A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Október közepén jön a WELL Building Conference

Az Év Irodája verseny szervezői már 10 éve keresik az ország legjobb irodáit, figyelik a trendeket, gyűjtik az információkat, és évről évre megosztják a tapasztalataikat, hogy megkönnyítsék az új irodába költöző vállalatok vagy a felújítás előtt állók életét.

Aki figyelemmel kíséri a megmérettetést, együtt fejlődhet a piac változásaival, és részese lehet Magyarország legátfogóbb ingatlanpiaci tudás megosztásának, információ cseréjének. Ki akarna ebből kimaradni? De melyek a legújabb irányok? 

A jubileumi 10. évforduló kapcsán a szervezők az idén szintén éppen 10 éves Magyar Környezettudatos Építés Egyesületével (HuGBC) közösen az októberi OfficeXPO első napján rendezik meg az első WELL Building konferenciát, ahol reflektorfénybe kerülnek az irodai jóllétet, mint a munkaerő megtartásának manapság már központi eszközét képező témák. Ráadásul egyedülálló módon nem csak a bérlőket és a szolgáltatókat, hanem a munkavállalókat is bevonják, hiszen a környezettudatos és fenntartható iroda középpontjába a dolgozók kerültek. Erre utal a rendezvény szlogenje is: People First!

Egyre több munkáltató fektet hangsúlyt az emberközpontú irodára, a megfelelő beltéri levegő- és vízminőségre, a munkavégzéshez ideális hőmérsékletre, megvilágításra, akusztikára, valamint a sportolási- és étkezési lehetőségekre, sőt, a mentális egészségre  és a közösség életének támogatására is. Ezek a tényezők ugyanis megfelelően alkalmazva nem csak a munkatársak hatékonyságát növelik, hanem a betegségek megelőzésével jelentős megtakarítást is eredményeznek a cégek számára. Ezek a WELL Building Standard™ minősítési rendszer legfontosabb szempontjai!

De mégis mi az a WELL Building Standard™ minősítési rendszer, és miért szervezzik meg a WELL Building konferenciát? 

Az Egyesült Államokból származó minősítés az egyik legújabb nemzetközi minősítő rendszer, mely hazánkban is elérhető. A WELL kifejezetten az egészséges és élhetőbb belső terek kialakítására, illetve értékelésére helyezi a hangsúlyt. 

Magyarországon már évek óta piaci alapkövetelmény a bérlők részéről, hogy az A kategóriás irodaházak rendelkezzenek valamilyen zöld minősítési tanúsítvánnyal. Most a vállalatokon a sor, hogy a környezettudatos és fenntartható iroda középpontjába a dolgozóikat helyezzék. 

A munkáltatók számára a toborzás és a megtartás esetében is fontos eszközt jelent a WELL szellemében kialakított és tanúsított munkakörnyezet, hiszen ez a munkáltatói márka elválaszthatatlan részévé vált.

A következő kérdésekre kaphatnak választ a konferencia résztvevői: 

- Mit jelent fejlesztőként vagy épület használóként a WELL minősítés?
- A magyar WELL előfutárok megosztják tapasztalataikat.
- Hol tart a WELL minősítés világszerte? A WELL számokban.
- Miért érdemes bérlőként egészséges irodateret kialakítani?
- Mire vágyhat a munkavállaló? Néhány meglepő tény a munkaerő-megtartás lehetőségeiről.

Bemutatásra kerülnek a WELL minősítési rendszer elvei, a legfontosabb szempontok és az is, hogyan érdemes az irodát kialakítani, átalakítani vagy felújítani a legjobb munkakörnyezet megteremtése érdekében.

Mindegy, hogy cégvezetőként, HR szakemberként vagy más területen dolgozol, biztos, hogy fogsz olyat hallani, ami a hasznodra válik. Megismerheted a rendszer elveit, a legfontosabb szempontokat, a MIÉRTEKET és a HOGYANT, sőt, lehetőséged lesz kérdezni is.

Ne hagyd ki!

Helyszín: MOM Sport Center
Időpont:2019.10.17.

Gyere el, ismerd meg a WELL világát, és legyen a Te céged az, amit a holnap munkavállalói keresnek!

PROGRAM ÉS A JEGYVÁSÁRLÁS ITT ÉRHETŐ EL.