A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Az ÁSZF-et és az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*
Üzenete szövege:*

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

Név:
Email cím:*
Szektor:*
Az ÁSZF-et és az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom
 
   


Pazar látvány. Bisnode-iroda a Duna-völgyben

A svéd, cégminősítéssel foglalkozó Bisnode csoport a RiverPark Irodaházba költözött. Letisztult skandináv hangulat, transzparens terek, racionális, modern elrendezés. Nézzünk körül!

A svéd Bisnode csoport márkái már több mint 20 éve vannak jelen Magyarországon, azonban csak ez elmúlt néhány évben egyesültek egy márkanév, a Bisnode név alatt. Az eddig külön létező márkák (D&B, PartnerControl, HBI, Kompass, AAA) egységesítésének az volt a célja, hogy a cégcsoport az ügyfelek széleskörű információigényét ki tudja szolgálni az elemzéstől kezdve a megrendelők megbízhatóságának elemzésén át egészen a cégfolyamatokba beépülő döntéstámogató megoldásokig. Ezt a folyamatot koronázta meg az, hogy az idén végrehajtott rebranding keretében a Dun & Bradstreet Hungária Kft. (D&B)  felvette a Bisnode D&B Magyarország Kft. nevet. A Bisnode Európa egyik vezető kockázatkezelési, marketing- és üzleti információszolgáltatója, hiszen az 1989-ben alapított vállalatcsoportnak több mint 3000 alkalmazottja van 19 európai országban, és több mint 200.000 ügyfél igényeit szolgálja ki a kontinensen.

A Bisnode újramárkázása során a hazai cégközpontjuk is megújult, hiszen a XIX. kerületből egy hatalmas ugrással a világörökség részét képező Duna-völgybe tették át a székhelyüket. A kiváló minőségű RiverPark Irodaház ablakaiból pazar kilátás nyílik a Dunára, a csodálatos hidakra, és innen szemlélve a cég jövője is meglehetősen tág perspektívában képzelhető el. A helyszín kiválasztásánál lényeges szempontok voltak a modern irodaházi környezet, az energiatakarékos és környezetbarát üzemelés, a panoráma és a belvárosi, tömegközlekedéssel (metróval) könnyen megközelíthető lokáció. Manapság ugyanis a budapesti irodapiacon a jelentős üresedési ráta mellett megfelelő adottságokkal rendelkező nagy területeket nem könnyű találni.

Az épületben közel 900 négyzetméternyi irodaterületet béreltek ki, ahol 90 munkatárs dolgozik. A liftből kilépve mind a jobb-, mind a baloldali épülettraktust birtokba vették, az egyes szárnyak megközelítése pedig semmiféle gondot nem okoz, hiszen ezen a szinten csupán a Bisnode irodája található. Még a lifttérben az üvegajtó előtt már feltűnik a cég külső arculatát meghatározó lime- és sötétzöld színvilág. A recepciós pult félköríves vonulata egyfajta modernséget és nagyvonalúságot kölcsönöz a fogadó térnek, és ezt a miliőt felerősíti a hatalmas üvegfelületek mögött kibontakozó panoráma: a Duna, a rakpartok és Buda kirajzolódó háztömbjei. Az ablakból szemlélve a folyóvölgy izgalmas és egyedi látványa szinte betölti a horizontot. Ahogy az ablakokon keresztül testközelbe kerül a „távol”, az itt dolgozók szinte úgy érezhetik magukat, mintha a folyóparton ülnének. Egy nemzetközi cég számára pedig ennél jobb szimbólum nem is kell, mint – az Európa népeit összekötő – Duna mentén kialakított helyi cégközpont.

A modern épület racionális tereket kínál a bérlőknek, ez az alaprajzi struktúrából is világosan látszik. A központi folyosó szegmentálja a teret, amelyekből a tárgyalók, a szerviz helyiségek, a kisebb irodák, a konyha-társalgó és az egybefüggő irodatér is nyílik. Mintegy a munkahely ütőereként pulzál, ahol az alkalmazottak minden helyiséget könnyen elérhetnek anélkül, hogy kacskaringós közlekedőkön bolyonganának. A fogadóhelyiségből balra indulva egy vezetői szoba található, majd a nagy tárgyaló zöldje bontakozik ki. A cég logójában a zöld a domináns, míg a kék és a narancssárga kiegészítő jelleggel van jelen a vállalat külső arculatában. Ennek megfelelően a három különböző méretű tárgyalót is ezek a színek fémjelzik. A nagy tárgyaló letisztult világában a zöld székek dominálnak, mindehhez járul az asztal közepén végigfutó pázsitimitáció. A projektorvászonnal szemben pedig egy hatalmas zöld falikép tölti meg a falat, de mégsem uralja a tárgyalót, inkább belesimul az átlátható tér egyszerű struktúrájába. A látvány természetesen innen is pazar, és ha jól sikerül a tárgyalás, akkor a felek jutalmul örömmel vethetnek egy pillantást Budára.

Haladjunk tovább a folyosón! A másik oldalon következik a konyha, a bútorok modern tömbje a sarokból néz farkasszemet az étkezőasztalokkal, míg mögötte egyedi megoldással a társalgót alakították ki. Végül a folyosó végén elérünk a nyitott térbe, amely minden modern munkahely lelke, és ahol az alkalmazottak túlnyomó többsége ül. A tároló elemekkel és üde növényekkel finoman szegmentált helyiségben három kisebb egységre oszlik a „társaság” – ők alapvetően értékesítéssel foglalkoznak. A vezetők itt egyrészt üvegfalakkal, szinte légiesen elkülönített szobában, másrészt a munkatársakkal együtt dolgoznak. A recepciótól a másik irányba elindulva pedig a működést-irányítást segítő osztályok, így a HR, a pénzügy kapott helyett, valamint a kék tárgyaló és az ügyvezető szobája is itt található. A másik épületszárnyban is teszünk egy kis kirándulást. Itt szintén az egyterű irodák jellemzői érvényesülnek, ahol az IT- és az adatfeldolgozó szekciók tevékenykednek. Mindemellett a narancssárga tárgyalót ide helyezték, amelyben piros-narancs színárnyalatú falikép biztosít egyedi hátteret.

Ez utolsó pillantást vetve a hatalmas irodára, konstatálhatjuk, hogy a cég élvezi a modern irodaházi kialakítások minden előnyét, hiszen a középfolyosós elrendezés következtében minden munkaállomás a hatalmas ablakok közelében kerültek kialakításra, ami a manapság már szinte kötelező természetes fény szerepét felerősíti, ráadásul kényelmi szempontból is segíti az alkalmazottak produktivitását és megfelelő közérzetét. A letisztult layout nagyszerű „partnerségben” áll a skandináv cégekre jellemző egyszerű, organikus és átlátható arculatra, hiszen miközben a transzparenciát hirdetik, az ügyfelek számára is egy elegáns, nagyvonalú, ám nem hivalkodó cég képe bontakozik ki.