A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Mitől leszünk boldogok a munkahelyünkön? A wellbeing titkai

Ma már minden a nagybetűs jóllétről szól az irodákban, egyes helyeken a munkatársak szinte tejjel-mézzel folyó Kánaánban érezhetik magukat. De mi is a gyakorlatban a wellbeing, a munkaadók mit kínálnak az alkalmazottaknak az egészségük megőrzése, a kényelem és a harmonikus miliő érdekében? Az OfficeUp konferencia egyik izgalmas beszélgetése a „Well being&well office. Jól(l)ét az irodában” témakörben zajlik majd. Erről kérdeztük az egyik résztvevő szakértőt, Rózsa Katinkát, az ingatlan.com HR vezetőjét.

– Ön szerint mi az, amiért ennyire fontos manapság a jóllét, vagy ahogy gyakran használjuk, a wellbeing az irodákban?

– A wellbeing nagyon összetett fogalom, hiszen nagyon sok tényezőre hatással lehet a munkahelyünkön, így többek között a dolgozói elégedettségre, vagyis a munkatársak megtartására. Másrészt ha elégedettek az alkalmazottak, akkor ajánlják másoknak is a munkahelyüket, tehát a bevonzásra is kiváló a „jóllét” megteremtése. Harmadrészt ha a kollégák lelki és fizikai egészségnek örvendenek, akkor hatékonyabban tudnak dolgozni, így eredményesebb lesz a cég, tehát üzleti hatása is van. De ide sorolhatjuk a családot is, hiszen ha mentálisan és fizikailag is boldog ember tér haza a nap végén a munkahelyéről, akkor a család is jól érzi magát, és ez pozitívan hat az otthoni hangulatra.

– Mi foglalkoztatja Önt a legjobban a témában?

– A Wellbeing és well office megvalósítására rengeteg lehetőség, módszer, eszköz adott, de vajon honnan tudjuk, hogy a saját szervezetünk számára milyen megoldások érik el a kívánt eredményt? Hogyan lehet felmérni, hogy a dolgozók szerint is „wellbeing” van-e? Kíváncsian várom a beszélgetőtársaimtól, hogy milyen kutatásokkal, tapasztalatokkal támaszthatjuk alá a jóllét eredményeit az irodában, és más cégeknél melyek a bevált módszerek, amelyekkel elérhetjük a fent említett, kívánt hatásokat. Ez tényleg egy olyan téma, amit mindig lehet jobban csinálni.

– Mit várhatunk az OfficeUP rendezvénytől?

– Felhívja a figyelmet a téma fontosságára, hiszen ez a jövő munkaerőpiaci kihívásainak egyik kulcsa! Ahhoz, hogy elébe menjünk, felkészüljünk a kihívásra, már most foglalkozni kell az irodával, munkahelyi körülményekkel.  Egyúttal egy tudásmegosztást is várok a kollégák között: kinél milyen kihívások jelentkeztek, és milyen módszerek, eszközök váltak be. Inspirációt is várok a kiállítóktól, hiszen itt tényleg karnyújtásnyira kerülnek tőlem a modern iroda kellékei, bútorai, tárgyai és eszközei, és nem kell plusz időt, energiát fordítanunk azok felkutatására.

+++

Szakértők: Rózsa Katinka - HR vezető, ingatlan.com; Pásthy Zsolt - business development manager, BLUE Business Interior; Dr. Németh Edit - ELTE Menedzsment és Üzleti Jog Tanszék, egyetemi adjunktus; Déri Bea - marketing és PR igazgató, CPI Hungary.

+++

A szervezők folyamatosan várják a konferenciára jelentkezőket, sőt, most egy kérdőív kampányt is indítottak Az Év Irodája honlapján. Ha itt kitöltjük a kérdőívet – amely mindössze egyetlen percet vesz igénybe –, akkor kapunk egy 10.000 Ft értékű kupont, amelyet a belépőjegy megvásárlásakor tudunk érvényesíteni, azaz ennyivel olcsóbban juthatunk belépőhöz az OfficeUP konferenciára. Emellett a szervezők 10 db jegyet sorsolnak ki azon kitöltők között, akik ezzel a kuponnal már minimum egy jegyet vásároltak.

Itt olvashatunk részletesen az OfficeUp konferenciáról.

Fotók: Az Év Irodája