A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

Név:
Email cím:*
Szektor:*
 

Tudatos márkaépítés egyenesen Shane Tusuptól!

 A magyar közönség az október 26-27-én megrendezésre kerülő BrandFestivalon egy exkluzív motivációs előadás keretében, személyesen találkozhat a világ egyik legsikeresebb edzőjével. Az „üvöltő zseniként” aposztrofált úszótréner saját tapasztalataiból merítve beszél majd a márkaépítésről és arról is, hogy milyen tényezők szükségesek a sikerhez a medencében és azon kívül.

Október 26-27-én a világ legkeresettebb előadóival jön a BrandFestival. A kétnapos eseményen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják majd meg a stratégiaalkotás és a márkaépítés terén szerzett tapasztalataikat.

A kétnapos eseményen a nemzetközi márkaépítés világából ismert nagy nevek társaságában, előadást tart majd az Iron Lady márka megteremtője, Shane Tusup is. Hosszú Katinka, háromszoros olimpiai, ötszörös világ- és tizenháromszoros Európa-bajnok kétségtelenül kis hazánk egyik legsikeresebb magyar sportembere. 

A maga nemében egyedülálló sportpáros idejekorán felismerte, hogy egy sportoló akkor tud eredményesen építkezni, ha van tehetsége, médiaképessége és rendelkezésére áll a professzionális menedzsment háttér is. Az Iron Lady név mára nem csupán egy felirat a pólón, hanem tartalom áll mögötte. Ő a márkakiterjesztést legprofesszionálisabban kezelő magyar sportoló. Nem csupán reklámarcként van jelen egy-egy szponzor életében, hanem szupersztárokra jellemző módon, önálló termékkollekciót dob piacra. A legfontosabb márka attribútumok - ismertség és hitelesség - kéz a kézben járnak nála.

A rendezvény további kiemelt előadói:

-Vidus Gabriella, RTL Klub vezérigazgatója

-Kurtisz Krisztián, az UNIQA Biztosító vezérigazgatója

-Szentkuti Gabriella, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója

-Barna Tamás, Republic Group ügyvezető igazgatója

-Brad Lewis, az atlantai Supergroup kreatív igazgatója

-Henry Hitchcox, a londoni Jungle Creations alapítója és kreatív igazgatója

-Bonnie Wan, a san franciscoi Goodby Silverstein&Partners stratégiai igazgatója

...és további 100 hazai és külföldi előadó.

 

A BrandFestival részletes idei programterve elérhető az esemény weboldalán:http://brandfestival.hu/