a munkatársaknak, de alkalmat teremt az információcserére is. Azt is mondhatjuk, hogy aki nem kávézik, az lemarad sok mindenről, esetleg később tudhat meg különböző információkat. Ezért sem meglepő, hogy egy kutatás szerint a magyarok több mint a fele nemcsak otthon kávézik, de a munkahelyén is. Igaz ez a nőkre és a férfiakra egyaránt csakúgy, mint a fővárosban vagy a vidéken élőkre!

“Tévhit, hogy a pletyka minden esetben negatív. A negatív információkat már inkább rágalomnak nevezzük” – állítja Szvetelszky Zsuzsa. Még csak az sem igaz, hogy a munkahelyeken jóval nagyobb figyelem övezné a negatív sztorikat, inkább az a jellemző, hogy a közösségi érdekkel kapcsolatos történetek, információk terjednek a leggyorsabban és a legszélesebb körben, ezek pedig nem feltétlenül negatívak. Gondoljunk csak például egy esetleges jutalékra vagy általános, mindenkire érvényes fizetésemelésre, ez semmiképpen sem negatív, ugyanakkor mégis komoly érdeklődést generál. Tény, hogy azokon a helyeken, ahol nem eléggé hatékony a belső céges kommunikáció, sokkal inkább felértékelődik az informális csatornák szerepe és jóval gyorsabban terjednek a belső információk, legyenek azok pozitívak vagy negatívak.

A közösségi média terjedésével egyre több olyan tartalom válik nyilvánossá a munkahelyeken, melyek régebben csak a céges folyosókon vagy a liftben elejtett pletykák szintjén léteztek.Tekintettel arra, hogy ezek a tartalmak akár egy nagyobb közösség előtt is nyilvánossá válhatnak, komoly fejtörést okozhatnak a munkaadónak is. A munkahelyi sztorik alapvetően hét különböző téma köré csoportosulnak, ezek azok, amelyek leginkább megmozgatják a munkatársak fantáziáját. Értelemszerűen mindenkit érdekel a pénz, azaz, hogy ki mennyit keres, ki mennyire pazarló vagy takarékos, lesz-e fizetésemelés stb. Az emberi természetből fakadóan örök téma a szex, vagyis ki kinek tetszik, ki szakít, ki kivel jött össze, kinek van titkos munkahelyi viszonya.

Természetesen mindig kiváló beszédtéma a hatalom, a befolyás és a kompetencia is, azaz ki mennyire ért ahhoz, amit csinál. A munkahelyi közösségekben alapvetően fontos az integráció, így a sokszor a munkahelyi sztorik szereplője egy olyan kolléga, aki nincs jóban a többiekkel, akinek gondjai vannak a beilleszkedéssel, esetleg most érkezett a céghez. Ezeket részben befolyásolhatja az adott kolléga stílusa is, amit szintén kibeszélnek a munkatársak. A deviáns viselkedés is minden esetben elmaradhatatlan beszédtéma, gondoljunk csak arra, hogy mennyire kellemetlen lehet egy munkatárs káros szokása, alkoholizmusa, bosszantó csámcsogása, stb.

Az eredeti cikk itt található.