A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Pénzt és időt akar spórolni? Akkor béreljen vagy vegyen olcsón irodabútort!

A versenyképesség egyik legfontosabb eleme, hogy villámgyorsan reagáljunk a piac változásaira. Ha gyorsan kell bővülni és új munkatársakat alkalmazni vagy egy projektet elindítani, akkor nem vesztegethetjük az időnket és a pénzünket. A Blue Business Interior Kft. Magyarországon egyedülálló módon használt irodabútor értékesítéssel és bútorok bérbeadásával is foglalkozik. Tipikus win-win szituáció, amellyel mindenki jól jár.

Alkalmazkodni, de gyorsan!

A Blue Business Interior Magyarországon forradalmian új utakra lépett, hiszen a piacvezető irodabútoros és térszervező cég, amely a Steelcase kizárólagos hazai forgalmazója, immár használt irodabútor értékesítéssel és bérbeadással is foglalkozik. A 21. században ugyanis annyira felgyorsult a világ, hogy egy-egy cégnek szinte naponta alkalmazkodnia kell a változásokhoz, így ma már a munkaszervezet létszáma és a szükséges irodatér nagysága is gyorsan változhat.

Emellett a versenyképes vállalatoknak rugalmasan kell a piaci igényeket kezelni, vagyis előfordulhat, hogy egy új projekt miatt bővítenek, holnap pedig a távmunkában dolgozók miatt kisebb munkahelyet vesznek igénybe. Ezek a rövid, illetve középtávra szóló változások rugalmas megoldásokat követelnek, mind a térszervezés, mind a bútormegoldások vonatkozásában. A CAPEX-ből finanszírozott bútorok és kiegészítők hosszú távú igényekre jelentenek megoldást, aminek a megtérülése is hosszú távra szól.

A Blue Business Interior új üzletága ezeket a gondokat oldja meg villámgyorsan. Az új szolgáltatás egy igazi win-win szituáció a piac valamennyi szereplője számára, hiszen a nagyobb vállalatok az új megrendeléseik során megválhatnak a régi bútoraiktól, míg a kkv-k és az egyéni vállalkozók jutányos áron vagy kedvező bérleti díj fejében hozzájuthatnak a minőségi bútorokhoz. De az irodaház üzemeltetők is üzleti előnyt szerezhetnek azzal, hogy bútorozott irodákat tudnak bérbe adni, valamint azok a vállalatok is jól járnak, akik nem a munkahelyükre költik el a tőkéjüket, hanem magasabb megtérülésű befektetésekbe helyezik.

Használt bútor

„A Blue Business Interior a nagy ügyfeleinek az új bútorvásárlás alkalmával a használt bútoraikat visszaveszi és tovább értékesíti. Ezzel egyrészt környezetet kímélünk, hisz meghosszabbítjuk a termékek életciklusát, másrészt a kkv-k számára megteremtjük azt a lehetőséget, hogy bár használt, de magas minőségű, funkciójában tökéletes,  kisebb esztétikai hibákkal rendelkező bútorokhoz jussanak hozzá jóval a piaci ár alatt. Azaz a célunk egy másodlagos piac megteremtése, mely Kelet-Közép-Európában épp kialakulóban van, és Magyarországon mi vagyunk ennek az úttörői” – mondja Kis Károly, a Blue Business Interior ügyvezető partnere.

A használt irodabútorok között a hazai és a nemzetközi gyártók termékei is megtalálhatók. A használtbútor vásárlás előnyei közé sorolhatjuk a rövid szállítási időt, hiszen akár egy héten belül is a helyszínre érkezhet a megrendelt termék, így nem kell igény szerint legyártani, és több hétig várakozni. Ráadásul az új bútor árának a töredékéért beszerezhetőek ezek a kategóriájukban legjobb márkájú használt bútorok, akár vételre, akár bérlésre.

Bérbútor

De a Blue Business Interior nem csak értékesíti a használt bútorokat, hanem igény szerint bérbe is adja meghatározott időre, így gyakorlatilag pillanatok alatt egy kulcsrakész irodát kap a megrendelő. A szolgáltatás nagy előnye, hogy olyan cégek is minőségi bútorokhoz jutnak, akiknek nincs lehetőségük ilyen fajta beruházásokra, vagy szeretnék ezt az összeget máshol befektetni a cégben, ellenben szükségük van a reprezentáció vagy a mindennapos céges működés érdekében igényes munkahelyre és bútorokra.

A bérelhető irodabútor nagyszerű lehetőség az irodaház üzemeltetőknek is, hiszen befektetés nélkül költséghatékony módon bútorozott irodákat kínálhatnak a bérlőiknek. Ezt a piaci rést kihasználva üzleti előnyt szerezhetnek, így elsőként tudnak gyors és rugalmas megoldást nyújtani az ügyfeleiknek, ami ma ritkán elérhető a piacon. A cégek egyik legnagyobb kihívása olyan munkahelyeket kialakítani, amelyekben a kvalifikált alkalmazottak jól érzik magukat. A legjobb kollégákért hatalmas harc folyik a piacon, emiatt a munkaadói márkaépítés felértékelődik. A bútorbérléssel a kisebb cégek is megtarthatják az értékes munkatársaikat, hiszen költséghatékonyan tudnak világszínvonalú irodát fenntartani.

Gyors és rugalmas megoldások

„Rugalmas, gyors megoldást kínálunk a felmerült igényekre, akár rövid távon is (fél év). A készlet erejéig azonnal elérhetők a bútorok, nincs rendelési idő. Komplett irodatereket tudunk igényre szabottan megtervezni és megvalósítani, miközben funkcionális, jó állapotban lévő bútorokat biztosítunk. Bérbútor szolgáltatásunk igénybevételének hatására javul a bérlő cash-flow-ja, tőkéjét magasabb megtérülésű befektetésekbe helyezheti. Emellett karbantartási szolgáltatást biztosítunk a bérlési időszakban” – teszi hozzá Kis Károly.

Számtalan problémára nyújt megoldást a bútorbérlés, így csupán néhány példát említünk a teljesség igénye nélkül: munkahelyek átmeneti biztosítása a megrendelt bútorok megérkezéséig; alkalmi munkaerő vagy projekt csapatok munkahelyeinek biztosítása; bővülési tervek azonnali megvalósítása; megfelelő megoldás tréningekre, kiállításokra, konferenciákra és szemináriumokra; az irodabútorokban lekötött tőkéjét az adott cég magasabb megtérülésű befektetésekbe helyezheti, illetve nagyobb profitot hozó lehetőségekhez használhatja fel hitelképességét.