A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Otthon vagy közösségi irodában dolgozzunk? – interjú Ispánki Nikolettával

Az IWG, a Regus közösségi irodahálózat anyavállalata 96 cég több mint 18 ezer munkavállalóját kérdezte meg az újabb generációk munkahelyi szokásairól és a dolgozói mobilitásról. Ennek kapcsán készítettünk interjút Ispánki Nikolettával, a Regus magyarországi ügyvezetőjével.

– A kutatásában résztvevő dolgozók 70 százaléka legalább egy napot az irodáján kívül dolgozik és több mint a dolgozók fele a munkahét felét így tölti. Mit tudnak nyújtani a közösségi irodák, így Önök is, amiért a rugalmas munkaidőben tevékenykedők inkább egy Regus irodát választanak, és nem home office keretében dolgoznak otthon?

– Valóban, a rugalmas munkavégzés itthon is egyre elterjedtebb. Számos munkáltató nyújt home office lehetőséget, ami alapvetően rendkívül népszerű a dolgozók körében. Viszont érdemes szem előtt tartani, hogy a home office nem való mindenkinek. Nem mindenki tud hatékonyan dolgozni az otthoni környezetben, vagy éppen ellenkezőleg: annyira belelendül a munkába, hogy elfelejt szüneteket tartani, és végül jóval többet dolgozik otthon, mint az irodában tette volna. Nagy önfegyelemre és rendszerezettségre van szüksége annak, aki otthonról szeretne dolgozni.

Emellett az sem elhanyagolható tényező, hogy az otthoni munkavégzésnek eszközigénye is van, mint például az ergonómiai szempontoknak megfelelő munkaállomás vagy a gyors internet. Ezek nem biztos, hogy mindenki otthonában rendelkezésre állnak. A Regus irodákban minden feltétel adott a produktív munkavégzéshez, a környezet kellemes és inspiráló, és kiváló lehetőség van a networkingre is.

– Hatalmas mértékben fejlődik a technológia, amely átalakítja a munkahelyi igényeket. Mire van ma szüksége egy rugalmasan dolgozónak, milyen felszerelésre, technológiára? Önök mit tapasztalnak?

– A technológiai fejlődésnek köszönhetően ma már csak egy jó laptop és internetelérés kell ahhoz, hogy dolgozhassunk. Ennyi tényleg elég ahhoz, hogy valamit gyorsan elintézzünk, de lássuk be, hogy ha a munkanapunk egy óránál tovább tart, akkor ennél azért többre van szükség. A technológia ugyan lehetővé teszi, hogy bárhonnan dolgozhassunk, de az emberi kapcsolatok hiányába könnyen bele lehet fásulni. A home office-nak is meg vannak a hátrányai és az sem szerencsés felállás, amikor az ember mindennap másik kávézóból próbál meg dolgozni. 

Éppen ezekre a problémákra nyújtanak megoldást a coworking irodák: itt lehetőség van hasonló helyzetben lévő emberek között dolgozni, meetingeket, találkozókat szervezni, új üzleti kapcsolatokat építeni. Úgy látom ez nagyon sokat segít a motiváció megőrzésében. A Regus irodák nagy előnye még az is, hogy a világon számos nagyvárosban jelen vagyunk, ügyfeleink akár üzleti utak, akár hosszabb külföldi tartózkodás alatt is tudnak irodáinkban dolgozni így soha nem kell lemondaniuk a megszokott színvonalról.

– A Regus az elmúlt években megerősítette a magyarországi jelenlétét. Milyen eredményeket értek el, kik a legfontosabb célcsoportjaik, és miért választják Önöket?

– Az elmúlt években jelentősen növekedett a magyarországi hálózatunk, Budapesten jelenleg 10 irodánk van. Hamarosan újra bővülünk, a 11. kerületi Spirit Corner irodaházban éppen készül a következő Regus iroda, és már folynak az előkészületek egy további iroda nyitásához is, ami várhatóan a következő év elején fog elkészülni. Ügyfeleinknek elsősorban a nagyfokú rugalmasság a fontos. Nálunk mindenki megtalálja, amit keres, és csak azokért a szolgáltatásokért kell fizetni, amelyekre valóban szüksége is van az ügyfélnek.