A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Virtuális iroda, amikor egy laptopon elfér az üzlet

Manapság egy aktatáskában, egy laptopon vagy egy táblagépen is elfér az irodánk, hiszen a reprezentációról a Regus gondoskodik.

A digitális technológia fejlődésével párhuzamosan a startupok, szabadúszók, induló és egyéni vállalkozások már nem igényelnek a hónap minden napján, napi 24 órában állandó munkahelyet, hanem csupán időszakosan szeretnének igénybe venni irodai szolgáltatásokat, legyen az egy tárgyaló, egy munkaállomás, vagy egy üzleti társalgó. A virtuális iroda professzionális imidzset biztosít a kisebb cégek számára, hogy reprezentálni lehessen egy elegáns belvárosi irodaházban, amelyre szükség van a partnerekkel történő rendszeres üzleti kommunikáció során. Eközben az iroda bérléséből és üzemeltetéséből adódó költségeket jelentősen csökkenthetik, hiszen a munkahelyi kiadások – mint például az irodai berendezések, a közüzemi és személyzeti költségek – gyakran nagyobb összeget emésztenek fel, mint maga a bérleti díj. Ráadásul a virtuális iroda „megnyitásakor” nem kell beruházni a bútorokba, az irodatechnikába (internet, telefon, nyomtató), a belsőépítészeti kialakításba, hiszen azonnal irodát, tárgyalót kaphatunk, míg a klasszikus irodabérlésnél a beköltözési időszak több hónap is lehet.

A virtuális iroda tehát az alapvető költségeket nagyrészt megspórolja, miközben a nap huszonnégy órájában üzemelhet, amely lehetővé teszi, hogy az adott vállalkozás globális keretek között működhessen. A munkaerő-kiszervezés keretében úgynevezett távszemélyzet (remote staff) gondoskodhat arról, hogy rendben menjen az üzletmenet, amely hatékonyabbá teszi a munkánkat, így az energiáinkat az üzlet más területeire koncentrálhatjuk. A távszemélyzet széleskörűen láthat el feladatokat, így foglalkoznak adminisztrációs tevékenységgel, hivatalos levelezéssel, esetlegesen munkaterv felállításával, telemarketinggel és sales-es feladatokkal. A virtuális irodában recepciós és adminisztratív szolgáltatást, tárgyalóterem-bérleti lehetőséget, levelezési címet, postai ügyintézést, saját cégtábla elhelyezést, igény szerint pedig további szolgáltatásokat is igényelhetünk. Mindezek segítségével cégünk meggyőző képet közvetíthet az ügyfeleink felé, ugyanakkor nem kell irodabérlésre és adminisztratív személyzetre költenünk.

Csupán az erre szakosodott cégtől, a világszerte működő Regustól kell megrendelünk egy virtuális iroda-szolgáltatást. A Regus a világ csaknem 2000 helyszínén kínál széles körű irodamegoldásokat, Budapesten is hét lokáció közül választhatunk. A céges reprezentáció esetén sok esetben már a székhelyünk címe árulkodó, így ha csupán virtuális irodát kívánunk fenntartani, akkor egy kiváló helyszínen működő Regus központba jelenthetjük be a vállalkozásunkat. Olyan helyszíneken lehetünk jelen, mint a Szabadság tér (Bank Center), az Országház környéke (Kálmán Imre Center), vagy éppen az Astoria. A Regus virtuális iroda szolgáltatásai a rugalmasan bérelhető tárgyaló- és üléstermekkel együtt a lehető legintelligensebb módon felelnek meg a modern piac által támasztott kihívásoknak. Üzleti társalgók és kávézók szerte a nagyvilágban, telefonos ügyintézői szolgáltatás, helyi üzleti telefonszám, céges üzenetrögzítő, posta- és csomagfogadás, recepció, 24 órás hozzáférés az üzenetrögzítőhöz, valamint árkedvezmények a napi irodák, tárgyalótermek és videokonferenciák díjaiból – mindez egy helyen, a Regus központban.