A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Mire jó az irodai márkaépítés? Ez lehet a HR-szakma új csodafegyvere!

Az office branding, azaz az irodai márkaépítés egyre fontosabb szerepet kap a vállalatok életében. A HR egyik kiemelt területévé vált, hiszen az elmúlt években a munkahelyi környezet kiemelt szempont a tehetséges szakemberek álláskeresése során. Nem véletlen, hogy március 26-án az OfficeUp konferencia központi témája is az irodai márkaépítés lesz.

Az elmúlt években állandósult munkaerőhiány továbbra is meghatározza a gazdasági szférát és jelentősen befolyásolja a vállalatok versenyképességét. A technológiai forradalom is gyökeresen átalakította a gazdaságot, új cégek és munkakörök jelentek meg, miközben régiek szűntek meg. Ezzel párhuzamosan az előtérbe kerülő iparágak között (pl. infokommunikáció) hatalmas verseny indult meg, hogy a tehetségeket magukhoz csábítsák és hosszú távon meg is tartsák őket.

A vállalati munkáltatói márkaépítés (employer branding) részeként az office branding, azaz az irodai márkaépítés szerepe felértékelődött.  Az iroda ma már a vállalat identitása, maga a vállalat, és ezzel együtt a munkatársak identitását is meghatározza, vagyis nagyon fontos az irodai környezet hangsúlyozása már az új munkatársak toborzása során. Ha valaki belép egy irodába, akkor az ott megtapasztalt élmények összessége meg fogja határozni az adott cégről alkotott véleményét, és ugyanez a folyamat érvényesül egy álláshirdetésre jelentkező esetében is.

A fejvadászok, HR-szakértők a munkahelyválasztásnál az anyagi feltételek mellett a modern, 21. századi, komfortos munkahelyi környezetet is kiemelten fontosnak tartják, amely megjeleníti és képviseli a fiatalabb generációk sajátos viselkedésmintáit. Rugalmasabb szerepkörök és munkaállomások, demokratikus céges kultúra, home office, projektmunka, rekreációs lehetőségek (fitneszterem, biciklitároló stb.) és az új technológiák mind-mind az új vállalati kultúra és minőségi munkahelyek sajátosságai.

Az iroda már nem csupán az adott vállalat fizikai tere, hanem a genius loci, azaz a hely szelleme. A minőségi környezet teremti meg a munkahelyi jóllétet, ehhez kapcsolódóan a munkahelyi élményt, hogy a kollégák egy inspiratív, otthonos, és kényelmes környezetben tölthessék a mindennapjaikat, amely megsokszorozhatja a teljesítményüket, miközben új ötletekkel járulnak hozzá a cég sikeréhez.

„Egy-két kivételt leszámítva a munkáltatói élmény fontosságát az elmúlt évek során ismerték fel a nagyvállalatok. Az egyre elterjedtebb tudatos „építkezéshez” többek között hozzájárult az, hogy a jó munkaerőért meg kell harcolnia a munkaadónak, de ugyanilyen fontos tényező a technológia fejlődése által biztosított lehetőségek és a fiatalabb generációkra jellemző új munkavállalói attitűd” – mondta Beck Márton, Az Év Irodája verseny szakmai zsűritagja.

„Ezek a fejlemények új kihívások és lehetőségek elé állították a munkaadókat: a toborzás és megtartás egyik legfontosabb eszközévé váltak a (nem öncélúan) vonzó, jól funkcionáló munkahelyi terek, amik jó esetben nem csak a hatékony munkavégzést, de az informális információáramoltatást és a márka „lelkének” megértését is katalizálják” – tette hozzá Márton, aki a Telekom Székház-projekt kommunikációs vezetőjeként számtalan tapasztalatot szerzett a wellbeinggel és a munkahelyi élménnyel kapcsolatban.

Az irodaterek forradalma töretlenül zajlik, a Google extravagáns munkahelyeinek megjelenése óta az egész világon terjednek az új munkakultúrák, hogy még kényelmesebb, otthonosabb, a technológiai eszközök adta lehetősségeket maximálisan kihasználó miliőben dolgozhassanak az alkalmazottak. Az Év Irodája versenyen is jól látható a változás, hiszen míg eleinte a tervezők és kivitelezők megmérettetéséről szólt, addig ma már a HR-szakma számára is kiemelt esemény.

Kép forrása: azevirodaja.hu