A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Projektmenedzsment irodára hangolva. Mit, mikor, hogyan? A tervezéstől a költözésig

Milyen legyen az irodánk? Hol béreljünk? Milyen bútorok legyenek? És egyáltalán? Csakúgy sorjáznak a kérdések, ha az új munkahelyünkről van szó. Az OfficeUP konferencia ebben is segít, hiszen „Projektmenedzsment: Mit, mikor, hogyan? A tervezéstől a költözésig” kerekasztal beszélgetésünkön mindent megtudhatunk. Most az egyik szakértőnket, Végvári Zsuzsit, az OFFISEVEN munkakörnyezet tanácsadó ügyvezetőjét kérdeztük.

– A projektmenedzsment az elmúlt években szinte önálló iparággá nőtte ki magát, hiszen ma már az iroda maga a vállalat, legalábbis sokan azonosítják az adott céget azzal, hogy milyen munkahelyen foglalkoztatja az alkalmazottait. Meglehetősen összetett a téma, sok kérdés merül fel, ön mégis mit tart a legfontosabbnak ezzel kapcsolatban?

– Akkor lesz hatékony egy iroda, ha az adott cég működésére van kialakítva, vagyis illeszkedik a cég mindennapi munkafolyamataihoz. Fontos, hogy már a helyszín kiválasztásakor és a tervezéskor figyelembe vegyük a vállalati kultúrát, a munkastílusokat, a demográfiát, a szervezeti struktúrát, a munkavállalók habitusát és igényeit. Vagyis a projektmenedzsment első feladata az igényfelmérés. Nagyon fontos kérdés a munka során, hogy a gyakorlatban egy kézben összpontosul a tervezés és a kivitelezés, vagy külön bonyolítjuk le. Itt mérlegelni kell az előnyöket és a hátrányokat.

– Ön mire kíváncsi a beszélgetőtársai részéről?

– Hidegkuti Balázstól (Bravosincord, ügyvezető) megkérdezném, hogy jellemzően mikor szoktak csatlakozni egy cég irodaátalakítási folyamatába? Mi a tapasztalat? Mennyire szervezett egy cég irodaátalakítási, bútorbeszerzési folyamata? Décsi Gábortól (Dome, ügyvezető partner) kíváncsi lennék, hogy jellemzően mennyi ideig tart a folyamat a megfelelő iroda kiválasztásától, a belsőépítészeti tervezésen, kialakításon át egészen az átadásig? Blaskó Nikolettnek (ACG reklámügynökség, ügyvezető) pedig azt a kérdést tenném fel: milyen szempontok mentén választották ki a belsőépítész/design irodát a tervezésre. A tervezési folyamat során mennyire vonták be a kollégákat, figyelembe vették-e az igényeiket, véleményüket?

– Az OfficeUP konferencia, ahol átadják Az ÉV Irodája bérlői díjakat is, vadonatúj rendezvény formabontó hangulatban és megjelenésben. Mit vár Ön a rendezvénytől?

– Egy olyan hiánypótló fórum – azon túl, hogy a szakma találkozik –, amely betekintési lehetőséget nyújt a fejlődő, növekedő cégeknek arra, hogy milyen előnyökkel jár egy új munkakörnyezet kialakítása, hogyan érdemes egy ilyen folyamatot véghezvinni úgy, hogy ne teherként élje meg az ezzel kapcsolatos teendőket. A bérlők, cégek megismerik a szakma résztvevőit, így bátrabban, felkészültebben indulhatnak el egy új, hatékony, élményt nyújtó munkakörnyezet kialakításának útján.

+++

Szakértők: Hidegkuti Balázs - ügyvezető igazgató, Bravosincord Kft.; Décsi Gábor - ügyvezető partner, Dome Facility Services Group; Blaskó Nikolett - ügyvezető, ACG reklámügynökség; Végvári Zsuzsi – ügyvezető, OFFISEVEN

+++

A szervezők folyamatosan várják a konferenciára jelentkezőket, sőt, most egy kérdőív kampányt is indítottak Az Év Irodája honlapján. Ha itt kitöltjük a kérdőívet – amely mindössze egyetlen percet vesz igénybe –, akkor kapunk egy 10.000 Ft értékű kupont, amelyet a belépőjegy megvásárlásakor tudunk érvényesíteni, azaz ennyivel olcsóbban juthatunk belépőhöz az OfficeUP konferenciára. Emellett a szervezők 10 db jegyet sorsolnak ki azon kitöltők között, akik ezzel a kuponnal már minimum egy jegyet vásároltak.

Itt olvashatunk részletesen az OfficeUp konferenciáról.

Fotók: Az Év Irodája