A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Önök is ilyennek képzelték a H&M székhelyét?

A H&M-et, hosszabb nevén Hennes & Mauritz AB ruházati vállalatot senkinek nem kell bemutatni. Hogy hol, milyen irodában születnek meg a nagy ötletek, azt viszont igen!

A H&M 1947 óta töretlen sikereknek örvend, olyannyira sikerült kibővíteni a márkát, hogy jelenleg 4000 márkaboltjuk van szerte a világban, ezzel a spanyol érdekeltségű Inditex (Zara, Bershka, Pull and Bear) után a második legnagyobb kiskereskedelmi lánc. A svéd márka központja Stockholmban található, innen irányítják és koordinálják az üzleteket. Nagy dolgok történnek és történtek itt az elmúlt évtizedekben, amihez sok munkatársra van szüksége a cégnek. A többszintes épület megfelelő számukra, kényelmesen elférnek a dolgozók a szellős és átlátható környezetben. Hétköznapi elegancia és praktikus terek jellemzik a főhadiszállást.

Az irodaházban egyáltalán nincs olyan érzése egy embernek, hogy ez egy iroda lenne, ahol komoly munka folyik, inkább hasonlít egy bevásárlóközpontra, csak annyi különbséggel, hogy itt leginkább az alkotói folyamatok kerülnek előtérbe. Különféle osztályokon tevékenykednek a dolgozók, vannak dizájnfelelősök, vizuális szakemberek, fotósok, marketingesek, sales-esek, stylistok egyszóval mindenki egy helyen végzi a feladatát. Gondoljunk bele, mennyi ember kell egy márka üzemeltetéséhez! Egy ilyen nagy brand esetében ez a legpraktikusabb, hogy a különféle ágazatokat összerakják, mert így házon belül azonnal meg tudnak beszélni valamit, vagy meg tudják oldani a felmerülő problémákat. Már csak azéet is megéri itt dolgozni, mert a cafeteria állítólag a H&M-ben kifogástalan, plusz pont, hogy a munkatársak ingyen kapják a finom falatokat. Az itt található hosszú asztal egy kifutóra emlékezteti az embert. De nem csak emlékezteti, hanem át is tud alakulni egy rögtönzött kifutóvá! A házon belüli bemutatókat általában itt szokták megtartani.

Az iroda a svédek hűvös és egyszerű stílusát követi, mely nem túl feltűnő, így hagyja kibontakozni a kreatív elméket, és ez biztosítja, hogy nem vonja el semmi a figyelmüket a munkáról. Természetesen egy ruházati márkáról beszélünk, így a vizualitás mégsem maradhat ki az arculatból. Az alapszín, mely mindenhol hatalmas mennyiségben megjelenik, a legegyszerűbb szín: a fehér. A márkának sikerült úgy feldobnia, hogy semmiképp ne legyen unalmas és túl steril a környezet. Egy-egy kanapé mintázata, egy-egy szőnyeg színe nagyon meghatározó, ám mégsem túl feltűnő eleme tud lenni ennek a fehér hangulatnak. Van is külön egy fehér szobájuk az úgynevezett „White room”, mely telis-tele van különféle könyvekkel, divatkatalógusokkal, szövetekről szóló írásokkal, mintha egy különleges és modern könyvárba csöppent volna az ember.

A cég jelenleg több mint 230 tervezővel dolgozik együtt, közülük többen állandóan bent vannak az irodában. Az ő szobájukban történik a tervezés azon fázisa, amikor még csak mood boardok (ötlettáblák) formájában születik meg egy-egy elképzelés. Miután elfogadták az ötletet, jöhet a kivitelezés. A varrodákban létrehozott ruhákat visszaküldik ide, a központba, ahol már nem csak próbababákon, hanem élő modelleken próbálják meg a ruhákat. Külön részlege van az online platformosoknak is, ahol megtervezhetik a szövegeket és befotózhatják a kollekciókat a webshop számára. A nem kreatív munkatársak (managerek, kereskedelmi szakemberek, könyvelési osztály, stb.) sem panaszkodhatnak, az ő irodáik is a stílusosan steril mintát követik, melyek a legmodernebb technológiával vannak felszerelve.

Egy érdekesség: tudták, hogy minden itt dolgozónak (igen, még a vezérigazgatónak is) egy évben kétszer kötelességük, hogy beálljanak valamelyik üzletbe dolgozni? Ez nemcsak vicces, de azért is fontos, saját maguk tapasztalják meg, milyen a bolti környezet, a vásárlókat, az esetleges hibákat.