A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Trendek és a valóság az Y generációs munkavállalók igényeiben

Csúszda, csocsóasztal, sörcsap és ingyen pizza. Manapság is sok helyen találkozhatunk ezekkel a hívószavakkal, amikor a cégek Y generációs munkavállalókra vadásznak, pedig közel sem biztos, hogy ezekkel valóban célba érnek.

Nagy-Józsa Dorkával, a Y2Y alapítójával beszélgettünk arról, hogy milyen eltéréseket tapasztalnak a vállalatok által alkalmazott csábító eszközök és a fiatalok valós igényei között.

Business coachként alapvetően azt látják, hogy egyre több cég tudatosan, az employer branding részeként alakítja ki az irodai környezetet, mert felismerték, hogy a toborzás és a megtartás kapcsán is hatékonyan bevethető eszközről van szó. Ez mindenképpen előremutató, azonban még korántsem kiforrott, hogy milyen elemeket érdemes bevetni a kívánt cél érdekében, hiszen a mutatós környezet nem minden esetben élhető.

Dorkáék számos vállalat életébe betekintést nyertek már, ahol szakmai segítséget nyújtottak a szervezetnek, az iroda felújítás vagy egy új helyszínre költözés során megélt változásokhoz. Elmondása szerint sok helyen használnak látványos elemeket és hatalmas open office tereket, amik remekül mutatnak a fotókon, ugyanakkor ezek mellett nagyon fontos, hogy a munkafolyamatok hatékonyságát növelő tényezőkről se feledkezzünk meg.

Ilyen például a megfelelő hőmérsékletű és mennyiségű friss levegő, a jól szeparált terek, a zajcsökkentés, a természetes fény, minél több élő zöld növényzet és természetesen az ergonomikus bútorok is. Ezek hiányában bizonyítottan alacsonyabb teljesítményt nyújtanak a munkavállalók. Érdemes tehát a tervezési folyamat elején számításba venni őket.

A következő kardinális kérdés, hogy a kollégák hogyan élik majd meg a költözéssel járó változásokat. A pozitív hatás érdekében célszerű bevonni őket már a tervezés megkezdése előtt, és felmérni, hogy milyen igényeket támasztanak az új irodával szemben. Ezt sokan beiktatják valamilyen formában, de nincs minden esetben megfelelő rálátás és kapacitás az igazán hatékony kivitelezésre. Egy HR szakember, irodavezető vagy belsőépítész ugyanis a saját feladatai mellett a legtöbb esetben nem tud elegendő időt fordítani a minőségi bevonásra, illetve amikor házon belül történik a felmérés, az is előfordulhat, hogy a dolgozók nem merik kimondani az igényeiket.

Ha tehát az a cél, hogy az új tér valóban támogassa a vállalat hatékonyságát, érdemes időben profi szakemberekhez fordulni, még mielőtt belekezdenénk az átalakításba. Tény, hogy ez egy időigényes folyamat, viszont megelőzhetjük vele az elégedetlen munkatársak felmondását, és megtakaríthatjuk a később toborzásra és betanításra fordítandó időt, energiát és keretet is.

A business coachok által vezényelt változásmenedzsment folyamatra tehát tekinthetünk egy gyorsan megtérülő befektetésként is.

De mi a helyzet azokkal a cégekkel, ahol már véget ért a költözés, viszont egyáltalán nem kérték ki a kollégák véleményét vagy ha törekedtek is rá, mégsem váltotta be a hozzá fűzött reményeket?

Érdemes ilyenkor belső, vagy külső, de mindenképpen dedikált segítséggel egy alapos átvilágítás után, személyre szabottan kidolgozni a krízis menedzsment lépéseit.

Összességében azonban a Y2Y szakemberei azt tanácsolják, hogy aki teheti, már az iroda átalakítás vagy költözés ötletének megszületésekor kalkuláljon a változásmenedzsment feladataival is, akár belső, akár külső szakemberek bevonásával, hiszen a megelőzés ez esetben is sokkal hatékonyabb a már meglévő problémák orvoslásánál.

Ha az iroda berendezés kapcsán felmerülő technológiákra és okos épületekre is kíváncsi vagy, ne hagyd ki június 13-án a PropTech Konferenciát!