A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Moha oszlopok és virágszigetek között dolgoznak a Stratis munkatársai

​Lezárult Az Év Irodája verseny nevezési periódusa, javában tart a szavazási időszak.   

Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét. Ezúttal a Stratis Kft. Szépvölgyi úti iroda felújítását mutatjuk be.

A beköltözés után 10 évvel, 2017-ben került sor a cég arculatának ráncfelvarrására. A megfiatalított márkához pedig elengedhetetlenné vált a korábbi iroda felújítása.

A munkálatokra 2019 februárban került sor, és a közel két hónapig tartó folyamat során a teljes belső design megreformálásra került - nem volt kivétel ez alól a padlószőnyeg és a falak színe sem, illetve a régi bútorokat is lecserélték. 

A design mellett a technológiai környezet is frissítésen esett át. Minden nagyobb tárgyalót televízióval szereltek fel, és hangszigetelt telefonfülkéket is kialakítottak, ami jelentősen megkönnyíti a munkatársak életét a nyitott irodában.

MI VOLT AZ ÁTALAKÍTÁS FŐ CÉLJA?

A korábbi berendezés elég divatjamúlt volt. Az elmúlt két évben történő fiatalítás és arculatváltás pedig maga után vonta az irodánk “ráncfelvarrását” is. Ennek köszönhetően nem csak a fiatalok, de a senior kollégáink is sokkal szívesebben dolgoznak a mostani fiatalos, letisztult, modern környezetben.

MIRE VAGYTOK A LEGBÜSZKÉBBEK AZ ÚJ TÉRBEN?

A tárgyalókban elhelyezett székek nem váltak be az anyaguk miatt, illetve nem gurultak, így a munkatársak kérésére úgy döntöttünk, hogy lecseréljük őket. Egyeztettünk a gyártóval, és az általunk alig használt székeknek közösen jobb helyet kerestünk.

A Bokréta Lakásotthoni, Gyermekotthoni Központ és Általános Iskolának adományoztuk őket, akik nagyon örültek, és nagy hasznukat veszik. Mi pedig olyan darabokat szereztünk be, melyek megfelelnek a munkatársaink igényeinek.

HOGYAN TUDTÁTOK BEVONNI A MUNKAVÁLLALÓKAT A FOLYAMATBA?

Számos ötlet érkezett a csapatunktól, melyeket szűkebb körben vitattunk meg. Ez részben a gördülékeny döntéshozatal érdekében történt így, részben pedig a működésünk miatt. Mivel tanácsadó kollégáink nagyrészt az ügyfeleknél dolgoznak, amíg fejlesztőink egy közeli, de másik irodában, így ők a mindennapjaikat nem itt töltik. Ettől függetlenül bízunk benne, hogy amikor nálunk vannak, ők is jól érzik magukat! Fontosnak tartottuk azt is, hogy a felújítás után is gyűjtsük az észrevételeket, így azóta is több apró, az irodát jobbá tevő módosítást hajtottunk végre.

VAN VALAMI, AMI UTÓLAG MÁSHOGY TERVEZNÉTEK/MÁSHOGY VALÓSÍTANÁTOK MEG?

A megvalósítás előtt alaposabban tesztelhettük volna egy-egy elképzelést, például a székeket, ugyanakkor azt sem bánjuk, hogy eladományozásra kerültek, mivel így örömet okoztunk az otthon és iskola tagjainak.

Az apróbb változtatások, amiket eszközöltünk, mint a konyhában lévő szemetes átalakítása, nem akkora horderejűek, hogy problémát okoznának, viszont így közösen alakítottuk tovább az irodát, és a kollégák is jobban érzik, hogy az ő véleményüket is beépítettük.

TERVEZITEK, HOGY EMPLOYER BRANDING ESZKÖZKÉNT TOBORZÁSRA ÉS MUNKAERŐ MEGTARTÁSRA IS HASZNÁLJÁTOK MAJD AZ IRODÁT?

Természetesen igen. Ez is szempont volt, hiszen amikor valaki állásinterjúra érkezik hozzánk, meghatározó szerepet tölt be, hogy milyen hangulata van az irodának, ahova megérkezik. Ezért fontos, hogy ez egy olyan hely legyen, ahol bárki szívesen dolgozna. Az új munkakörnyezetünk barátságos, világos, kellemes és praktikus.

Ezt azzal együtt is fontosnak tartjuk, hogy a tevékenységünk jellegéből adódóan sokan az ügyfeleinknél dolgoznak, és ezzel ők már az interjúnál is tisztában vannak.

A TERVEZÉS SORÁN SZEMPONT VOLT, HOGY INDULNI SZERETNÉTEK AZ ÉV IRODÁJA VERSENYEN?

A tervezéskor még nem hallottunk a díjról, ezért akkor ez nem volt szempont. Csak a későbbiekben találkozunk a lehetőséggel. 

Ha érdekel, hogy miként fest az iroda vagy szavaznál rá, ITT megteheted!